PROJEKT ATLANTYDA WORLD STARTUJE WE WTOREK, 21 CZERWCA, O GODZINIE 19 00! NIECH NIE ZABRAKNIE NIKOGO Z WAS!
W Tym po?cie macie pow?d zmiany daty startu:
http://tibia.net.pl/zapowiedzi/4505...dz-ii-atlantyda-world-rpg-24.html#post1312857
(Do wyboru masz dwa serwery Youtube lub Megavideo.)
Serwer Youtube (klik).
Serwer Megavideo (klik).
[URL="http://www.megavideo.com/?v=FFT51CUZ"]
* * *
(Czyli co w trawie piszczy.)
Dzi?, dok?adnie rok czasu po publikacji zapowiedzi ?wiata Atlantyda World, mamy zaszczyt przedstawi? wam drug?, zawieraj?c? du?o wi?cej konkret?w i informacji, zapowied? ,,g??wn?" ?wiata Atlantyda World.
Rok ten przyni?s? wiele zmian, musieli?my zrezygnowa? z wielu urozmaice? na rzecz stabilno?ci serwera, wprowadzili?my wiele zmian na mapie, wiele lokacji zosta?o zmodernizowanych, wiele dodanych i wiele zosta?o usuni?tych. Sprawili?my ?e mapa sta?a si? miejscem kt?re b?dzie w stanie zadowoli? zwolennik?w "showoff'u" oraz tych kt?rzy ceni? sobie przestrze? oraz grywalno??, kr?tko m?wi?c - nie leniuchowali?my. Projekt, posun? si? bardzo daleko do przodu, sam nie spodziewa?em si? ?e b?dziemy w stanie ud?wign?? ten ci??ar i zanie?? go a? tak daleko. Rozbudowane skrypty, z?o?one questy, masa nowych potwor?w oraz npc, niespotykane dot?d eventy, gdy patrz? na to teraz, jeste?my pe?ni podziwu ?e nam si? to uda?o. Wiele pracy, wiele trudu, mam nadziej? ?e nie na marne, ale dosy? tego gadania o niczym, przejd?my do konkret?w, a mianowicie... Je?eli interesuje Was to, jak teraz wygl?da ?wiat Atlantyda World? Co takiego zosta?o a z czego zrezygnowali?my? Do czego chcemy wr?ci?, i czym s? te multimedialne dodatki o kt?rych wiele razy m?wili?my? Zapraszamy do dalszej lektury naszej zapowiedzi!
Rok ten przyni?s? wiele zmian, musieli?my zrezygnowa? z wielu urozmaice? na rzecz stabilno?ci serwera, wprowadzili?my wiele zmian na mapie, wiele lokacji zosta?o zmodernizowanych, wiele dodanych i wiele zosta?o usuni?tych. Sprawili?my ?e mapa sta?a si? miejscem kt?re b?dzie w stanie zadowoli? zwolennik?w "showoff'u" oraz tych kt?rzy ceni? sobie przestrze? oraz grywalno??, kr?tko m?wi?c - nie leniuchowali?my. Projekt, posun? si? bardzo daleko do przodu, sam nie spodziewa?em si? ?e b?dziemy w stanie ud?wign?? ten ci??ar i zanie?? go a? tak daleko. Rozbudowane skrypty, z?o?one questy, masa nowych potwor?w oraz npc, niespotykane dot?d eventy, gdy patrz? na to teraz, jeste?my pe?ni podziwu ?e nam si? to uda?o. Wiele pracy, wiele trudu, mam nadziej? ?e nie na marne, ale dosy? tego gadania o niczym, przejd?my do konkret?w, a mianowicie... Je?eli interesuje Was to, jak teraz wygl?da ?wiat Atlantyda World? Co takiego zosta?o a z czego zrezygnowali?my? Do czego chcemy wr?ci?, i czym s? te multimedialne dodatki o kt?rych wiele razy m?wili?my? Zapraszamy do dalszej lektury naszej zapowiedzi!
* * *
* * *
(Czyli co, gdzie i dlaczego? - w wielkim skr?cie.)
Atlantyda, to kontynent oraz przyleg?e do niego wyspy i wysepki po?o?one na nieodkrytym przez ludzi dot?d oceanie. Kontynent z kt?rego pochodzimy (my - gracze) potocznie nazywany Mainlandem, jest naszym dotychczasowym miejscem zamieszkania. Niestety upadek meteorytu na terytorium Mainlandu doprowadza do zag?ady jego mieszka?c?w oraz istot na nim ?yj?cych, a jedynie ma?a grupka ludzi uchodzi z ?yciem. Staje si? to za spraw? przypadku, ot?? dnia 23 czerwca 1200 roku, grupa badaczy morskich mia?a wyruszy? na kilkudniowy rejs badawczy obejmuj?cy wody Morza Po?udniowego.
