What's new

Skrypty & Kody Wiadomosci

Status
Not open for further replies.

misztrz440

Banned
Joined
Dec 15, 2012
Messages
1,032
Reaction score
39
Siemano Takie pytanie mam jak gracz nie ma okreslonego level'a gdy uzywa czaru to pokazuje mu sie wiadomosc"You not enough level" cos w teges i

jak by to powiedziec gdzie sa takie wiadomosci "RET_NOTPOSSIBLE" z tym RET, bo gdzies widzialem i zapomnialem w jakim pliku w source.


I jeszcze sie zapytam jak np. do spell chcialbym takie co? doda? funkcje na cap'a czyli jak mamy linijke w spells.xml level, mana, premium i tutaj po prostu wpisujemy wartosci a nei w skrypcie jakies tam linijki to du?o roboty??

I w jakich konkretnie plikach source musze to zmienic oczywiscie mniej wiecej jak ktos wie jak nei to sam dojde.
 

Kikimora24

Advanced User
Joined
Mar 18, 2013
Messages
246
Reaction score
29
Odp: Wiadomosci

Not possible to nie to samo co not enough level.

Masz to w thing.h.

Drobna modyfikacja zeby dodawac w xmlu cap... spells.cpp spells.h
 

misztrz440

Banned
Joined
Dec 15, 2012
Messages
1,032
Reaction score
39
Odp: Wiadomosci

No dzieki o to chodzilo. A jak np. chce doda? ca?kiem nowa funkcje jakas "reborn". To trzeba doda? te funkcje wgl do luascript.cpp i wszedzie czy tez wystarczy tu>
 

Arkam

Forum friend
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,980
Reaction score
180
Odp: Wiadomosci

funkcje lua mo?esz zapisywa? w folderze /data/libs
 

misztrz440

Banned
Joined
Dec 15, 2012
Messages
1,032
Reaction score
39
Odp: Wiadomosci

No to ja wiem. Ale jak mam funkcje na reborn to nie chce dodawac do skryptu tylko do xml spella bo lepiej. To jak mam w lib to wystarczy tylko dodac do spells.cpp i spells.h ? Bo chce takie cos jak "level" ze dany czar od level, i chce dodac ze od reba tez, bo dodawanie do same skryptu lipne jest.
 
Status
Not open for further replies.
Top