Demeroth
Forum friend
- Joined
- Apr 2, 2008
- Messages
- 457
- Reaction score
- 80
- Age
- 31
Czas zapowiedzi! Niecierpliwie wyczekiwana jesienna ?atka jest juz prawie gotowa do wej?cia w ?ycie. Ostatnie tygodnie by?y wymagaj?ce dla naszego zespo?u, ale praca by?a interesuj?ca. Ca?a jesienna ?atka jest o nowych cechach gry. Nadesz?a pora aby dostarczy? wam jakich? informacji, prawda? Zaczynajmy.
Zmiana typ?w serwer?w
Jedn? z najwi?kszych zmian jest wprowadzenie wyr?wnanych typ?w serwer?w. Co niegdy? by?o nazywanie serwerem "non-PvP", "PvP'' i "PvP-enforced" zostanie przemianowane z podstawowymi wyregulowaniami gameplay'u, kt?re wprowadzamy w ?ycie specjalnie na non-PvP. Ka?dy gracz w Tibii b?dzie m?g? wybra? ?wiat, kt?ry najbardziej mu odpowiada. St?d, inne typy ?wiat?w zostan? zdefiniowane zgodnie ze swoimi mo?liwo?ciami PvP.
System Wojen
W prawie ka?dej wojnie s? ofiary. Ci, kt?rzy nie chc? bra? udzia?u w wojnie mog? zosta? w ni? wci?gni?ci lub s? uwa?ani za ?atwy cel i zarobek. Chcemy unikn?? takich ofier lecz r?wnie? pozwoli? innym do walki, nawet je?li graj? ze sob? na ?wiecie gdzie system czaszek funkcjonuje. Jak to dzia?a?
Wprowadznie systemu wojen zmusi?o nas do zmiany kilku detali na serwerach.
Na Optional-PvP
Na Open PvP i Hardcore PvP
Stacki - to samo co na Optional PvP
W przysz?o?ci planujemy dodanie innych opcji systemu wojen np. dueli, najlepszych wynik?w oraz kont gildii.
Nast?pna zapowied? ju? nied?ugo! B?dzie tam jeszcze jedna wa?na opcja : transfer postaci. Jeste? got?w na przemieszczanie si? mi?dzy serwerami? Twoim pierwszym punktem b?dzie wyspa Travora, na kt?r? b?dzie mo?na dosta? si? z ka?dego miasta opr?cz Rookardu. Oto jak wygl?da ta eksluzywna wyspa.
Prosz? zauwa?y? : Temat do dyskusji nie rozpocznie si? wcze?niej ni? w poniedzia?ek, 26 pa?dziernika.
Zmiana typ?w serwer?w
Jedn? z najwi?kszych zmian jest wprowadzenie wyr?wnanych typ?w serwer?w. Co niegdy? by?o nazywanie serwerem "non-PvP", "PvP'' i "PvP-enforced" zostanie przemianowane z podstawowymi wyregulowaniami gameplay'u, kt?re wprowadzamy w ?ycie specjalnie na non-PvP. Ka?dy gracz w Tibii b?dzie m?g? wybra? ?wiat, kt?ry najbardziej mu odpowiada. St?d, inne typy ?wiat?w zostan? zdefiniowane zgodnie ze swoimi mo?liwo?ciami PvP.
- Optional PvP:
Postacie nie b?d? mog?y by? zaatakowane, zranione lub zabite przez innych graczy. PvP jest mo?liwe tylko za pomoc? war systemu i tylko wtedy gdy dwie strony wyra?? zgod?. Polecamy ten ?wiat wszystkim graczom, kt?rzy nie s? pewni jaki rodzaj serwera wybra?, ale chc? gra? bezpiecznie i walczy? tylko wtedy kiedy na to pozwol?.
- Open PvP:
Postacie mog? by? atakowane, zranione i zabite przez co wywo?uj?c negatywne skutki u atakuj?cego. System czaszek jest aktywny aby zapobiec zbyt intensywnego zabijania graczy. Ka?dy kto lubi PvP, powinien ten typ ?wiata zainteresowa?.
- Hardcore PvP:
Ka?dy mo?e atakowa?, zadawa? obra?enie i zabija? bez ?adnych negatywnych skutk?w. Nie ma tutaj systemu czaszek. Ten typ serwer?w jest dla graczy, kt?rzy szukaj? bezgranicznych i przyprawiaj?cych o dreszczyk emocji wyzwa? PvP.
System Wojen
W prawie ka?dej wojnie s? ofiary. Ci, kt?rzy nie chc? bra? udzia?u w wojnie mog? zosta? w ni? wci?gni?ci lub s? uwa?ani za ?atwy cel i zarobek. Chcemy unikn?? takich ofier lecz r?wnie? pozwoli? innym do walki, nawet je?li graj? ze sob? na ?wiecie gdzie system czaszek funkcjonuje. Jak to dzia?a?
- Lider aktywnej gildii mo?e wypowiedzie? wojn? innym gildiom na stronie swojej gildii (tibia.com -> guilds). Gildie mog? by? w wojnie lub wypowiedzie? wojn? pi?ciu przeciwnym gildiom na raz. Ka?dy mo?e ogl?da? histori? wojny na odpowiedniej stronie gildii.
- Przy deklarowaniu wojny, lider gildii musi wybra? czas trwania wojny (od 7 do 180 dni), limit frag?w (do 1.000), karn? zap?at? w przypadku pora?ki (do 2.000.000gp - 2kk) itd...
- Przeciwnik mo?e nie przyj?? deklaracji, przerabia? warunki lub zaakceptowa? wojn?. W przypadku akceptacji, ustalone kary pieni??ne oraz niewielka op?ata deklaracji wojennej (wynosz?ca 1k), zostanie ptrzetransferowanych z kont obydwu lider?w do prowizorycznego depozytu. Gdyby nie mo?na by?o pobra? pieni?dzy z konta kt?rego? lidera, akcja zostanie powt?rzona po nast?pnym server savie. Jak tylko transfer zostanie wype?niony, wojna rozpoczyna si?.
- Podczas wojny, zabicie przeciwnika b?dzie zawsze usprawiedliwione. Ka?dy agresywny czyn mi?dzy przeciwnikami b?dzie przejawia? si? w zablokowaniu pz'ta dla obydwu graczy, nawet je?li to nie Ty zacz??e?.
- Gracze, kt?rzy s? w wojnie b?d? zaznaczeni specjalnymi ikonami. To pozwoli na ?atwe zidentifikowane przeciwnika lub sojusznika, tak samo gracze, kt?rzy s? w innej wojne, w kt?rej nie bierzesz udzia?u.
- Dzi?ki gildii b?dziesz poinformowany kto z twoich przeciwnik?w lub sojusznik?w zgin?? lub czy wygra?e?/przegra?e? wojn?.
- Na koniec wojny, przyw?dca wygrywaj?cego stowarzyszenia otrzyma kary pieni??ne, kt?re wcze?niej zosta?y przeniesione do depozytu s?dowego. W razie przekroczenia czasu oczekiwania, gildia, kt?ra osi?gn??a najwi?cej frag?w zostanie uznana jako zwyci?zca, ale tylko ma proporcjonaln? ilo?? kary pieni??nej przegrywaj?cego przyr?wnanej z r??nic? frag?w. W razie remisu, zap?aty zostan? zwr?cone do obu gildii.
Wprowadznie systemu wojen zmusi?o nas do zmiany kilku detali na serwerach.
