What's new

Skrypty & Kody Zamiana do?wiadczenia na co? innego

Status
Not open for further replies.

adif1

Active User
Joined
Oct 22, 2008
Messages
89
Reaction score
5
Witam mam pytanie jaka linijka odpowiada za wy?wietlanie do?wiadczenia?

dwaf.jpg


Dzi?kuje oraz pozdrawiam!!
 

Advent Child

Advanced User
Joined
Nov 11, 2008
Messages
345
Reaction score
9
Odp: Zamiana do?wiadczenia na co? innego

Aby to zmieni? musisz u?ywa? OTClienta, gdy? nie zmienisz niczego innego ni? nazwy do?wiadczenia w Hexach. Bynajmniej tak mi si? wydaje. Potrzebujes ?r?de?.

Pozdrawiam
 
Last edited:

Kahras

Senior User
Joined
Aug 26, 2011
Messages
2,714
Reaction score
167
Age
25
Odp: Zamiana do?wiadczenia na co? innego

Aby to zmieni? musisz u?ywa? OTClienta, gdy? nie zmienisz niczego innego ni? nazwy do?wiadczenia w Hexach. Bynajmniej tak mi si? wydaje. Potrzebujesz otwartych ?r?de? od Clienta.

Pozdrawiam

Ja juz z tego co pami?tam to w hexach to zmienia?em - da si?.
 

adif1

Active User
Joined
Oct 22, 2008
Messages
89
Reaction score
5
Odp: Zamiana do?wiadczenia na co? innego

W?a?nie da rade zmieni? to widzia?em to na innym otsie u?ywali zwyk?ego "tibijeskiego" clienta

chodzi mi aby zmieni? liczby (do?wiadczenie) na np reborn
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
9
Odp: Zamiana do?wiadczenia na co? innego

Doswiadczenie jest wyswietlane tutaj(oczywiscie z fixem na debigu powyzej 2,1kkk exp):
protocolgame.cpp:
uint64_t experience = player->getExperience();
if(experience > 0x7FFFFFFF) // client debugs after 2,147,483,647 exp
msg->put<uint32_t>(0x7FFFFFFF);
else
msg->put<uint32_t>(experience);

Kombinuj, wywal warunek ob nie potrzebny, zostaw tylko msg-> i dodaj zmienna ktora bedzie okreslac to co chcesz tam wsadzic zeby byla wyswietlana zamiast expa.

Notka moderatorska:
1+ do ot expert
 
Last edited by a moderator:

adif1

Active User
Joined
Oct 22, 2008
Messages
89
Reaction score
5
Odp: Zamiana do?wiadczenia na co? innego

W?a?nie w tym problem ?e nie posiadam protocolgame.cpp a za to mam protocol76 :< i niestety nie widz? nawet podobnego kodu

Czy to jest to?

Code:
#ifdef YUR_HIGH_LEVELS
    if (player->getPlayerInfo(PLAYERINFO_LEVEL) > 65535)
    {
        msg.AddU32(player->getPlayerInfo(PLAYERINFO_LEVEL));
        msg.AddU16(0);
    }
    else if (player->getExperience() > 2000000000L)
    {
        msg.AddU32(0);
        msg.AddU16(player->getPlayerInfo(PLAYERINFO_LEVEL));
    }
    else
    {
        msg.AddU32((unsigned long)player->getExperience());
        msg.AddU16(player->getPlayerInfo(PLAYERINFO_LEVEL));
    }
#else
    msg.AddU32(player->getExperience());
    msg.AddU16(player->getPlayerInfo(PLAYERINFO_LEVEL));
#endif //YUR_HIGH_LEVELS
 

Matt

Banned
Joined
May 9, 2013
Messages
595
Reaction score
46
Odp: Zamiana do?wiadczenia na co? innego

Jaka wersja silnika, tzn jaki protok???

@topic.

Nazwy nie zmienisz, jedynie warto??. Mo?esz to zmieni? w pliku gracza lub ?r?d?ach. Najlepiej przy wczytywaniu gracza, kiedy warto?? pobierana jest z pliku .xml w ioplayerxml.cpp

Ctrl + f -> player->exp
ale je?li zmienisz warto?? exp na jakiej zasadzie b?dziesz liczy? level?
 

Sinrage

User
Joined
Sep 7, 2010
Messages
16
Reaction score
4
Odp: Zamiana do?wiadczenia na co? innego

S?owo "Experience" mo?esz zmieni? edytuj?c .exe klienta np. HexEditorem - ctrl + f, wybierz "Text string", wpisz Experience i kliknij "OK". Pierw znajdzie Ci jaki? fragment tekstu gdzie jest zawarte to s?owo, nie tego szukamy, kliknij F3 i znajdziesz miejsce gdzie to jest wy?wietlane. Podmie? na swoje, uwa?aj na d?ugo??.

Warto?? kt?ra jest wy?wietlana czyli w tym przypadku "4201" podajesz w pakiecie, kt?ry serwer wysy?a do klienta. Widz?, ?e ju? znalaz?e? odpowiedni fragment kodu.
msg.AddU32((unsigned long)player->getExperience());
Jak chcesz ?eby tam pisa?o np. liczb? punkt?w "soul" to piszesz,
msg.AddU32((unsigned long)player->getPlayerInfo(PLAYERINFO_SOUL));
jak chcesz da? numer profesji to piszesz:
msg.AddU32((unsigned long)player->getVocation());
 
Status
Not open for further replies.
Top