What's new

Konfiguracja Polaczenia Twoje po?wiadczenia nie dzia?aj? ?

Status
Not open for further replies.

Siwy1993

Advanced User
Joined
Apr 23, 2009
Messages
176
Reaction score
0
Witam. Jaki? czas temu kupi?em vpsa, pod??cza?em si? przez pulpit zdalny. Wszystko by?o cacy, zrobi?em format. Teraz gdy daje 'Pod??czanie pulpitu zdalnego" Wpisuje ip serwa i wyskakuje mi jakie? okienko o po?wiadczeniach. Wcze?niej takiego czego? nie mia?em. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach. View attachment 6601
 
Joined
Jul 7, 2010
Messages
2,061
Reaction score
193
Age
27
Odp: Twoje po?wiadczenia nie dzia?aj? ?

Czy aby na pewno podajesz poprawne dane logowania?
Mo?e pomyli?e? adresy ip vpsa.

Pozdrawiam
 

Siwy1993

Advanced User
Joined
Apr 23, 2009
Messages
176
Reaction score
0
Odp: Twoje po?wiadczenia nie dzia?aj? ?

Jako? nie potrafie tego ogarn??. Nie mam ?adnych po?wiadcze? na pc. Doda?em je, chce si? zalogowa? i dalej to samo.... Dziwna sprawa, tylko czemu wcze?niej wszystko by?o okej ? Chyba, ?e chodzi o po?wiadczenia na vps, ale sk?d mog? wiedzie? je?eli nie mog? sie zalogowa?, a nigdy ich nie wpisywa?em ?
 
Last edited:

Boski0

Active User
Joined
Oct 15, 2015
Messages
65
Reaction score
3
Odp: Twoje po?wiadczenia nie dzia?aj? ?

Wychodzi na to ?e ??czysz si? ze z?ym VPS-em, lub podajesz b??dne has?o.
 

Siwy1993

Advanced User
Joined
Apr 23, 2009
Messages
176
Reaction score
0
Odp: Twoje po?wiadczenia nie dzia?aj? ?

Koledzy, ??cz? si? na pewno z dobrym vpsem. Wcze?niej ?adnych problem?w takich nie mia?em. Nie by?o ?adnych po?wiadcze?.
 

James Montana

Active User
Joined
Feb 22, 2016
Messages
103
Reaction score
1
Age
26
Odp: Twoje po?wiadczenia nie dzia?aj? ?