Witam, napisa?em skrypt, kt?ry pomo?e graczom odnale?? si? w podanej ni?ej sytuacji:
Oczywi?cie wi?kszo?? OTS?w z tego nie skorzysta, gdy? ich "super" questy opieraj? si? na biciu potwork?w, jednak mo?e kto? robi zadania typu postman. A jak dzia?a m?j skrypt? A wi?c gdy gracz wykona jak?? pomniejsza cz??? zadania, za kt?r? zostanie zmieniony storagevalue, zmieni si? % do uko?czenia questu. Mo?e ten przyk?ad pomo?e Wam to zrozumie?:
w data/talkaction qp.lua:
xxxx - storagevalue questu
10 - ilo?? misji
i w talkactions.xml
qp - quest percent
No i screen :
Skrypt nie jest bardzo trudny, jednak nie by?o takiego i nikt nie kwapi? si?, aby go zrobi?.
Mam nadziej?, ?e si? przyda.
Pozdrawiam
Deaven
PS Moderator?w prosz? o nie warnowanie z powodu nazwy tematu, gdy? taki pasuje, a nie mia?em pomys?u na nic ciekawszego.
Ot?? m?j skrypt przyniesie odpowied? na to ile jeszcze pomniejszych misji musisz wykona?, aby zako?czy? zadanie.Robimy ciekawy, wci?gaj?cy aczkolwiek zawi?y quest. W ko?cu sami nie wiemy czy op?aca si? go dalej robi? (nie wiadomo kiedy si? sko?czy) czy mo?e lepiej i?? poexpi? i zarobi? troch? grosza.
Oczywi?cie wi?kszo?? OTS?w z tego nie skorzysta, gdy? ich "super" questy opieraj? si? na biciu potwork?w, jednak mo?e kto? robi zadania typu postman. A jak dzia?a m?j skrypt? A wi?c gdy gracz wykona jak?? pomniejsza cz??? zadania, za kt?r? zostanie zmieniony storagevalue, zmieni si? % do uko?czenia questu. Mo?e ten przyk?ad pomo?e Wam to zrozumie?:
A oto skrypt:Postman sk?ada si? z 10 misji, po ka?dej misji mamy jak?? nagrod?. I w?a?nie po wykonaniu jednaj cz??ci zmienia nam si? %
w data/talkaction qp.lua:
Code:
function onSay(cid, words, param)
local queststatus = getPlayerStorageValue(cid,[COLOR="DarkOrchid"]xxxx)[/COLOR]
local maxstatus = [COLOR="RoyalBlue"]10[/COLOR] ------ ilo?? misji
local value = queststatus / maxstatus * 100
if getPlayerVocation(cid) >= 0 then
doCreatureSay(cid, Wykonales ' .. value .. ' % zadania.', TALKTYPE_ORANGE_1)
end
end
10 - ilo?? misji
i w talkactions.xml
Code:
<talkaction words="!qp" script="qp.lua"/>
No i screen :
Skrypt nie jest bardzo trudny, jednak nie by?o takiego i nikt nie kwapi? si?, aby go zrobi?.
Mam nadziej?, ?e si? przyda.
Pozdrawiam
Deaven
PS Moderator?w prosz? o nie warnowanie z powodu nazwy tematu, gdy? taki pasuje, a nie mia?em pomys?u na nic ciekawszego.