Co nowego?
Tibia.net.pl

PO ZMIANIE SKRYPTU FORUM MOGĄ WYSTĘPOWAĆ PROBLEMY Z LOGOWANIEM. "ZRESETUJ HASŁO(klik)", ABY SIĘ ZALOGOWAĆ .

JEŻELI NIE PAMIĘTASZ STAREGO E-MAILA ZAJRZYJ NA NASZEGO "DISCORDA(klik)" LUB "NAPISZ E-MAILA(klik)"

[Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

boujku

Zbanowany
Dołączył
Sierpień 10, 2012
Posty
311
Liczba reakcji
5
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

jak juz does not exit to po charze :D albo sprobuj napisac do nich 'i will buy 999 days of premium time, pls unban me' :D
 

HM Realovsky

Stały bywalec
Dołączył
Wrzesień 28, 2008
Posty
1110
Liczba reakcji
42
Wiek
25
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

jak unban to w miar? odzyskanie po jakiej? pr?bie to w sumie pestka, no ale na delete ju? raczej nic nie poradzisz :p
 

Old Sessam

Hello
Dołączył
Sierpień 5, 2009
Posty
445
Liczba reakcji
56
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

BACK! :)


NR 2


 
Ostatnia edycja:

Mazicz

Stały bywalec
Dołączył
Sierpień 5, 2014
Posty
61
Liczba reakcji
3
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Zaczynam gr? od nowa na Antice i si? zastanawiam czym gra? Druid czy Palek, troszk? dylemat ze wzgl?du na to ?e druidem zanim wpadnie m lvl to troch? minie lecz fajnie mi si? nim zawsze gra?o i tak mi si? nie nudzi?, a palek inna bajka wbija szybko 40 dist+ i ju? fajnie bije z tak? r??nic? ?e u mnie si? nudzi lecz mo?e tym razem b?dzie inaczej? No nie wiem ch?opaki pomo?ecie mo?e w wyborze?

 

Old Sessam

Hello
Dołączył
Sierpień 5, 2009
Posty
445
Liczba reakcji
56
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Zaczynam gr? od nowa na Antice i si? zastanawiam czym gra? Druid czy Palek, troszk? dylemat ze wzgl?du na to ?e druidem zanim wpadnie m lvl to troch? minie lecz fajnie mi si? nim zawsze gra?o i tak mi si? nie nudzi?, a palek inna bajka wbija szybko 40 dist+ i ju? fajnie bije z tak? r??nic? ?e u mnie si? nudzi lecz mo?e tym razem b?dzie inaczej? No nie wiem ch?opaki pomo?ecie mo?e w wyborze?


Na poziomie 150+ paladyn to nerf. Zabije go 100ms, od tego lvla dmg sie nie zmienia. Po banicji mojego RP zdecydowanie wole MS/ED. Czasami mia?em problem zabi? 90 eda czy sorka na takim poziomie. Skile 101, magic 27 mia?em.


Apropo, expa. Dodaje nowe ssy przed 7 dni. Mia?em te? hacka dzisiaj w nocy prawdopodobnie bo wczoraj jeszcze itemy mia?em :/ i itemy posz?y si? ... My?le nad allegro albo znajomych... Szcz??cie w nieszcz??ciu zosta?o 36dni aktywnego PACC kt?ry b?dzie wastowany bo nie mam eq :/ Dzisiaj zrobi?em formata na linuxa, je?eli kto? by mia? "co?" na zbyciu mo?e podes?a? Parcel na "Bind Nine". Oraz zostawi? Letter z wiadomo?ci?, nickiem etc. Na 100% jako? si? odegram. Wi?cej na streamach, ale narazie ich nie b?dzie gdy? hacked i brak eq na expa.


 

Awesome Asimov

Zasłużony
Dołączył
Listopad 29, 2012
Posty
1863
Liczba reakcji
107
Wiek
27
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Nooob ;d jak si? da?e? shakowa?? Nie masz tej autoryzacji?. Sam za wiele nie mam ale postaram si? co? podes?a?, jc mam eka 95+ to mo?e skoczymy na jaki? hunt albo z moim 160 msem na shared jesli mo?na czy cu?.
 

Old Sessam

Hello
Dołączył
Sierpień 5, 2009
Posty
445
Liczba reakcji
56
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Znajomy z mojej ekipy ogarn? mi EQ na antica wiec wracam do gry.
PK PK PK PK!

