What's new

[in developement] 2D Smocze Kule otes

Roy4lz

Forum friend
Joined
Dec 11, 2010
Messages
1,342
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

To mo?e zdradzisz support? ^^

W swoim czasie.

SkdooAB.png
 

Nieruchomy Poruszyciel

Advanced User
Joined
Mar 4, 2013
Messages
250
Reaction score
14
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Jak ze stackowaniem na p?askich? Schody b?d? z ka?dej strony czy tylko z frontu, czy w og?le wszystko b?dzie na jednym poziomie, a schody b?d? zwyk?ym groundem?

---------- Tre?? dodana o 19:03 ----------

Jak ze stackowaniem na p?askich? Schody b?d? z ka?dej strony czy tylko z frontu, czy w og?le wszystko b?dzie na jednym poziomie, a schody b?d? zwyk?ym groundem?
Je?eli serwer b?dzie nastawiony w g??wnej mierze na RPG jak wygl?da wasz pomys? na PvP?
 

Roy4lz

Forum friend
Joined
Dec 11, 2010
Messages
1,342
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Jak ze stackowaniem na p?askich? Schody b?d? z ka?dej strony czy tylko z frontu, czy w og?le wszystko b?dzie na jednym poziomie, a schody b?d? zwyk?ym groundem?
Je?eli serwer b?dzie nastawiony w g??wnej mierze na RPG jak wygl?da wasz pomys? na PvP?

Stack?w na schodach nie b?dzie, jedyne stacki to zej?cia do kana??w w miastach, zej?cia do jaski? na -1, podziemne korytarze w piramidach czy zej?cia do underwater. Tak, schody to b?dzie zwyk?y ground i na chwil? obecn? b?d? tylko od frontu, aczkolwiek zrobi? nowe schody od bok?w to nie problem, wi?c zawsze mog? zrobi?. Jak wcze?niej wspomina?em, w teorii podzia? na 4 klasy naciskiem na mocne rozr??nienie klas (dla przyk?adu by nie by?o mo?liwo?ci melee dpsem bi? co 0,1s), skille postaci daj?ce du?ego buffa (tutaj r?wnie? podzia? w zale?no?ci od klas, dla przyk?adu DPS osi?gnie maksymalnie 100 Melee DEF, za? TANK b?dzie m?gl wbi? 130) , podzia? spelli na ofensywne(target/aoe/wave z r??nym dmg), defensywne oraz specjalne (to jest akurat najlepsz? opcj?)
 

Roy4lz

Forum friend
Joined
Dec 11, 2010
Messages
1,342
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

4e4uTRV.png


Uda?o mi si? doda? kilka typ?w ?cian, poziomych i pionowych bushy do miasta, narysowa? 3 ca?e transy Trunksa, tak?e bez ?adnych szale?stw, ale zawsze jaki? progress.
 

Sari92

Active User
Joined
Jan 23, 2012
Messages
143
Reaction score
2
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Jaka wersja silnika tibi ?
 

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,657
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Jaka wersja silnika tibi ?

A po chuj Ci w sumie taka informacja? B?dziesz gra? w wersje czy w jebanego otsa na nie wa?ne jakiej wersji ale z gameplayem...? Co ma wersja do gry? Omg.

Poka? na trunksa ^^
 

Sari92

Active User
Joined
Jan 23, 2012
Messages
143
Reaction score
2
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Ma znaczenie poniewa? v8.5 oznacza ,,witaj elfie'' i zjeban? gr?.
 

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,657
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

To nie odpalaj elfa tylko graj normalnie no omg. Wersja b?dzie mniejsza ni? 8.7 ale wi?ksza ni? 8.0 (y)
 

Frosbite

Active User
Joined
Dec 20, 2014
Messages
99
Reaction score
8
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Mam coraz to wi?ksze wra?enie ?e ekszpert von swirus nale?y do teamu Mita. Je?eli to jest prawda to bardzo hm... odwa?ne posuni?cie. ?a? swirus ?a? widzia?e? te grafiki pierwszy na fb co czyni Cie zajebistym, zazdroszcz? Ci asiorze ?ycia ;D Adwokat prawnik ekszpert swirus odpowiada na pytania skierowane do w?a?ciciela ew. wsp??w?a?ciciela w sumie czemu nie prawda?
Wawarek - Co prawda to prawda ale zwi??le i na temat wyja?ni?e? Ekszperta swirusa lecz zapomnia?e? i tak o paru sprawach.

TOPIC - SSJ3 wymiata :) Pami?tam tego cella bodaj?e jak DBOrigins ju? robi?e?? :) Czekam na wi?cej niecierpliwie.
Widz? te? swirek pr?buj? wyrobi? renom? u Ciebie zak?adam ?eby p??niej: wbi? jako jeden z 1 na server o czym pewnie b?dzie g?o?no jak o tym ?e to widzia? outy 1 xD mo?e wbi? si? do teamu jako tutor? w ko?cu na nic wi?cej nie zas?uguje. No i na ko?cu a raczej to jest g??wny cell - wyci?gn?? wszystko z clienta co si? da, pomys?y z samej rozgrywki i og?lnie wszystko co da si? ukra?? podrobi?.
Nie jest to wszczynanie k??tni lecz moja konstruktywna opinia. elo
 
Last edited:

Roy4lz

Forum friend
Joined
Dec 11, 2010
Messages
1,342
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Jaka wersja silnika tibi ?

