Siemano, od zawsze mam problem z tym pieprzonym exhausted... Nie wiem czemu zawsze gdy pr?buje zrobi? to nie dzia?a i tyle...
Chcia?bym, ?eby da?o si? ustawi? osobno ile sek ma odczeka? od poci?gni?cia d?wignie. Dam reputa za pomoc Pozdrawiam.
Skrypcik |
\/
[LUA]function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
nmonsterpos = {x=743, y=147, z=7} -- gdzie ma sie tworzyc potwor
nplayerpos = {x=743, y=146, z=7} -- gdzie ma tp gracza
if item.uid == 15201 and item.itemid == 1945 then
if getPlayerLevel(cid) < 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Musisz posiadac 20 poziom, aby przywolac tego potwora.")
else
doSendMagicEffect(topos,8)
doSummonCreature("Dragon Lord",nmonsterpos)
doTeleportThing(cid, nplayerpos)
end
end
return 1
end[/LUA]
Chcia?bym, ?eby da?o si? ustawi? osobno ile sek ma odczeka? od poci?gni?cia d?wignie. Dam reputa za pomoc Pozdrawiam.
Skrypcik |
\/
[LUA]function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
nmonsterpos = {x=743, y=147, z=7} -- gdzie ma sie tworzyc potwor
nplayerpos = {x=743, y=146, z=7} -- gdzie ma tp gracza
if item.uid == 15201 and item.itemid == 1945 then
if getPlayerLevel(cid) < 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Musisz posiadac 20 poziom, aby przywolac tego potwora.")
else
doSendMagicEffect(topos,8)
doSummonCreature("Dragon Lord",nmonsterpos)
doTeleportThing(cid, nplayerpos)
end
end
return 1
end[/LUA]