Dark Magican
Senior User
- Joined
- Apr 13, 2009
- Messages
- 677
- Reaction score
- 42
Witam! Znalaz?em npc od task, lecz mam pewien problem - NPC wysy?a "liste" sko?czonych task?w, w dialogu, a klient 7.72 nie posiada takowego.
Prosi?bym o przerobienie na zwyk?y text chat.
Skrypt:
---------- Tre?? dodana o 15:10 ----------
Temat do zamkni?cia. Pomog?a ponowna kompilacja TFS'a 1.2 z idefem #ifdef _MULTIPLATFORM76
Prosi?bym o przerobienie na zwyk?y text chat.
PHP:
elseif msgcontains(msg, "list") then
local text = "Tasks\n\n"
for k, x in pairs(monsters) do
if player:getStorageValue(x.mstorage) < x.amount then
text = text ..k .." ["..(player:getStorageValue(x.mstorage) + 1).."/"..x.amount.."]:\n Rewards:\n "..getItemsFromTable(x.items).."\n "..x.exp.." experience \n\n"
else
text = text .. k .." [DONE]\n"
end
end
player:showTextDialog(1949, "" .. text)
npcHandler:say("Here you are.", cid)
elseif msgcontains(msg, "bye") then
npcHandler:say("Bye.", cid)
npcHandler:releaseFocus(cid)
else
npcHandler:say("What?", cid)
end
return true
end
Skrypt:
PHP:
https://otland.net/threads/tfs-1-1-monster-tasks.230942/
---------- Tre?? dodana o 15:10 ----------
Temat do zamkni?cia. Pomog?a ponowna kompilacja TFS'a 1.2 z idefem #ifdef _MULTIPLATFORM76