• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Skrypty & Kody doPlayerSetGroupId(cid, 1)

Status
Zamknięty.

Krzkru

Advanced User
Dołączył
Styczeń 18, 2012
Posty
253
Liczba reakcji
16
Wiek
32
Witam,

W pewnym skrypcie mam tak? oto linijk?: "doPlayerSetGroupId(cid, 1)", po naci?nieciu na dan? rzecz np. godem po wylogowaniu zamienia w gracza. Jak to naprawi? aby ka?da grupa mog?a korzysta??
 
Odp: doPlayerSetGroupId(cid, 1)

Nie bardzo rozumiem do czego d??ysz
 
Odp: doPlayerSetGroupId(cid, 1)

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
doPlayerSetGroupId(cid, 1)
if not
canPlayerWearOutfitId(cid, item.uid - 12000, 3) then
doCreatureSay(cid, 'You now have the ' ..t[item.uid] .. ' Addons!', TALKTYPE_ORANGE_1)
doPlayerAddOutfitId(cid, item.uid - 12000, 3)
doSendMagicEffect(getThingPos(cid), math.random(67))
else
doCreatureSay(cid, 'You already have the ' .. t[item.uid] .. ' Addons!', TALKTYPE_ORANGE_1, false, cid)
end
return true
end

jak usun?? " doPlayerSetGroupId(cid, 1)", kt?ry z ka?dej grupy robi gracza, tak aby nie zepsu? skryptu?
 
Odp: doPlayerSetGroupId(cid, 1)

Mo?e bardziej dos?ownie opisz swoj problem? bo pewnie po?owa nie rozumie o co ci chodzi.
 
Odp: doPlayerSetGroupId(cid, 1)

Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if not
	canPlayerWearOutfitId(cid, item.uid - 12000, 3) then
	doCreatureSay(cid, 'You now have the ' ..t[item.uid] .. ' Addons!', TALKTYPE_ORANGE_1)
	doPlayerAddOutfitId(cid, item.uid - 12000, 3)
	doSendMagicEffect(getThingPos(cid), math.random(67))
else
	doCreatureSay(cid, 'You already have the ' .. t[item.uid] .. ' Addons!', TALKTYPE_ORANGE_1, false, cid)
end
return true
end

//edited :D sprawdz teraz
 
Ostatnia edycja:
Odp: doPlayerSetGroupId(cid, 1)

#UP
dzi?ki za ch?ci ale wywala b??d
 
Odp: doPlayerSetGroupId(cid, 1)

[lua]function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if not canPlayerWearOutfitId(cid, item.uid - 12000, 3) then
doCreatureSay(cid, 'You now have the ' ..t[item.uid] .. ' Addons!', TALKTYPE_ORANGE_1)
doPlayerAddOutfitId(cid, item.uid - 12000, 3)
doSendMagicEffect(getThingPos(cid), math.random(67))
else
doCreatureSay(cid, 'You already have the ' .. t[item.uid] .. ' Addons!', TALKTYPE_ORANGE_1, false, cid)
end
return true
end[/lua] napisz jaki b??d
 
Status
Zamknięty.
Do góry