Niespodziewanie, kilkadziesi?t minut po odcumowaniu statku badawczego "Poster", marynarze spostrzegaj? ?e niebo roz?wietla, dziwne, niewidziane przez nich dot?d ?wiat?o, a zaledwie kilkana?cie minut potem dochodzi do zag?ady ludzko?ci. Za spraw? ?askawego losu, dane zosta?o im ?y?, lecz to nie koniec ich przyg?d, a wr?cz przeciwnie - pocz?tek. Po 2 tygodniach rejsu i zmagania si? z g?odem nieznane dot?d wody przynosz? im kolejne wyzwania. Marynarze statku badawczego "Poster" na horyzoncie spostrzegaj? ogromny front burzowy, a w skutek kt?rego dochodzi do pot??nego sztormu morskiego. B?yskawice, grzmoty, pot??ne fale, ogromny huk, oraz wiatr kt?ry ?ama? ?agle, zdali sobie spraw? ?e nie maj? szans na prze?ycie. Pogodzeni ze ?mierci? poddali si? pot??nemu ?ywio?owi. Lecz i w tym przypadku mia? miejsce cud. Pot??ny wiatr oraz silne wiry wodne, doprowadzaj? do rozbicia statku o przybrze?ne ska?y nieodkrytej dot?d wyspy, wyspy na kt?rej zaczn? swoje nowe ?ycie...
Niespodziewanie, kilkadziesi?t minut po odcumowaniu statku badawczego "Poster", marynarze spostrzegaj? ?e niebo roz?wietla, dziwne, niewidziane przez nich dot?d ?wiat?o, a zaledwie kilkana?cie minut potem dochodzi do zag?ady ludzko?ci. Za spraw? ?askawego losu, dane zosta?o im ?y?, lecz to nie koniec ich przyg?d, a wr?cz przeciwnie - pocz?tek. Po 2 tygodniach rejsu i zmagania si? z g?odem nieznane dot?d wody przynosz? im kolejne wyzwania. Marynarze statku badawczego "Poster" na horyzoncie spostrzegaj? ogromny front burzowy, a w skutek kt?rego dochodzi do pot??nego sztormu morskiego. B?yskawice, grzmoty, pot??ne fale, ogromny huk, oraz wiatr kt?ry ?ama? ?agle, zdali sobie spraw? ?e nie maj? szans na prze?ycie. Pogodzeni ze ?mierci? poddali si? pot??nemu ?ywio?owi. Lecz i w tym przypadku mia? miejsce cud. Pot??ny wiatr oraz silne wiry wodne, doprowadzaj? do rozbicia statku o przybrze?ne ska?y nieodkrytej dot?d wyspy, wyspy na kt?rej zaczn? swoje nowe ?ycie...
* * *
* * *
(Czyli dlaczego mo?emy m?wi? ?e jest to serwer RPG.)
M?wili?my o tym nie raz, m?wili?my ?e, nasz serwer stanie si? pierwszym ,,cRPG'iem" na scenie OTS, i w tym momencie mog? ?mia?o powiedzie? ?e pierwsz? cz??? planu zrealizowali?my! Wiele projekt?w szuka, szuka?o tzw. nutki RPG w samej grze, w budowaniu quest?w, wielkich zawi?ych map, w tworzeniu rozbudowanych NPC... My jednak dali?my krok w prz?d, po??czyli?my rozbudowan? rozgrywk?, fabu??, oraz pi?kn? map? z jedynym jak dot?d, interaktywnym systemem ??cz?cym gracza z serwerem niemal w 100%! System ten sk?ada si? z bardzo wielu wa?nych i pobocznych czynnik?w. Jednym z nich jest nadanie rozgrywce "czasu rzeczywistego", czyli konkretnej daty i godziny, kt?ra b?dzie si? zmienia?a w proporcjach:
Kolejnym Aspektem s? "ci?g?e eventy" Lecz nie s? to eventy znane wam z obecnych serwer?w.
