Witam, stworzy?em kr?tki poradnik o tematyce ustawienia miejsca logowania na map? ots'a pod silnik TFS 0.3.5. Przeznaczony on jest dla graczy s?abo zaawansowanych, takich jak ja, poniewa? sam ostatnio nie wiedzia?em jak to zrobi?, a nie jest to nigdzie tak przejrzy?cie wyt?umaczone tak wi?c zamieszczam to tutaj. Zaczynajmy!
Potrzebny program:
-Xampp
1.Wchodzimy na Oczywi?cie z w??czonym xamppem. Klikamy w "phpMyAdmin" (trzecia kolumna, pierwszy odno?nik w pomara?czowym menu po lewej stronie).
Powinno ukaza? si? okno przegl?darki o takiej zawarto?ci:
Nast?pnie wpisujemy nazw? bazy danych w odpowiednie miejsce w "phpMyAdmin". Nazwa bazy danych jest podana w pliku "config.lua" znajduj?cym si? w g??wnym katalogu naszego otsa:
Gdy to zrobili?my wybieramy "Utw?rz".
Kiedy wszystko odby?o si? zgodnie z planem wysy?amy plik z baz? naszego serwera klikaj?c w "Import". Wybieramy ?cie?k? do pliku tak jak tutaj: I zatwierdzamy przyciskiem wykonaj.
Mamy w pe?ni wykonan? baz? danych
2. Z lewej kolumny bazy naszego otsa wybieramy "Players" i prze??czamy z zak?adki "Struktura" na "Przegl?daj". Pokazan? mamy list? graczy naszego serwera w??cznie z "Account Managerem"... Dok?adnie tak:
Udajemy si? do okna edycji (taki o??wek obok nazwy gracza) "Account Managera" i zmieniamy posx, posy oraz posz na w?asne wsp??rz?dne... Jak odczytujemy wsp??rz?dne z mapy edytowanej e RME pokazane jest na rysunku drugim:
3. Przyda?oby si? zmieni? te? wsp??rz?dne te z "config.lua" na nasze:
Teraz powinno ju? by? wszystko "OK"!
Wystarczy odpali? serwer i to sprawdzi?
Mam nadzieje, ?e pomog?em i licz? na pierwsze jak?e cenne punkty reputacji, poniewa? poradnik pisa?em sam bo nie bawi? si? w kopiowanie czyi? prac.
Je?eli to z?y dzia? prosz? o przeniesienie.
Potrzebny program:
-Xampp
1.Wchodzimy na Oczywi?cie z w??czonym xamppem. Klikamy w "phpMyAdmin" (trzecia kolumna, pierwszy odno?nik w pomara?czowym menu po lewej stronie).
Powinno ukaza? si? okno przegl?darki o takiej zawarto?ci:
Nast?pnie wpisujemy nazw? bazy danych w odpowiednie miejsce w "phpMyAdmin". Nazwa bazy danych jest podana w pliku "config.lua" znajduj?cym si? w g??wnym katalogu naszego otsa:
Gdy to zrobili?my wybieramy "Utw?rz".
Kiedy wszystko odby?o si? zgodnie z planem wysy?amy plik z baz? naszego serwera klikaj?c w "Import". Wybieramy ?cie?k? do pliku tak jak tutaj: I zatwierdzamy przyciskiem wykonaj.
Mamy w pe?ni wykonan? baz? danych
2. Z lewej kolumny bazy naszego otsa wybieramy "Players" i prze??czamy z zak?adki "Struktura" na "Przegl?daj". Pokazan? mamy list? graczy naszego serwera w??cznie z "Account Managerem"... Dok?adnie tak:
Udajemy si? do okna edycji (taki o??wek obok nazwy gracza) "Account Managera" i zmieniamy posx, posy oraz posz na w?asne wsp??rz?dne... Jak odczytujemy wsp??rz?dne z mapy edytowanej e RME pokazane jest na rysunku drugim:
3. Przyda?oby si? zmieni? te? wsp??rz?dne te z "config.lua" na nasze:
Teraz powinno ju? by? wszystko "OK"!
Wystarczy odpali? serwer i to sprawdzi?
Mam nadzieje, ?e pomog?em i licz? na pierwsze jak?e cenne punkty reputacji, poniewa? poradnik pisa?em sam bo nie bawi? si? w kopiowanie czyi? prac.
Je?eli to z?y dzia? prosz? o przeniesienie.