What's new

Tworzenie serwera od 0.

Nevox

Advanced User
Joined
Aug 22, 2012
Messages
342
Reaction score
20
Witam. Pisz? ten temat poniewa? mam troch? pyta?, a w zasadzie pytanie na kt?re chyba ju? sam znam odpowied?.. ale dobra mniejsza z tym przejd? do sedna. Wiem, ?e tibia ju? upada jednak to w og?le jako? mnie nie zniech?ca do zrobienia serwera. Problem jest taki, ?e opr?cz mappowania nigdy nie mia?em z czymkolwiek innym zwi?zanym z powstaniem otsa styczno?ci. I teraz brzmi moje pytanie, je?li kompletnie jestem zielony je?li chodzi o skrypty, itd. czy po prostu jest jaka? szansa ?eby si? teraz tego jako? nauczy?. Zdaje sobie spraw? z tego, ?e wi?kszo?? poradnik?w ju? wygas?a i nawet one s? pisane ju? nie dla kompletnych amator?w, tylko dla takich kt?rzy mieli ju? styczno?ci z tworzeniem serwera. Jak my?licie czy nawet przy sporej determinacji jest jaka? szansa nauczy? si? tego wszystkiego samemu "od A do Z" ? Chcia?bym stworzy? dobry serwer, w?asna mapa, nowe czary, og?lnie nie chce si? teraz w tym temacie o tym rozpisywa? tylko pytam w?a?nie jak my?licie czy to jest w og?le mo?liwe ? Jaka odpowied? by nie pad?a to czy kto? kto ma troch? do?wiadczenia w tworzeniu serwera mo?e powiedzie? czego zacz?? si? uczy?, jakiego j?zyka programowania na pocz?tek, co si? przydaje si? najbardziej, a najlepiej jak w miar? mo?liwo?ci ta osoba mog?a by podes?a? jakie? linki do nauki. Aha, opr?cz mappowania, ogarniam troch? grafiki wi?c ze stron? www (layout) b?d? mniejsze problemy, tylko znowu z kodowaniem ju? wi?ksze. Podsumowuj?c co my?licie, mo?e jakie? ciekawe linki do nauki, w miar? zrozumia?e poradniki. B?d? wdzi?czny za jaka? pomoc, pozdrawiam :)
 

Kuzyn

Dziad.
Staff member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,936
Reaction score
165
Odp: Tworzenie serwera od 0.