Odp: To niemozliwe!
Wiem, ?e w grudniowych testach si? nie popisa?em, i dlatego record na testach by? max 8 os?b tylko z tego powodu ?e brakowa?o autologowania. Teraz mamy w kliencie automatyczne logowanie i dzi?ki temu przyci?gniemy wi?cej os?b na start naszego MMORPGka, a w?a?ciwie MODa do Tibii. Startujemy ju? w po?owie Lutego, bo do 1 si? nie wyrobimy. Na chwil? obecn? nie pisz? zapowiedzi, bo jeszcze musimy przetestowa? niekt?re rzeczy w silniku i kliencie. Tak czy siak prace od lipca ruszy?y pe?n? par? po prawie dwu i p?? rocznej przerwie silnik zosta? aktywowany i dodano oko?o 3k-4k nowych grafik. Poprzednie niechlujne grafiki zosta?y zast?pione lepszymi (bardziej tibijskimi) grafikami. Ju? nied?ugo pojawi si? strona (w?a?ciwie ju? jest zrobiona), lecz jednak trwaj? nad ni? prace:
Otwarta gdy pracujemy.
Co si? zmieni?o: (od listopada 2015) -- prace zacz??y si? od po?owy lipca 2015.
- Grafiki wszystkich Skaarji
- Grafiki Skaarj Trooper
- Grafiki Kralli
- Grafiki Gasbag?w
- Zamieniono i usuni?to cz??? bet'owych potwor?w jak cyclopy, dodano demony
- Dodano Automatyczne logowanie (nie wymaga ip changera)
- Dodana zosta?a mapa: Spire Valley
- Przerobiono wi?kszo?? podstawowych grafik, oraz map w detale
- Dodano potwora Utor Guard (not attackable, intermisja), Blue Demon, Demon, oraz Stone Titan, Electroplasma i potwory z Palace Side/Foundry Tarydium Plant/Bounds of Foundry/ Watcher of The Skies/Gala's Peak
- Dodano 8 nowych efekt?w.
- Na mapi? znajdziemy tak?e POI, ANIHI 1, ANIHI 2 ORAZ DHQ 1, DHQ 2, DEMON OAK - ten quest akurat - (w swoim czasie zostanie updatowany).
- Chmury (dark sky, green sky, orange sky, sky, lightgrey sky, skycaves sky)
- Dodano 3 npc z taskami (nie b?dziecie si? nudzi?)
- Zliwkidowano TP room, i quest room.
- Dodano Club Nocny
- Dodano Boisko Dla Graczy w Football (wkr?tce automatyczne na punkty)
- Dodano ruletk?, gambling, snake, rain, racing, pacman, bomberman i inne duperele w tym stylu.
(Jak co? zauwa?ycie czego nie wypisa?em dajcie zna? na prv)
OTS si? od miesi?ca grudnia zmieni? bardziej ni? by si? mog?o to wydawa?, jak pami?tamy prace nad U2D si? zako?czy?y na pocz?tku 2013 roku, gdy si? rozpad?a nasza stara ekipa (2 maper?w, 2 skrypter?w itp.), teraz po dw?ch i p?? roku nieaktywno?ci pokazuje efekty swojej pracy (w?asnor?cznej), kt?r? odpierd...?em w ostatnie 3 miesi?ce, gdy? na wakacje nic praktycznie nie robi?em, no poza dodaniem tytana
NOWY TRAILER! Z natury jestem leniem ?mierdz?cym, dlatego si? przyznaj? bez bicia, nagrywaj?c wcze?niejsze filmiki (bawi?em si? klientem i serwerem bez celu), ale pomy?la?em, ?e si? zepn? i zrobi? z tego co? fajnego na wz?r Ascalona albo Ron OTS, jak wida? grafiki s? izometryczne i nie przypominaj?ce wcale Tibii, a prawdziwy klimat U2D, przynajmniej na moje oko. Wypierd...?em te? te stare brzydkie kralle, co by?o okropie?stwem, przerobi?em te? potwora Brute Boss, nie jest stoj?cy 90*!