What's new

-Skrypt isPlayerPzLocked(cid) a blood PZ

Status
Not open for further replies.

klon52

Advanced User
Joined
May 20, 2008
Messages
495
Reaction score
50
Witam, mam problem gdy? chce zrobi? zabezpieczenie co do blood pz (pz po uderzeniu playera), Jaka warto?? zwraca funkcja isPlayerPzLocked(cid)? bool czy moze rodzaj pz r?wnie? ? Je?li tylko bool jaka funkcja mozna zrobi? takie zabezpieczenie ?
 

DanJ93

ElfBot Helper
Joined
Jan 18, 2009
Messages
2,631
Reaction score
200
Odp: isPlayerPzLocked(cid) a blood PZ

inFight
 

klon52

Advanced User
Joined
May 20, 2008
Messages
495
Reaction score
50
Odp: isPlayerPzLocked(cid) a blood PZ

M?g?bys bardziej rozwinac swoja odpowiedz? tfs 0.4 chyba jednak nie posiada takiej funkcji.
 

DanJ93

ElfBot Helper
Joined
Jan 18, 2009
Messages
2,631
Reaction score
200
Odp: isPlayerPzLocked(cid) a blood PZ

getCreatureCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
u?ycie
if getCreatureCondition(cid, CONDITION_INFIGHT) == false/true then
 

klon52

Advanced User
Joined
May 20, 2008
Messages
495
Reaction score
50
Odp: isPlayerPzLocked(cid) a blood PZ

Okej ale in fight dziala rowniez na zwykle pz (walka z potworem) a mi tu chodzi o blood pz (powstajace przy pvp) bo probowalem juz przed twoja odpowiedzia z tym condiction
 

Samman

Senior User
Joined
Aug 23, 2009
Messages
782
Reaction score
39
Odp: isPlayerPzLocked(cid) a blood PZ

if getCreatureCondition(cid, CONDITION_HUNTING) == t/f

Spr?buj tak? Sprawd? sobie w source plik condition.h - tam masz wszystkie definicje tego.
 

klon52

Advanced User
Joined
May 20, 2008
Messages
495
Reaction score
50
Odp: isPlayerPzLocked(cid) a blood PZ

probowa?em in_fight jest true za kazdym razem gdy jest pz, a hunting nie wiem od czego jest bo zawsze false w kazdym subid a nic nie znalazlem pozytecznego w sourcach
 
Status
Not open for further replies.
Top