What's new

Skrypty & Kody Dodanie exh [7.6]

Status
Not open for further replies.

Budowlan

Advanced User
Joined
Feb 10, 2011
Messages
286
Reaction score
0
Siemano, od zawsze mam problem z tym pieprzonym exhausted... Nie wiem czemu zawsze gdy pr?buje zrobi? to nie dzia?a i tyle...
Chcia?bym, ?eby da?o si? ustawi? osobno ile sek ma odczeka? od poci?gni?cia d?wignie. Dam reputa za pomoc :) Pozdrawiam.

Skrypcik |
\/
[LUA]function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
nmonsterpos = {x=743, y=147, z=7} -- gdzie ma sie tworzyc potwor
nplayerpos = {x=743, y=146, z=7} -- gdzie ma tp gracza


if item.uid == 15201 and item.itemid == 1945 then


if getPlayerLevel(cid) < 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Musisz posiadac 20 poziom, aby przywolac tego potwora.")
else
doSendMagicEffect(topos,8)
doSummonCreature("Dragon Lord",nmonsterpos)
doTeleportThing(cid, nplayerpos)
end

end

return 1
end[/LUA]
 

Logit3ch

Advanced User
Joined
Oct 2, 2013
Messages
165
Reaction score
6
Odp: Dodanie exh [7.6]

Nie wiem czy te funkcje dzia?aj? na Twoja wersj?, ale spr?buj.
[LUA]
exhaustion.check(cid, storage)
exhaustion.get(cid, storage)
exhaustion.set(cid, storage, time)
exhaustion.make(cid, storage, time)
[/LUA]
 

Budowlan

Advanced User
Joined
Feb 10, 2011
Messages
286
Reaction score
0
Odp: Dodanie exh [7.6]

TFS 4.0 wi?c powinny, zaraz obczaje wszystko
 

Budowlan

Advanced User
Joined
Feb 10, 2011
Messages
286
Reaction score
0
Odp: Dodanie exh [7.6]

rifesz, nie poradzi?em sobie. Pomo?e kto??
 

Tuchol1992

Advanced User
Joined
Aug 3, 2010
Messages
256
Reaction score
20
Odp: Dodanie exh [7.6]

spr?buj tak
[LUA]local exhaust = createConditionObject(CONDITION_EXHAUST)
setConditionParam(exhaust, CONDITION_PARAM_TICKS, (getConfigInfo('timeBetweenExActions') - 100))

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
nmonsterpos = {x=743, y=147, z=7} -- gdzie ma sie tworzyc potwor
nplayerpos = {x=743, y=146, z=7} -- gdzie ma tp gracza


if item.uid == 15201 and item.itemid == 1945 then


if getPlayerLevel(cid) < 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Musisz posiadac 20 poziom, aby przywolac tego potwora.")
else
doSendMagicEffect(topos,8)
doSummonCreature("Dragon Lord",nmonsterpos)
doTeleportThing(cid, nplayerpos)
end

end

return 1
end[/LUA]
 
Status
Not open for further replies.
Top