What's new

[8.54][Bleach] Road to Shinigami - V Edition

rafaeru

Active User
Joined
Aug 18, 2010
Messages
139
Reaction score
6
cg0GaZ4.png


V edycja serwera Road to Shinigami wystartuje już 30 października 2020 roku.

Poprzednia edycja trwała 16 miesięcy przez którą przewinęło się tysiące graczy oraz zostało wprowadzone setki zmian i poprawek.

Nasz serwer cechuje ciekawy gameplay który tworzą unikalne systemy oraz dopracowane mechaniki.
Począwszy od rozbudowanego contentu PvE który tworzą expowiska, team hunty, bossy oraz questy do zbalansowanego PvP przy którym każdy będzie się swietnie bawił na każdym przedziale poziomowym, ponieważ był tworzony przez najlepszych graczy.

Najważniejszymi systemami na naszym serwerze są:

Weapon System:
Nasza początkowa broń rozwija się razem z nami poprzez polowanie na potwory, wykonywanie questów czy przetapianie przedmiotów na specjalne dusze.
Na późniejszym etapie broń otrzymuje specjalną umiejętność pasywną która jest zależna od naszej postaci.
Cały proces ulepszania naszej broni jest czasochłonny ale bardzo wzmacnia naszą postać.

Soul Level System:
Po osiągnięciu 801 poziomu nasze statystyki HP oraz MP nie zwiększają sie wraz z kolejnymi poziomami natomiast każdy kolejny wbity Soul Level daje nam 1 punkt talentów który możemy rozdać jak nam się podoba.
Po zdobyciu 481 Soul Levela mamy wystarczającą ilość punktów aby rozdać wszystkie punkty talentów więc po tym poziomie każdy kolejny daje nam 0.03% odporności na potwory oraz graczy.

Talent System:
Punkty talentów które zaczynamy zdobywać gdy wbijemy Soul Level możemy wykorzystać aby rozdać w następujące talenty:
Stamina - Dodaje 2000 HP za punkt
Precision - Zwiększa obrażenia podczas ciosu krytycznego o 0.5% za punkt
Strenght - Zwiększa obrażenia z broni o 0.5% za punkt
Focus - Zwiększa obrażenia z umiejętności o 0.5% za punkt
Control - Zmniejsza czas odnowienia umiejętności o 0.5 skilla control za punkt
Recovery - Zwiększa ilość Reiatsu Barrier oraz leczenia z Regeneration i Friend Regeneration
Dodge - Każdy punkt daje 0.25% szansy na uniknięcie obrażeń
Monster Hunter - Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia za potwory oraz szanse na zrespienie elity

Boss System:
Na serwerze EQ zdobywamy głównie z bossów które otwieramy kluczami. Z każdego bossa otrzymujemy szkatułkę z której mamy szansę na przedmioty.
Dostęp na niektóre bossy mamy od określonego poziomu oraz po wykonaniu odpowiednich questów czy sag.
Klucze którymi otwieramy bossy zdobywamy z questów, daily tasków oraz elitarnych mobów.

Crafting System:
Rozwój naszej postaci od pewnego momentu zaczyna sie poprzez ulepszanie przedmiotów poprzez crafting. Każdy item ma od 3 do 5 poziomów ulepszeń.
Przedmioty do ulepszeń zdobywamy z potworów, bossów oraz dungeona.

Informacje o serwerze:
START 30.10.2020 - 18:00 CEST
Strona serwera -
Fanpage -
Discord -

 
Top