Zizi Knight
Advanced User
- Joined
- Jun 14, 2008
- Messages
- 467
- Reaction score
- 34
Mam tu dla was instrukcje obs?ugi programem SimOne.
1. New- Czyli nowy projekt
Na g?rze porogramu po lewej stronie mamy zak?adki ;
File Edit View Tools Floor Help
Rodzia? dotyczy nowego projektu wi?c ;
File ->New;
Filename- Nazwa nowego projektu/procy
Size-Wielko??
Widht - Wysoko??
Height - Szeroko??
{wysoko?? i szeroko?? zostaw bez zmian }
External Spawn File- ?cie?ka do Pliku ze spawnami (zostaw puste)
External House File- ?cie?ka do pliku z domami (zostaw puste)
2. Reszta z zak?adki File
Dalej mamy w zak?adce File;
Open- Otwieranie projektu (standardowe okno otwierania )
Import- "Doklejanie" innego projektu (tak?e standardowe okno)
Load Tamplate- Dzi?ki temu mo?emy zmieni? np. wszystkie miejsca gdzie trawa na pustynie lub wszystkie ?ciany drewniane na ?ciany kamienne(chyba)
Save- Zapisz (standardowo )
Save as...- Zapisz Jako...(standardowe okno)
Poni?ej pojawiaj? sie ostatnio otwierane prace
Properties- Ustawienia podobne okno jak z New wi?c bez SS
Exit- Zamknij Program
3. Funkcje Zak?adki Edit
Udno- Cofnij ostatni? czynno??
Auto-Border- Je?li funkcja jest niezaznaczona nie wykona zanas czynno?? borderowania ;
Muliple floor selecition- Nie wiem
Reszta to chyba ka?dy zna .
4. Funkcje z Zak?adki View
Staus Bar- Tam jest pokazywana pozycja kratki w X Y Z ;
Przydatne podczas robienia Teleport?w
Toolbar- Przydatne Skr?ty ale o tym p??niej
Windows- O tym w skr?tach
Show Animations- Na ch?opski rozum ; Pokazuj animacje
Show All Floors- Na ch?opski rozum ; Pokazuj wszystkie pod?ogi
Show Shade- Nie wiem
Show Spawn- Pokazuj miejsca swanu
Show Creatures- Pokazuj Potwory
4. Floor czyli pod?oga
W Tej zak?adce mo?emy wybra? na kt?rej "wysoko?ci " chcemy pracowa?
+- To jest wy?ej od poziomu 0
-- To jest ni?ej ni? 0
Ground Floor - Poziom 0
4. Tools
Verifity Map- Sprawdzenie mapy za pomoc? klikni?cia w Check
5.5 Czas na miasto
Edit Towns- Edycja Miast;
Name- Nazwa miasta
Temple- Pozycja ?wi?tyni w X Y Z
Add- Dodaj Miasto
Delete- Usu? zaznaczone miasto
Save- Zapisz
Edit Hauses- O domkach potem
6. Skr?ty
6- Nowy projekt
7- Otw?rz projekt
8- Zapisz projekt
9- Zaznasz jaki? obiekt
10- Tu mamy do wyboru u?atwienia je?li robimy morze, mo?na wybra? ?eby dany item zosta? po?o?ony na 9x9 kratkach jednocze?nie
11- Podobnie mo?na wybiera? jak w punkcie 10 ale tym razem ma?? nam wszystkie itemki
1 - Jest to Pz lock , czyli niemo?na pk i hp niero?nie
2- Strefa z kt?rej niemo?na si? wylogowa?
3- Strefa w kt?rej niemo?na PVP czyli zabija? innych
4- Strefa w kt?rej wolno Pk na ?wiatach no-pvp {chyba}
5- Spawn
12- Domki ale otym zachwile
7. Czyli Teleporty
Script- O tym potem
Teleport- Wpisujemy gdzie ma nasz tepowa? . Wsp??rz?dne w X Y Z
8. Czas na Domki
Zaznaczmy skr?t 12 ->i klikamy na drzwi od domku
Ukazuje nam sie ;
Name- Nazwa domku
Exit- Zostawi? taki jaki si? pojawi? u was
Rent- Z tabelki wybieramy miasto a w cost Wpisujemy cene i dajemy Select
9. Actions
Klikamy na jaki? itemek PMM i Wybieramy
Properties;
Action ID- to jest do skrypt?w
Unique ID- To te? do skrypt?w
10. Drzwi od lvl
Post?pujemy tak jak w punkcie 10 tylko ze w action ID wpisujemy
11. Drzwi od profesji
Wpisujemy w Action ID 200 i nr Profesji np;
Pozwalam na kopiowanie jesli zostanie podany autor
Pozdrawiam Zizi
1. New- Czyli nowy projekt
Na g?rze porogramu po lewej stronie mamy zak?adki ;
File Edit View Tools Floor Help
Rodzia? dotyczy nowego projektu wi?c ;
File ->New;
Filename- Nazwa nowego projektu/procy
Size-Wielko??