Na Optional-PvP
- Koniec z bloczeniem - na nieobowi?zkowym PvP blokowanie zostanie wyeliminowanie przez gr?. Bedziesz musial ruszyc sie dwa razy w jednym kierunku ( 2 x nacisnac strzalke) w ciagu 5 sekund by znalesc sie na sqm ktore zostalo wczesniej zajete. Na specjalne przej?cia typu depozyty, ta funkcja b?dzie wy??czona. Bior?c pod uwag? wojny, gracze, kt?rzy nie bior? udzia?u w wojnie nie mog? zablokowa? jakichkolwiek innych graczy, kt?rych gildie s? w wojnie. Jednak?e, uczestnicy wojny ze sprzeciwiaj?cych si? gildii wci?? b?d? m?c blokowa? siebie.
- Zmiana stack?w - osoba, kt?ra by?a pierwsza na stacku zawsze b?dzie na samej g?rze. Osoby, kt?ry b?d? nast?pnie schodzi?, zostan? ustawione poni?ej. W zakresie systemu wojennego, ataki, kt?re s? celowane w stacka (kolumn? ludzi) b?d? dotyczy?y tylko tego przeciwnika, kt?ry stoi na samej g?rze kolumny. Obszarowe uszkodzenia b?d? dotyczy? wszystkich. Ponadto, wszystkie postacie na pozycji 2 lub ni?ej, nie b?d? mog?y atakowa? graczy, rzuca? obszarowych czar?w czy run, pl?drowa? potwory oraz leczy? innych. Zostanie to wskazane przez wiadomo?? "Jest tu za t?oczno, musisz si? ruszy? pierwszy".
- Leczenie - w pierwsze 60 sekund po otrzymaniu PvP obra?e? od przeciwnika, uczestnicy wojenni oraz ich summony nie mog? by? uleczone przez innych graczy, kt?rzy nie uczestnicz? w wojnie. To samo dotyczy party buff?w. Ponadto, na jakimkolwiek ?wiecie gier, misktury nie b?d? mog?y by? u?ywane na innych graczach lub istotach ?ywych.
- Parali?owanie - parali?owanie b?dzie mo?liwe o ile cel b?dzie z tob? w wojnie.
- Magic walle oraz ''krzaczki'' - je?li te runki b?d? u?ywane przez uczestnika wojennego, ich skutki wyst?pi? tylko na jego przeciwnikach, ale nie dla w?asnego gildii lub graczy neutralnych. Przez ''krzaczki" sojusznicy i neutralni gracze b?d? mogli sobie przechodzi?, ale w odr??nieniu od nich, przez m walla nie b?dzie mo?na przechodzi?.
- Trenowanie umiej?tno?ci - nie b?dzie mo?na trenowa? na sprzymierze?cach, shielding oraz wszystkie skille bojowe nie b?d? ros?y na takich graczach
Na Open PvP i Hardcore PvP
Stacki - to samo co na Optional PvP
- Leczenie - leczenie graczy za pomoc? potion?w zosta?o wyeliminowane. To b?dzie dotyczy?o wszystkich typ?w serwer?w.
- Parali?owanie - parali?owanie skutkuje white skullem (o ile gracz si? znajduje na ?wiecie Open PvP)
- Inne - blessy oraz amulet of loss b?d? dost?pne na ?wiatach Hardcore PvP. Warto te? doda?, ?e do?wiadczenie za zabitego gracza zosta?o usuni?te.
W przysz?o?ci planujemy dodanie innych opcji systemu wojen np. dueli, najlepszych wynik?w oraz kont gildii.
Nast?pna zapowied? ju? nied?ugo! B?dzie tam jeszcze jedna wa?na opcja : transfer postaci. Jeste? got?w na przemieszczanie si? mi?dzy serwerami? Twoim pierwszym punktem b?dzie wyspa Travora, na kt?r? b?dzie mo?na dosta? si? z ka?dego miasta opr?cz Rookardu. Oto jak wygl?da ta eksluzywna wyspa.
Prosz? zauwa?y? : Temat do dyskusji nie rozpocznie si? wcze?niej ni? w poniedzia?ek, 26 pa?dziernika.