• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

Na ten czar wszyscy czekali;p

Status
Zamknięty.
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

?wietny czar 10/10 a mam jeszcze jedna pro?be (tak przy okazji xD) moglbys zrobic czar po ktorego uzyciu leci, np. 5x exori con ?
Wpisujesz exori con... i zamiast jednej strzaly leci 5 ;] sprobuj, odrazu reput poleci ;P
 

Our partners and their custom servers:

Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

Bardzo dobry skrypt 10/10
Aby by?o wi?cej takich jak ty!!!
Gratuluje...
Chcia?em da? reputa ale niestety ju? kiedy? da?em i nie mog?...
10/10
 
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

do Pana Astamor92
moglbys mi ten czar bardziej wyjasnic czy ma to byc jakis obszarowy ze leci w 5 stron, czy moze 5 strzal pokolei w stworka, czy moze jeszcze inaczej, niewiem. jak odpiszesz postaram sie zrobic

do Pana elo12
powinno pojsc poniewaz w tibii 8.1 juz byly te efekty
 
Ostatnia edycja:
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

nono i to mi sie podoba oczywiscie dam reputa za wspaniale wykonana robote 10/10 oby tak dalej i zycze przyszlych sukcesow : )
 
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

W?asnie szuka?em takiego ale niemog?em znale?? wi?c postanowi?em zrobi? sam ale mi sie nieuda?o zrobi? bo nieczyta?o distance efekt.:up:
 
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

1.Jak sie powieksza hity ? czy sie nie da ?
2.I zrobic od jakiego lv

@@@EDIT@@@
K juz wiem jak zrobic od jakiego lv
Tylko jeszce 1
 
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

tu ci daje przyklad:
Kod:
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 9)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 18)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, [COLOR="Blue"]-0.3, 0, -0.4, 0[/COLOR])
to co na niebiesko to masz hity. pozwiekszaj liczby to bedzie wiecej walilo. ogolnie to jest przelicznik z lvlem i m levelem, ale to w sumie niepamietam dokladnie ktore do ktorego
 
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

No no tylko pogratulowa? pomys?u 10/10!
Tak naprawd? to najfajniejszy czar jaki widzia?em :D
 
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

No no, nawet nie?le to wygl?da ;)
Exhaus~ zwi?kszy? bym do 4 sekund, albo i wi?cej, bo kilkana?cie os?b u?ywaj?cych ten spowoduje laga.

@mol1818 /nieaktualne - skrypt ju? jest ;)
Przy??czam si? do pro?by - czar ma wygl?da? tak jak to wcze?niej opisali. Dzia?anie jak exori con, tyle ?e wystrzela kilka 'pocisk?w' w odst?pie np 1/4 sekundy. Dos?ownie - karabin maszynowy :s
 
Ostatnia edycja:
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

kazdy sobie exhaust moze przestawic jak komu pasuje. a jesli chodzi o ten czar to go zrobie pozniej, ale to niejest dzial prosby tylko zwykly temat z czarem.
niemam teraz czasu zagladac na forum. jak znajde chwile to zrobie czar i dam edita
edit///
spells/scripts/a.lua
Kod:
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, TRUE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ETHEREALSPEAR)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, -20, 0.8, 0)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, TRUE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ETHEREALSPEAR)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, -20, 0.8, 0)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, TRUE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ETHEREALSPEAR)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, -20, 0.8, 0)
local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, TRUE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ETHEREALSPEAR)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, -20, 0.8, 0)
local combat5 = createCombatObject()
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, TRUE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ETHEREALSPEAR)
setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, -20, 0.8, 0)
local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
    doCombat(parameters.cid, combat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
    doCombat(parameters.cid, combat3, parameters.var)
end
local function onCastSpell4(parameters)
    doCombat(parameters.cid, combat4, parameters.var)
end
local function onCastSpell5(parameters)
    doCombat(parameters.cid, combat5, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
	local parameters = {cid=cid, var=var, combat1=combat1, combat2=combat2, combat3=combat3, combat4=combat4, combat5=combat5}
addEvent(onCastSpell1, 100, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 300, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 500, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 700, parameters)
addEvent(onCastSpell5, 900, parameters)
end
deklaracja
Kod:
<instant name="nazwa" words="wymawiane slowo" lvl="50" mana="200" prem="1" range="5" needtarget="1" exhaustion="2000" blockwalls="1" needlearn="0" script="a.lua">
		<vocation name="Paladin" />
		<vocation name="Royal Paladin" />
	</instant>
 
Ostatnia edycja:
Odp: Na ten czar wszyscy czekali;p

Spoko czar, jak naprawd? jest Tw?j to tym bardziej gratuluj?. Tylko jedna ma?a poprawka:
A wiec tak jak w temacie wielu chce miec jakis czar ze distance efektem pokaze wam moj jaki udalo mi sie sklepac;)
,,A wi?c tak jak w temacie - wielu chce mie? jaki? czar z distance efektem. Poka?e wam jaki mi uda?o si? sklepa?."
(Jakby? poprawi? ?adniej by wygl?da?o ^^)
Pozdro.
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry Bottom