Eventy w naszym wydaniu, to eventy kt?re polegaj? na ci?g?ym ?yciu ?wiata, na zdarzeniach wzi?tych rodem z prawdziwego ?ycia, na wydarzeniach kt?re wynikaj? z zaistnia?ych sytuacji, na ci?g?ych zmianach, najpro?ciej przedstawiaj?c wygl?da to tak. Na naszej stronie b?dzie specjalna cz???, po?wi?cona ?yciu serwera, mi?dzy innymi b?dzie tam rubryka ,,ostatnie wydarzenia" w kt?rej b?d? si? pojawia?y informacje na temat ostatnich najwa?niejszych wydarze?, oto najprostszy przyk?ad:
Nastn?pn? rzecz? jest ten interaktywny system multimedialny, o kt?rym tak wiele by?o m?wione. Sk?ada? si? on b?dzie z interaktywnej mapy ?wiata Atlantyda World, na kt?rej b?dzie podzia? terytorialny, opisy miast, populacja miast i inne ciekawe dane. Operuj?c na stronie, b?dziemy mogli dok?adnie poznawa? ?wiat Atlantydy, wp?ywa? na jego losy, i dowiadywa? si? o najciekawszych eventach. Oto screen wersji beta tego systemu:
Bardzo wst?pna wersja tego systemu, prosty przyk?ad:
Jest tego du?o, m?g? bym rozpisywa? si? dalej na temat tej strony serwera Atlantyda World, ale nie ma co od razu o wszystkie zdradza?, chcemy tylko og?lnikowo przedstawi? wygl?d naszego serwera, a reszt? mam nadziej? zechcecie odkry? sami. Najlepsze jest to, ?e je?eli gracz nie chce uczestniczy? w tego rodzaju rzeczach - nie musi! Mo?e gra? normalnie, na takim serwerze jaki mu najbardziej odpowiada.
(Jeden z najwa?niejszych dodatk?w multimedialnych!)
Wisienk? na torcie b?dzie opcja dzi?ki kt?rej Ty jako pierwszy b?dziesz
mia? szans? dowiedzie? si? o najnowszych wydarzeniach! Serwer b?dzie nieodzownie po??czony z Internetowym Radiem Atlantydy, w kt?rym opr?cz s?uchania muzyki, b?dziemy mogli dowiedzie? si? jako pierwsi o eventach, respach bos?w, wynikach wojen, najlepszych graczach, ?miesznych wydarzeniach i nie tylko! Us?yszymy tam wywiady, zapowiedzi, oraz inne informacje na temat serwera, dzi?ki mo?liwo?ci s?uchania radia b?dziemy mogli niemal ?e wej?? w ten pe?en tajemnic ?wiat! Naszym zdaniem jest to bardzo ciekawe i wa?ne urozmaicenie, bez kt?rego obecnie nie wyobra?amy sobie Atlantydy . Radio wystartuje na tydzie? przed oficjalnym startem serwera, po to by przygotowa? was i po cz??ci wprowadzi? w histori? tego ?wiata.
Tak jest, oczy was nie myl?, serwer Atlantyda World wraca do korzeni! Czy pami?tacie jeszcze te fermy druid?w? Czy pami?tacie tony parceli i legiony monk?w na kt?rych trenowa?y setki graczy? Czy pami?tacie jeszcze moc Uh?w, lub si?? SD, czy te? s?owa "adura vita" czy "adori gran"? Kto obejmie pami?ci? te wszystkie wspania?e rzeczy kt?re z czasem odesz?y w sin? dal... czasy w kt?rych 80lvl budzi? respekt. A? si? nie chce wierzy?, ile wspania?ych a zarazem tak prostych rzeczy zabra? nam Cipsoft w przeci?gu tych kilku lat...
Ale nie smucie si?! Serwer Atlantyda World wraca do tego wszystkiego! Wr?cimy do czas?w kiedy gra dawa?a rado??, nie tylko z powodu wygranej wojny, ale z chocia?by tak prostego powodu jak udana sprzeda? plecaka run w dobrej cenie! Wr?cimy do bardzo wielu drobnych szczeg???w, kt?re na poz?r nic nie znacz?ce, dawa?y to co co?. Wr?cimy do czas?w, w kt?rych od 15 lvl mo?na by?o u?ywa? SD, kiedy gra dawa?a satysfakcje, kiedy liczy? si? level i umiej?tno?ci... Pisz?c to, wzbudzi?em w sobie takie ciep?e wspomnienia, ?e mam ochot? rozpocz?? gr? na Atlantydzie ju? teraz... lecz to jeszcze nie ten moment, nie ten czas.
24h czasu prawdziwego = 12 godzin czasu Atlantydy.
Eventy w naszym wydaniu, to eventy kt?re polegaj? na ci?g?ym ?yciu ?wiata, na zdarzeniach wzi?tych rodem z prawdziwego ?ycia, na wydarzeniach kt?re wynikaj? z zaistnia?ych sytuacji, na ci?g?ych zmianach, najpro?ciej przedstawiaj?c wygl?da to tak. Na naszej stronie b?dzie specjalna cz???, po?wi?cona ?yciu serwera, mi?dzy innymi b?dzie tam rubryka ,,ostatnie wydarzenia" w kt?rej b?d? si? pojawia?y informacje na temat ostatnich najwa?niejszych wydarze?, oto najprostszy przyk?ad:
Dzie? 23 listopada 1200 roku, godzina 15:46, szpiedzy nadworni donosz? ?e 40 mil na p??noc od Atlanty odnaleziono ob?z wojskowy Amazonek! Zagro?one s? okoliczne wioski, przejd? do zadania(klik).
