jeztPolak
Active User
- Dołączył
- Październik 11, 2010
- Posty
- 132
- Liczba reakcji
- 17
Dodawanie mark?w, aktualizacja mapy, u?ycie mapy, serwery RPG
Skrypt jest testowany tylko pod silnikiem TFS 0.3.6pl1, je?li na inne nie dzia?a - nic nie poradz?, nie przerabiam za darmo skrypt?w. Po wci?ni?ciu na map? (obiekt w grze) aktualizuj? nam si? mini-mapa. Wszystko wedle naszej konfiguracji.

Sprawy techniczne, konfiguracja wymaga zasad chocia? podstaw LUA, kt?rych nie b?d? t?umaczy? w tym temacie - nieodpowiednie miejsce i czas. Argumenty kolejno znacz?: pozycja, typ mark'a i opis.
data/actions/actions.xml
PHP:
<action itemid="1956" event="script" value="1956.lua"/>
data/actions/scripts/1956.lua
PHP:
marks = {
[0] = {pos = {x = 160, y = 55, z = 7}, type = MAPMARK_TEMPLE, description = "Temple"},
[1] = {pos = {x = 143, y = 51, z = 7}, type = MAPMARK_BAG, description = "Shops"},
[2] = {pos = {x = 131, y = 55, z = 7}, type = MAPMARK_STAR, description = "City Center"},
[3] = {pos = {x = 184, y = 64, z = 7}, type = MAPMARK_GREENNORTH, description = "Gate Output"}
}
function onUse(cid, item, fromPos, itemEx, toPos)
for i = 0, #marks do
doPlayerAddMapMark(cid, marks[i].pos, marks[i].type, marks[i].description)
end
doCreatureSay(cid, 'Map has been updated.', TALKTYPE_MONSTER)
return true
end
Instalacja skryptu nie powinna sprawia? problemu, ale oczywi?cie w razie takich prosz? pisa? w tym temacie. Komentarze tak?e piszemy w tym temacie.