What's new

Skrypty & Kody Czar gdy na ekranie jest mniej ni? 3 graczy

Status
Not open for further replies.

Nurn

Active User
Joined
Dec 30, 2012
Messages
74
Reaction score
5
Witam, mo?e kto? pomoc zrobi? czar gdy na ekranie jest mniej ni? 3 graczy to nie atakuje? Pr?bowa?em co? takiego

Code:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HOLYAREA)

function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
local min = -(((level/5)+(maglevel * 8.50 + 0.30) + 35))
local max = -(((level/5)+(maglevel * 9.50 + 0.38) + 55))
return min, max
end

setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")

local area = createCombatArea(AREA_CIRCLE3X3)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)


	local SCREEN_RANGE = {8 , 8}
	local i = 0
	local pos = getCreaturePosition(cid)
	if getSpectators({x=pos.x, y=pos.y, z=pos.z}, SCREEN_RANGE[1], SCREEN_RANGE[2]) then
		for _, SCREEN_COUNT in ipairs(getSpectators({x=pos.x, y=pos.y, z=pos.z}, SCREEN_RANGE[1], SCREEN_RANGE[2])) do
			if isPlayer(SCREEN_COUNT) then
				local i = i + 1
			if i <= 3 then
				doCombat(cid, combat, var)
			end
		end
	end
end


return true
end

ale jednak mi nie dzia?a :p a jak dziala to nie tak jak powinno
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Czar gdy na ekranie jest mniej ni? 3 graczy

By?e? bardzo blisko:
[lua]local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HOLYAREA)

function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
local min = -(((level/5)+(maglevel * 8.50 + 0.30) + 35))
local max = -(((level/5)+(maglevel * 9.50 + 0.38) + 55))
return min, max
end

setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")

local area = createCombatArea(AREA_CIRCLE3X3)
setCombatArea(combat, area)

local SCREEN_RANGE = {8 , 8}

function onCastSpell(cid, var)
local i, pos = 0, getThingPos(cid)
local spectators = getSpectators(pos, SCREEN_RANGE[1], SCREEN_RANGE[2])
if spectators then
for _, pid in pairs(spectators) do
if isPlayer(pid) then
i = i + 1
end
end
end
if i <= 3 then
return doCombat(cid, combat, var)
end
return true
end[/lua]
 

Nurn

Active User
Joined
Dec 30, 2012
Messages
74
Reaction score
5
Odp: Czar gdy na ekranie jest mniej ni? 3 graczy

Chcia?bym aby wcale czaru gracz nie u?y? tylko napis si? pojawi? "Nie mozesz rzucic zaklecia bo jest za duzo graczy na ekranie".

Code:
if i <= 3 then
doCombat(cid, combat, var)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_BLUE, "Nie mozesz rzucic zaklecia bo jest za duzo graczy na ekranie")
return true
end

Dobrze?
 

Nurn

Active User
Joined
Dec 30, 2012
Messages
74
Reaction score
5
Odp: Czar gdy na ekranie jest mniej ni? 3 graczy

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████
░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░████████████░░░███████████
 
Status
Not open for further replies.
Top