Placek
Blue Waffle
- Joined
- Sep 30, 2008
- Messages
- 6,793
- Reaction score
- 672
- Age
- 9
Jest to strzala ktora dziala na zasadzie takiej jak mozna bylo kiedys zobaczyc na serwerach orion oraz pegaz. Wielu graczom podobalo sie takie rozwiazanie. Napisalem taki skrypcik i go udostepniam.
data\weapons\scripts\crystal.lua:
weapons.xml
items.xml
Jesli ktos nie wie jak dziala:
Po udezeniu gracz zostaje porazony pradem(wartosc sily ataku i porazenia do ustalenia w skrypcie). Sile strzaly mozna latwo ustawic zaleznie od poziomu gracza, wszystko jest dosc latwe w konfiguracji
Zabraniam kopiowania zawarto?ci na inne fora/serwisy.
data\weapons\scripts\crystal.lua:
PHP:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 34)
local condition = createConditionObject(CONDITION_ENERGY)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(condition, 5, 1000, -100)
setCombatCondition(combat, condition)
function onGetFormulaValues(cid, level, skill, attack, factor)
if getPlayerVocation(cid) == 3 or getPlayerVocation(cid) == 7 then
return -(level * 1) - 150, -(level * 3) - 200
end
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "onGetFormulaValues")
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
PHP:
<distance id="2352" level="8" range="7" enabled="1" exhaustion="0" hitchance="100" ammo="removecount" script="crystal.lua">
<vocation id="3"/>
<vocation id="7" showInDescription="0"/>
</distance>
items.xml
PHP:
<item id="2352" article="a" name="crystal arrow" plural="crystal arrow">
<attribute key="weight" value="80"/>
<attribute key="slotType" value="ammo"/>
<attribute key="hitChance" value="100" />
<attribute key="weaponType" value="ammunition"/>
<attribute key="ammoType" value="arrow"/>
<attribute key="shootType" value="arrow"/>
</item>
Jesli ktos nie wie jak dziala:
Po udezeniu gracz zostaje porazony pradem(wartosc sily ataku i porazenia do ustalenia w skrypcie). Sile strzaly mozna latwo ustawic zaleznie od poziomu gracza, wszystko jest dosc latwe w konfiguracji
Zabraniam kopiowania zawarto?ci na inne fora/serwisy.
Notka moderatorska: |
+10pkt do konkursu! |