What's new

- ElfBot Zmienna zwracaj?ca hp o nazwe X

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Zmienna zwracaj?ca hp o nazwe X

Jedynie %hp mo?na sprawdzi? danego stwora.
[lua]auto 200 foreach 'allmonsters' $x if [$x.hppc == 100 && $x.name == 'NAME'] {akcja}[/lua]

O to Ci chodzi?o?
 

iwan977

User
Joined
Dec 28, 2009
Messages
22
Reaction score
0
Odp: Zmienna zwracaj?ca hp o nazwe X

tak dok?adnie o to ...
Mo?e wiesz czemu mi to nie dzia?a :
set $i | set $k | set $s | $k==1 | $i==3 | $s=$i+$k | say "$s" |
jak og?lnie dodawa? do siebie jakie? np ilo?ci itemek , w bp itp , powy?ej jest przyk?ad chodzi mi o zasad? dzia?a tego...
Czy da si? w jaki? spos?b uruchomi? zegar w elfie tzn : czas od momentu jakie? akcji i zerowania go pod pewnymi warunkami ?
Pr?buje zrobi? skrypt kt?ry liczy? by stosunek wbitych lvl/h do od momentu wej?cia na resp , oczywiscie na high lvl otsach gdzie wy?wietlanie exp/h zatrzymuje sie na 500 lvl...
Dzi?kuje z g?ry za pomoc , szczeg?lnie ?e jako jedyny zawsze rozwi?zujesz moje trywialne "problemy "
 

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Zmienna zwracaj?ca hp o nazwe X

Itemy o danym id mo?esz liczy? w ten spos?b:
[lua]auto 1 countitemsvisible ID | listas $count[/lua]

Co do dzia?ania Twojego kodu, powinien wygl?da? on tak:
[lua]set $i | set $k | set $s | set $k 1 | set $i 3 | set $s [$i+$k] | say $s[/lua]

A tu licznik sekund:
[lua]auto 1 set $licznik [$licznik+1] | listas $licznik | wait 1000[/lua]

Potem mo?esz sobie z tego korzysta? np:
[lua]auto 1 if [$licznik == 80] {clear $licznik}[/lua]
 
Top