8.6

Mam coraz to wi?ksze wra?enie ?e ekszpert von swirus nale?y do teamu Mita. Je?eli to jest prawda to bardzo hm... odwa?ne posuni?cie. ?a? swirus ?a? widzia?e? te grafiki pierwszy na fb co czyni Cie zajebistym, zazdroszcz? Ci asiorze ?ycia ;D Adwokat prawnik ekszpert swirus odpowiada na pytania skierowane do w?a?ciciela ew. wsp??w?a?ciciela w sumie czemu nie prawda?
Wawarek - Co prawda to prawda ale zwi??le i na temat wyja?ni?e? Ekszperta swirusa lecz zapomnia?e? i tak o paru sprawach.

TOPIC - SSJ3 wymiata :) Pami?tam tego cella bodaj?e jak DBOrigins ju? robi?e?? :) Czekam na wi?cej niecierpliwie.
Widz? te? swirek pr?buj? wyrobi? renom? u Ciebie zak?adam ?eby p??niej: wbi? jako jeden z 1 na server o czym pewnie b?dzie g?o?no jak o tym ?e to widzia? outy 1 xD mo?e wbi? si? do teamu jako tutor? w ko?cu na nic wi?cej nie zas?uguje. No i na ko?cu a raczej to jest g??wny cell - wyci?gn?? wszystko z clienta co si? da, pomys?y z samej rozgrywki i og?lnie wszystko co da si? ukra?? podrobi?.
Nie jest to wszczynanie k??tni lecz moja konstruktywna opinia. elo

?wirus nie jest w teamie i raczej nie b?dzie, bo robi sw?j w?asny projekt. A screeny widzia?, bo go znam, ot ca?a historia. Cell jest nowy, nie by? nigdzie wcze?niej pokazywany.
 

mlody2j

Active User
Joined
Jul 18, 2011
Messages
80
Reaction score
5
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

To nie odpalaj elfa tylko graj normalnie no omg. Wersja b?dzie mniejsza ni? 8.7 ale wi?ksza ni? 8.0 (y)
Nie tak do ko?ca. Wiadomo przecie?, ?e bez bota b?dzie si? gnojonym i duu?o w tyle z expem a to najwa?niejsze w tej grze.
 

Roy4lz

Forum friend
Joined
Dec 11, 2010
Messages
1,342
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

AzAjKos.png
 
Last edited:

Nieruchomy Poruszyciel

Advanced User
Joined
Mar 4, 2013
Messages
250
Reaction score
14
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Nie tak do ko?ca. Wiadomo przecie?, ?e bez bota b?dzie si? gnojonym i duu?o w tyle z expem a to najwa?niejsze w tej grze.

Przecie? Roy4lz ju? kiedy? pisa?, ?e u?ywaj? OTC wi?c o elfie mo?na zapomnie?, chyba, ?e si? jednak co? zmieni?o.
 

Roy4lz

Forum friend
Joined
Dec 11, 2010
Messages
1,342
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Przecie? Roy4lz ju? kiedy? pisa?, ?e u?ywaj? OTC wi?c o elfie mo?na zapomnie?, chyba, ?e si? jednak co? zmieni?o.

Jak ju? Ci pisa?em na gg, na OTC planujemy przerzuci? si? w p??niejszej fazie serwera, o ile w og?le bedzie sens si? przenosi? i czy gracze b?d? chcieli si? przenie??, bo rozumiem, ?e OTC == brak bota, a w tych czasach nikomu nie chce si? r?cznie expi?. Po?yjemy, zobaczymy, ale mam nadziej?, ?e liczba "normalnych" ludzi(czyt. nie-bot?w) b?dzie jak najwi?ksza.
 

Nush

Advanced User
Joined
May 10, 2012
Messages
381
Reaction score
11
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

Jak ju? Ci pisa?em na gg, na OTC planujemy przerzuci? si? w p??niejszej fazie serwera, o ile w og?le bedzie sens si? przenosi? i czy gracze b?d? chcieli si? przenie??, bo rozumiem, ?e OTC == brak bota, a w tych czasach nikomu nie chce si? r?cznie expi?. Po?yjemy, zobaczymy, ale mam nadziej?, ?e liczba "normalnych" ludzi(czyt. nie-bot?w) b?dzie jak najwi?ksza.

Jak ju? macie si? przenosi? to na pocz?tku bo p??niej wi?cej os?b odejdzie, poza tym wreszcie by si? przyda? inny ots DB bez bota ni? DBL
 

Sari92

Active User
Joined
Jan 23, 2012
Messages
143
Reaction score
2
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

ile planujecie grywalnych profesji na v1.0 i jakie ?
 

Roy4lz

Forum friend
Joined
Dec 11, 2010
Messages
1,342
Reaction score
117
Odp: [in developement] 2D Smocze Kule otes

ile planujecie grywalnych profesji na v1.0 i jakie ?

Zdefiniuj 1.0, bo z definicji 1.0 wskazuje na pierwsz? stabiln? wersj? gry, czyt. oficjal, wtedy nie wiem ile ich b?dzie. Na alfe za? b?dzie ich 6 lub 7. Goku, Vegeta, C17, Piccolo, Dende, Trunks oraz mo?e Freeza, o ile dobrze nam p?jdzie z balansem tego wszystkiego. Na chwile obecn? mam domy?lne outfity dla trzech profesji, dla czwartej trzy transy. Pr?cz tych 6-7 profesji b?d? musia? jeszcze narysowa? skiny dla nich, wi?c nie jestem nawet w 1/3 pracy.
 
Top