- Joined
- Sep 22, 2008
- Messages
- 342
- Reaction score
- 15
Witam.
Chcia?bym zaprezentowa? Wam projekt polskiej gry MMO. I nie b?dzie to jaki? szajs na poziomie azjatyckiego mordobicia, ale ?adnie wygl?daj?ca gra osadzona w ?redniowieczu
Z rzeczy kt?re zrobili?my, to s? to g??wnie aspekty na kt?rych opiera si? gra, a kt?rych gracze nie dostrzegaj?. Jest to rzek? bym o? i istota ka?dej gry. Jest to g?owny pow?d dla kt?rego op??nia si? dev diary. Wykonane rzeczy, nie nale?a do tych kt?re nale?y pokazywa? osobom nie zwi?zanym z nami umowami. Zreszt? te tabelki s? nudne, wierzcie mi.
Do rzeczy niewidocznych nale?? :
- Systemy dialog?w, edytory do ich wprowadzania. Cenimy sobie wygode i prostote. Taki dostosowany system wp?ynie na tempo pracy i mo?liwo?ci os?b kt?re go obs?uguj?.
- Baza danych gry, oraz edytor do jej wype?niania. To najwa?niejsza cz??? ka?dej gierki, gdzie zapisane s? parametry ekwipunku, postaci, skile, odnosniki do quest?w, mechanika rozgrywki. Jak pragn? zauwa?y? jest to po prostu sedno gry.
- Wykonano specyfikacje, normy i instrukcje dla pracownik?w. Pozwala to zaoszcz?dzi? prace przy poprawkach i ujednolici? efekty ich pracy.
- Powsta?y systemy ?cie?ek dla postaci kierowanych przez komputer. Stworzono te? system umieszczania i ubierania NPC na mapie.
- Skomplikowane mixery animacji, co by lepiej wygl?da?o poruszanie si? postaci i NPC. Jednak wymagaj? jeszcze rze?bienia. Jest to d?ugi i trudny proces kt?ry pewnie ci?gn?? si? bedzie do ko?ca produkcji. Ma na celu ustandaryzowa? i uprosci? operacje wykonywane na animacjach.
- Otrzymali?my support UNITY i rozwijamy nasz? drobn? wspo?prac?.
Z rzeczy kt?re wida? :
- Dodali?my nieco ekwipunku, tzw. szmat i ubior?w
- Wykonano model,animacje kobiety oraz ekwipunek dla niej. W sumie mo?e jak ja, lub kto? inny znajdzie czas to j? poka?emy .
- Optymalizacje silnika. Nawet na s?abiutkich lapkach leci po 60-70 fps, oczywi?cie nie na max detalach. Mimo to wielkiej r??nicy w obrazie nie ma. Niemniej jednak smaczki zarezerwowane s? dla os?b posiadaj?cych maszyny do gier.
- Dopracowano sp?jno?? obrazu wy?wietlanego przez silnik. Rze?bione jest jeszcze o?wietlenie i post procesing obrazu, kt?ry tak naprawd? stanowi lwi? cz??? jako?ci gry.
Screeny:
Na blogu jest kr?tka relacja z GameDay 2012 w Sosnowcu.
[/center]
Strona Oficjalna:
Z rzeczy kt?re zrobili?my, to s? to g??wnie aspekty na kt?rych opiera si? gra, a kt?rych gracze nie dostrzegaj?. Jest to rzek? bym o? i istota ka?dej gry. Jest to g?owny pow?d dla kt?rego op??nia si? dev diary. Wykonane rzeczy, nie nale?a do tych kt?re nale?y pokazywa? osobom nie zwi?zanym z nami umowami. Zreszt? te tabelki s? nudne, wierzcie mi.
Do rzeczy niewidocznych nale?? :
- Systemy dialog?w, edytory do ich wprowadzania. Cenimy sobie wygode i prostote. Taki dostosowany system wp?ynie na tempo pracy i mo?liwo?ci os?b kt?re go obs?uguj?.
- Baza danych gry, oraz edytor do jej wype?niania. To najwa?niejsza cz??? ka?dej gierki, gdzie zapisane s? parametry ekwipunku, postaci, skile, odnosniki do quest?w, mechanika rozgrywki. Jak pragn? zauwa?y? jest to po prostu sedno gry.
- Wykonano specyfikacje, normy i instrukcje dla pracownik?w. Pozwala to zaoszcz?dzi? prace przy poprawkach i ujednolici? efekty ich pracy.
- Powsta?y systemy ?cie?ek dla postaci kierowanych przez komputer. Stworzono te? system umieszczania i ubierania NPC na mapie.
- Skomplikowane mixery animacji, co by lepiej wygl?da?o poruszanie si? postaci i NPC. Jednak wymagaj? jeszcze rze?bienia. Jest to d?ugi i trudny proces kt?ry pewnie ci?gn?? si? bedzie do ko?ca produkcji. Ma na celu ustandaryzowa? i uprosci? operacje wykonywane na animacjach.
- Otrzymali?my support UNITY i rozwijamy nasz? drobn? wspo?prac?.
Z rzeczy kt?re wida? :
- Dodali?my nieco ekwipunku, tzw. szmat i ubior?w
- Wykonano model,animacje kobiety oraz ekwipunek dla niej. W sumie mo?e jak ja, lub kto? inny znajdzie czas to j? poka?emy .
- Optymalizacje silnika. Nawet na s?abiutkich lapkach leci po 60-70 fps, oczywi?cie nie na max detalach. Mimo to wielkiej r??nicy w obrazie nie ma. Niemniej jednak smaczki zarezerwowane s? dla os?b posiadaj?cych maszyny do gier.
- Dopracowano sp?jno?? obrazu wy?wietlanego przez silnik. Rze?bione jest jeszcze o?wietlenie i post procesing obrazu, kt?ry tak naprawd? stanowi lwi? cz??? jako?ci gry.
Screeny:
Na blogu jest kr?tka relacja z GameDay 2012 w Sosnowcu.
[/center]
Strona Oficjalna: