What's new

Gandalf 8.50

Status
Not open for further replies.

plsaks

Advanced User
Joined
Aug 21, 2008
Messages
217
Reaction score
13
Witam Dzisiaj zaprezentuj? wam potworka o nazwie
Gandalf
w Data\monster\monsters.xml
wpisujemy tak? linijk? ( t? linijk? wpiszcie nad Meduse )
<monster name="Gandalf" file="Undead Humanoids/Gandalf.xml"/>
teraz w
Data\monster\ szukamy foldera Undead Humanoids
i w tym folderze robimy
Gandalf.lua
i wpisujemy do Gandalf.lua​
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Gandalf" nameDescription="a gandalf" race="undead" experience="9300000" speed="300" manacost="0">
<health now="54000" max="54000"/>
<look type="287" corpse="8937"/>
<targetchange interval="5000" chance="10"/>
<strategy attack="450" defense="150"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="1"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag staticattack="90"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" skill="295" attack="950"/>
<attack name="death" interval="1000" chance="12" target="1" radius="4" min="750" max="-3950">
<attribute key="areaEffect" value="mortarea"/>
<attribute key="shootEffect" value="suddendeath"/>
</attack>
</attacks>
<defenses armor="45" defense="35">
<defense name="healing" interval="1000" chance="30" min="100" max="767">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
<defense name="invisible" interval="3000" chance="25" duration="6000">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
</defenses>
<elements>
<element phyisicalPercent="20"/>
<element holyPercent="-15"/>
<element firePercent="-10
"/>
</elements>
<immunities>
<immunity lifedrain="1"/>
<immunity death="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<voices interval="5000" chance="10">
<voice sentence="I challenge you!"/>
</voices>
<summons maxSummons="4">
<summon name="Wisp" interval="2000" chance="30"/>
<summon name="Mutadet Human" interval="2000" chance="30"/>
</summons>
<loot>
<item id="2160" countmax="15" chance1="10"/>
<item id="2152" countmax="5" chance1="5000"/>
<item id="8877" chance="100000"/>
<item id="8890" chance="17111"/>
<item id="8879" chance="16800"/>
<item id="8887" chance="6300"/>
<item id="2365" chance="100000"/>
<item id="8918" chance="17111"/>
<item id="8925" chance="16800"/>
<item id="2523" chance="6300"/>
</loot>
</monster>

Loot Mo?na zmieni? w tych linijkach
<loot>
<item id="2160" countmax="15" chance1="10"/>
<item id="xxxx" countmax="5" chance1="5000"/>
<item id="xxxx" chance="100000"/>
<item id="xxxx" chance="17111"/>
<item id="xxxx" chance="16800"/>
<item id="xxxx" chance="6300"/>
<item id="xxxx" chance="100000"/>
<item id="xxxx" chance="17111"/>
<item id="xxxx" chance="16800"/>
<item id="xxxx" chance="6300"/>
</loot>
tam gdzie "xxxx" numer itemka czyli jego ID
I oto nasz Gandalf jest Got?w
a oto SS

Zapraszam do Komentowania i pisania swoich m?drych uwag
:D
Reputki mile widziane

Komentowa?
 

Marcinoos66

Senior User
Joined
Dec 18, 2008
Messages
1,196
Reaction score
99
Odp: Gandalf 8.50

Nawet dobry monster 7/10
tylko daj mu wygl?d warlocka bardziej b?dzie pasowa?
 

plsaks

Advanced User
Joined
Aug 21, 2008
Messages
217
Reaction score
13
Odp: Gandalf 8.50

Od?wie?am
Prosz? Komentowa? :D
 

Maximuss

Advanced User
Joined
May 23, 2009
Messages
447
Reaction score
17
Odp: Gandalf 8.50

Hmm ,Skrypt zosta? napisany dobrze na moje Oko.
A co do wygl?du ,to jest zwyk?y np. na silniku RoXor znajdziesz taki wygl?d ..
Ocena : Skrypt 8/10 ,Wygl?d 6/10.
Pozdrawiam Maximus.
 

Poufny

Senior User
Joined
Jul 31, 2009
Messages
662
Reaction score
46
Age
31
Odp: Gandalf 8.50

Hmm ,Skrypt zosta? napisany dobrze na moje Oko.
A co do wygl?du ,to jest zwyk?y np. na silniku RoXor znajdziesz taki wygl?d ..
Ocena : Skrypt 8/10 ,Wygl?d 6/10.
Pozdrawiam Maximus.

Skrypt rowniez , na 100% nie zostal napisany, a 'skopiowany'
Zmieniono nazwe, exp, ataki, loot.

< i ty, zaloz swoja postac! :))
@2down, k, honor zwrocony!
 
Last edited:

Damain1996

Active User
Joined
Jun 7, 2009
Messages
118
Reaction score
9
Odp: Gandalf 8.50

Hmmm... w spawnie jest "mutadet human" a powinno by? "mutated human"
Code:
<element firePercent="-10[CENTER][FONT="Comic Sans MS"]"/>
- a potem si? ludzie dziwi? ?e nie dzia?a =) ,poza tym za du?y exp. 2/5.

Pozdrawiam, Damian.
 

plsaks

Advanced User
Joined
Aug 21, 2008
Messages
217
Reaction score
13
Odp: Gandalf 8.50

Damain1996
Monster : mutadet human
jest w moim silniku po prawnie bo zmieni?em nazw? i mi jako? dzia?a wszystko na Glanc testowa?em na moim silniku
przetestuj i zobaczysz ?e dzia?a

@Poufny
nie skopiowa?em go to po 1!
a po 2 wzorowa?em si? na potworku z kov


Przepraszam za Ortografi? :D
 

Firentis

Advanced User
Joined
Jul 13, 2009
Messages
174
Reaction score
26
Odp: Gandalf 8.50

No fajny ten monsterek tyle ?e nie pasuje wygl?d. :D Dorabiaj potworki masz ?wietne pomys?y przeciwnie do mnie :D
 
Status
Not open for further replies.
Top