 

Awesome Asimov

Zasłużony
Dołączył
Listopad 29, 2012
Posty
1863
Liczba reakcji
107
Wiek
27
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Noobek :D a o moim parcelu zapomnia?e??:D gdzie "dzi?kuje" ? :D. Fajnie ?e dalej grasz, ja tam chwilowo przesta?em bo szczerze, zryty ?wiat :D oram si? na bellonie.
 

Old Sessam

Hello
Dołączył
Sierpień 5, 2009
Posty
445
Liczba reakcji
56
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Noobek :D a o moim parcelu zapomnia?e??:D gdzie "dzi?kuje" ? :D. Fajnie ?e dalej grasz, ja tam chwilowo przesta?em bo szczerze, zryty ?wiat :D oram si? na bellonie.

Dzi?ki dzi?ki, 2 etapowa weryfikacja jednak zrobi swoje i linuxa raczej nie instalowa?em ale si? zastanawiam nad ubuntu bo w Play on Linux jest LOL :) a tylko to mnie na winszajsie trzyma :D

PS: Napisz mi Tw?j nick, oddam ci te 100k :)
 

Awesome Asimov

Zasłużony
Dołączył
Listopad 29, 2012
Posty
1863
Liczba reakcji
107
Wiek
27
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Nic nie musisz oddawa? :D. Dosta?e? za hacka :p. Zr?b chara na bellona, tutaj te? troch? si? dzieje :D


serio?:D

Hey,

there are some People of the Guild Arkangels ( EQY & Bind Nine) trying to get you to TH and TS3, after that they will get your IP adress. They will let you die and PING/DDoS your internet connection if you want to get blessings.

Alts of Bind Nine are Donate Szafi & Edvvard Snovvden
Alts (probably of Eqy) are Methor Myrus & Polystyrene.

Don't mess around with them, they are using miserable ways to get Items/Cash.

greets



Some proves:

Aug 26 2015, 21:15:59 CEST Killed at Level 103 by Polystyrene and Bind Nine.
Aug 26 2015, 21:01:30 CEST Killed at Level 105 by Polystyrene.


Sep 07 2015, 11:52:00 CEST Killed at Level 136 by Donate Szafi.
Sep 07 2015, 11:38:08 CEST Died at Level 136 by a souleater.
Sep 07 2015, 10:30:57 CEST Killed at Level 137 by Bind Nine.
Sep 03 2015, 16:43:49 CEST Killed at Level 139 by Methor Myrus and Donate Szafi.
Sep 03 2015, 16:15:41 CEST Killed at Level 140 by Donate Szafi.


this all happens if they crash your connection. once he even tried to kill me with his 26~ ed near thais temple. got attacked while hunt so he could throw up my full bless with out pking me, and finally waiting for me to get new bless/leaving temple.
 
Ostatnia edycja:

Old Sessam

Hello
Dołączył
Sierpień 5, 2009
Posty
445
Liczba reakcji
56
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Dzisiaj czy?cimy POI z moj? ekip?. Godzina 17:00 start stream.




/// warmode by? na antica, nie da?o si? chodzi? wog?le - poi odwo?any
 
Ostatnia edycja:

Old Sessam

Hello
Dołączył
Sierpień 5, 2009
Posty
445
Liczba reakcji
56
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

[COLOR="#purlple"]Wrath of the Emperor Quest[/COLOR]

 

Old Sessam

Hello
Dołączył
Sierpień 5, 2009
Posty
445
Liczba reakcji
56
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci


Codzienne streamy na
 

Awesome Asimov

Zasłużony
Dołączył
Listopad 29, 2012
Posty
1863
Liczba reakcji
107
Wiek
27
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

No ?adnie, te? bym pogra? :D
 

#Adaś

Stały bywalec
Dołączył
Styczeń 22, 2011
Posty
780
Liczba reakcji
23
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Antica, to co lubie! Kozaczek
 

Rekin Ludojad

Stały bywalec
Dołączył
Luty 24, 2013
Posty
291
Liczba reakcji
13
Odp: [Antica] Osobiste zdj?cia prowadzenia postaci

Fajnie sie to oglada i milo ze jeszcze ktos ma zamiar robic takie tematy :)
 
Do góry