Autor: Xevis
Bardzo ciekawe cacko, dzi?ki temu stworzymy donator boxa, czyli item kt?ry wylosuje nam jaki? item.
W actions.xml:
[XML]<action itemid="ID_BOXA" script="tools/donatorbox.lua"/>[/XML]
W folderze actions/scripts tworzymy nowy plik o nazwie donatorbox.lua, a w nim umieszczamy:
[LUA]presente = math.random(X,Y)[/LUA]
Liczby X;Y oznaczaj? przedzia? spo?r?d kt?rego ma losowa? liczby.
Je?li chcemy mie? 7 opcji dajemy przedzia? (1,7)
[LUA]if presente == 1 then - je?li wylosowa? numer 1....[/LUA]
TO
[LUA]doSendMagicEffect(pos,27) <--- Wyswietla efekt magiczny 27
doPlayerAddItem(cid,2160,100) <--- Daje graczowi 2160 (crystal coins) w ilosci 100
doRemoveItem(item.uid,1) <---- Usuwa donator boxa[/LUA]
Opisa?em 7 r??nych przypadk?w, je?li chcieliby?my doda? jaki? losowany item, kopiujemy ca?? konstukcje if. Oraz zwi?kszamy nasze Y.
DONATORBOX.LUA:
[LUA]function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
presente = math.random(X,Y)
pos = getPlayerPosition(cid)
if presente == 1 then
doSendMagicEffect(pos,27)
doPlayerAddItem(cid,2160,100) --cc
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 2 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,2157,50) --pkt 50
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 3 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,2157,100) --pkt 100
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 4 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,7488,1) --super potka
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 5 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,9693,1) -- addon doll
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 6 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,9969,1) --rs remover
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 7 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,8266,1) -- koshei
doRemoveItem(item.uid,1)
return 1
end[/LUA]
Bardzo ciekawe cacko, dzi?ki temu stworzymy donator boxa, czyli item kt?ry wylosuje nam jaki? item.
W actions.xml:
[XML]<action itemid="ID_BOXA" script="tools/donatorbox.lua"/>[/XML]
W folderze actions/scripts tworzymy nowy plik o nazwie donatorbox.lua, a w nim umieszczamy:
Opis funkcji
:[LUA]presente = math.random(X,Y)[/LUA]
Liczby X;Y oznaczaj? przedzia? spo?r?d kt?rego ma losowa? liczby.
Je?li chcemy mie? 7 opcji dajemy przedzia? (1,7)
[LUA]if presente == 1 then - je?li wylosowa? numer 1....[/LUA]
TO
[LUA]doSendMagicEffect(pos,27) <--- Wyswietla efekt magiczny 27
doPlayerAddItem(cid,2160,100) <--- Daje graczowi 2160 (crystal coins) w ilosci 100
doRemoveItem(item.uid,1) <---- Usuwa donator boxa[/LUA]
Opisa?em 7 r??nych przypadk?w, je?li chcieliby?my doda? jaki? losowany item, kopiujemy ca?? konstukcje if. Oraz zwi?kszamy nasze Y.
DONATORBOX.LUA:
[LUA]function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
presente = math.random(X,Y)
pos = getPlayerPosition(cid)
if presente == 1 then
doSendMagicEffect(pos,27)
doPlayerAddItem(cid,2160,100) --cc
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 2 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,2157,50) --pkt 50
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 3 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,2157,100) --pkt 100
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 4 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,7488,1) --super potka
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 5 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,9693,1) -- addon doll
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 6 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,9969,1) --rs remover
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif presente == 7 then
doSendMagicEffect(pos,53)
doPlayerAddItem(cid,8266,1) -- koshei
doRemoveItem(item.uid,1)
return 1
end[/LUA]