What's new
  • logo_cipsoft
    Latest servers:
    New servers will open on: 16th Oct 2024:
    Bravoria (Open PvP) Aethera (Open PvP) us_logo Cantabra (Open PvP)

•RME: BŁAD ID! (2 items.otb error) (2 maps -> 1 map) [real 8.60]

Kuzyn

Dziad.
Staff member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,946
Reaction score
165
Jedyna opcja to chyba po prostu odpalić jedną mapę (najlepiej pewnie tą najbardziej aktualną), później otworzyć drugą zakładkę z pustą mapą i tam zaimportować starszą. Zapewne jakieś rzeczy się rozjadą, no ale nie jesteś w stanie zlepić ze sobą dwóch map bez szwanku, które operują na innych plikach.
 

mikeycovelli

New User
Joined
Oct 21, 2017
Messages
2
Reaction score
0
@Kuzyn Aha, właśnie miałem wątpliwości czy jest jakakolwiek opcja na to, żeby te mapy ze sobą scalić.. Aczkolwiek wciąż wciąż mnie zastanawia jedna kwestia. a dokładniej: jeśli jedna z moich map 8.60, pracuję na określonym items.otb, to w jaki sposób możliwy jest converting map z wersji np 8.60 na 9.60, posługując się OpenTibia Sprite Pack'ami, skoro CipSoft zabezpieczał się tym, że mapa każdej kolejnej wersji była przypisana nowemu items.otb, który był modyfikowany? Jakim cudem posługując się taką metodą konwersji map, mapa przypisuję się nowemu items.otb nie zyskując tych błędów ID?
 

Kuzyn

Dziad.
Staff member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,946
Reaction score
165
@Kuzyn Aha, właśnie miałem wątpliwości czy jest jakakolwiek opcja na to, żeby te mapy ze sobą scalić.. Aczkolwiek wciąż wciąż mnie zastanawia jedna kwestia. a dokładniej: jeśli jedna z moich map 8.60, pracuję na określonym items.otb, to w jaki sposób możliwy jest converting map z wersji np 8.60 na 9.60, posługując się OpenTibia Sprite Pack'ami, skoro CipSoft zabezpieczał się tym, że mapa każdej kolejnej wersji była przypisana nowemu items.otb, który był modyfikowany? Jakim cudem posługując się taką metodą konwersji map, mapa przypisuję się nowemu items.otb nie zyskując tych błędów ID?
Cipsoft nie używa .otb przecież, one są tworzone przez społeczność. Trzeba znaleźć odpowiednie pliki bo to był dosyć popularny problem, że niby funkcjonowały pod tym samym protokołem a różniły się od siebie.
 
Top