Bardzo wst?pna wersja tego systemu, prosty przyk?ad:
Jest tego du?o, m?g? bym rozpisywa? si? dalej na temat tej strony serwera Atlantyda World, ale nie ma co od razu o wszystkie zdradza?, chcemy tylko og?lnikowo przedstawi? wygl?d naszego serwera, a reszt? mam nadziej? zechcecie odkry? sami. Najlepsze jest to, ?e je?eli gracz nie chce uczestniczy? w tego rodzaju rzeczach - nie musi! Mo?e gra? normalnie, na takim serwerze jaki mu najbardziej odpowiada.
* * *
* * *
(Jeden z najwa?niejszych dodatk?w multimedialnych!)
Wisienk? na torcie b?dzie opcja dzi?ki kt?rej Ty jako pierwszy b?dziesz
mia? szans? dowiedzie? si? o najnowszych wydarzeniach! Serwer b?dzie nieodzownie po??czony z Internetowym Radiem Atlantydy, w kt?rym opr?cz s?uchania muzyki, b?dziemy mogli dowiedzie? si? jako pierwsi o eventach, respach bos?w, wynikach wojen, najlepszych graczach, ?miesznych wydarzeniach i nie tylko! Us?yszymy tam wywiady, zapowiedzi, oraz inne informacje na temat serwera, dzi?ki mo?liwo?ci s?uchania radia b?dziemy mogli niemal ?e wej?? w ten pe?en tajemnic ?wiat! Naszym zdaniem jest to bardzo ciekawe i wa?ne urozmaicenie, bez kt?rego obecnie nie wyobra?amy sobie Atlantydy . Radio wystartuje na tydzie? przed oficjalnym startem serwera, po to by przygotowa? was i po cz??ci wprowadzi? w histori? tego ?wiata.
* * *
* * *
(Czyli Uhy, Trapy, SD od 15lvl itd...!)* * *
Tak jest, oczy was nie myl?, serwer Atlantyda World wraca do korzeni! Czy pami?tacie jeszcze te fermy druid?w? Czy pami?tacie tony parceli i legiony monk?w na kt?rych trenowa?y setki graczy? Czy pami?tacie jeszcze moc Uh?w, lub si?? SD, czy te? s?owa "adura vita" czy "adori gran"? Kto obejmie pami?ci? te wszystkie wspania?e rzeczy kt?re z czasem odesz?y w sin? dal... czasy w kt?rych 80lvl budzi? respekt. A? si? nie chce wierzy?, ile wspania?ych a zarazem tak prostych rzeczy zabra? nam Cipsoft w przeci?gu tych kilku lat...
Ale nie smucie si?! Serwer Atlantyda World wraca do tego wszystkiego! Wr?cimy do czas?w kiedy gra dawa?a rado??, nie tylko z powodu wygranej wojny, ale z chocia?by tak prostego powodu jak udana sprzeda? plecaka run w dobrej cenie! Wr?cimy do bardzo wielu drobnych szczeg???w, kt?re na poz?r nic nie znacz?ce, dawa?y to co co?. Wr?cimy do czas?w, w kt?rych od 15 lvl mo?na by?o u?ywa? SD, kiedy gra dawa?a satysfakcje, kiedy liczy? si? level i umiej?tno?ci... Pisz?c to, wzbudzi?em w sobie takie ciep?e wspomnienia, ?e mam ochot? rozpocz?? gr? na Atlantydzie ju? teraz... lecz to jeszcze nie ten moment, nie ten czas.
* * *
* * *
(Kr?tko, ale na temat.)
System profesji b?dzie przedstawia? si? nieco inaczej ni? to by?o w planach p?? roku temu. Doszli?my do wniosku, ?e tak du?a ingerencja w profesje mo?e doprowadzi? do pogubienia si? gracza na nowym i tak dostatecznie nieznanym przez jego ?wiecie. Dodatkowo tak du?e rozszerzenie profesji doprowadzi?o by do przesuni?cia daty startu zn?w o kolejne tygodnie. Przemy?leli?my spraw? dog??bnie i na pocz?tek postanowili?my rozbudowa? profesj? w cztero-etapowej, z uwzgl?dnieniem ?e Druid to g??wnie czary lecznicze, wspomagaj?ce i defensywne, Mag to czary ofensywne, rycerz wiadomo, palladyn r?wnie?.
,,Przyk?adowy rozw?j profesji - z czasem b?dzie on rozbudowywany"
* * *
[/CENTER]