Widht - Wysoko??
Height - Szeroko??
{wysoko?? i szeroko?? zostaw bez zmian }
External Spawn File- ?cie?ka do Pliku ze spawnami (zostaw puste)
External House File- ?cie?ka do pliku z domami (zostaw puste)
2. Reszta z zak?adki File
Dalej mamy w zak?adce File;
Open- Otwieranie projektu (standardowe okno otwierania )
Import- "Doklejanie" innego projektu (tak?e standardowe okno)
Load Tamplate- Dzi?ki temu mo?emy zmieni? np. wszystkie miejsca gdzie trawa na pustynie lub wszystkie ?ciany drewniane na ?ciany kamienne(chyba)
Save- Zapisz (standardowo )
Save as...- Zapisz Jako...(standardowe okno)
Poni?ej pojawiaj? sie ostatnio otwierane prace
Properties- Ustawienia podobne okno jak z New wi?c bez SS
Exit- Zamknij Program
3. Funkcje Zak?adki Edit
Udno- Cofnij ostatni? czynno??
Auto-Border- Je?li funkcja jest niezaznaczona nie wykona zanas czynno?? borderowania ;
Muliple floor selecition- Nie wiem
Reszta to chyba ka?dy zna .
4. Funkcje z Zak?adki View
Staus Bar- Tam jest pokazywana pozycja kratki w X Y Z ;
Toolbar- Przydatne Skr?ty ale o tym p??niej
Windows- O tym w skr?tach
Show Animations- Na ch?opski rozum ; Pokazuj animacje
Show All Floors- Na ch?opski rozum ; Pokazuj wszystkie pod?ogi
Show Shade- Nie wiem
Show Spawn- Pokazuj miejsca swanu
Show Creatures- Pokazuj Potwory
4. Floor czyli pod?oga
W Tej zak?adce mo?emy wybra? na kt?rej "wysoko?ci " chcemy pracowa?
+- To jest wy?ej od poziomu 0
-- To jest ni?ej ni? 0
Ground Floor - Poziom 0
4. Tools
Verifity Map- Sprawdzenie mapy za pomoc? klikni?cia w Check
5.5 Czas na miasto
Edit Towns- Edycja Miast;
Name- Nazwa miasta
Temple- Pozycja ?wi?tyni w X Y Z
Add- Dodaj Miasto
Delete- Usu? zaznaczone miasto
Save- Zapisz
Edit Hauses- O domkach potem
6. Skr?ty
6- Nowy projekt
7- Otw?rz projekt
8- Zapisz projekt
9- Zaznasz jaki? obiekt
10- Tu mamy do wyboru u?atwienia je?li robimy morze, mo?na wybra? ?eby dany item zosta? po?o?ony na 9x9 kratkach jednocze?nie
11- Podobnie mo?na wybiera? jak w punkcie 10 ale tym razem ma?? nam wszystkie itemki
1 - Jest to Pz lock , czyli niemo?na pk i hp niero?nie
2- Strefa z kt?rej niemo?na si? wylogowa?
3- Strefa w kt?rej niemo?na PVP czyli zabija? innych
4- Strefa w kt?rej wolno Pk na ?wiatach no-pvp {chyba}
5- Spawn
12- Domki ale otym zachwile
7. Czyli Teleporty
Script- O tym potem
Teleport- Wpisujemy gdzie ma nasz tepowa? . Wsp??rz?dne w X Y Z
8. Czas na Domki
Zaznaczmy skr?t 12 ->i klikamy na drzwi od domku
Ukazuje nam sie ;
Name- Nazwa domku
Exit- Zostawi? taki jaki si? pojawi? u was
Rent- Z tabelki wybieramy miasto a w cost Wpisujemy cene i dajemy Select
9. Actions
Klikamy na jaki? itemek PMM i Wybieramy
Properties;
Action ID- to jest do skrypt?w
Unique ID- To te? do skrypt?w
10. Drzwi od lvl
Post?pujemy tak jak w punkcie 10 tylko ze w action ID wpisujemy
I tak dalej od jakiego lvl chcemy taki damy1001 - Drzwi od 1 lvl
1050 - Drzwi od 50 lvl
11. Drzwi od profesji
Wpisujemy w Action ID 200 i nr Profesji np;
2001 - Drzwi dost?pne tylko do mag?w
2004 - tylko dla rycerzy
Koniec
To m?j pierwszy poradnik wi?c prosz? o wyrozumia?o??Pozwalam na kopiowanie jesli zostanie podany autor
Pozdrawiam Zizi
Last edited: