Odp: Gallery By ImaG
Znawca nie jestem, mapowac sam nie umiem... Ale to tak napierdala po oczach, ze patrzec nie moge:
Troche to wyglada jak by to robil ktos w miare ogarniety i dorzucil swoje wstawki jakis amator
W tym z #60 juz troche lepiej. Ale i mniej elementow i "nieskonczone".
Poza tym bardzo przypomina miejscowki z bossami deeplingow.
No i w zasadzie te roslinki podwodne troche srednio pasuja jesli chodzi o taki environment. No bo one tak floatuja w tej wodzie, w powietrzu by sie zachowali kompletnie inaczej... No ale to takie moje osobiste odczucie i doczepienie sie, bo w zasadzie to moze nawet to nie wyglada tak zle, tylko sie logiki nie trzyma xd
[MENTION=15656]edi[/MENTION]t
Wracajac do #48, bo mam swoje zdanie XD
Prawie wszystko pasuje. Zalezy jak wykorzystane. W koncu takie bagniste elementy pasuja jak bys robil cos w rodzaju wyciekow czegos skazonego. Ta 'woda' zaznaczona na srodku w miare pasuje, jesli sie w dobrych miejscach wykorzysta. A to po prawej ciezko powiedziec. Chyba do niczego sie nie nadaje w takim klimacie. Albo przynajmniej ja nie mam pomyslu. Moze dlatego, ze tak rzuciles obok i nie widac jak by to wygladalo zastosowane w postaci na przyklad takiej jak to bagno z lewej xD
[MENTION=15656]edi[/MENTION]t2
Wracajac do poprzednich problemow ze scianami piaskowymi to dostales dobre przyklady a zjebales, sa pojedyncze elementy dobrze wpatane, a ty dales jakos pol na pol zmieszane bez wiekszego pomyslunku i bez dorych laczen miedzy roznymi rodzajami scian.
Ot, ogolnie. Niektore elementy wykonujesz w miare sensownie a inne slabo w uj. Jak pisalem, niektore prace wygladaja jak by byly robione przez kogos i poprawiane przez druga osobe, ktora nic nie umie xd