Dziki Johnson
Kafar
- Dołączył
- Lipiec 7, 2010
- Posty
- 2061
- Liczba reakcji
- 188
- Wiek
- 28
Witam,prubowa?em zrobi? skrypt,na co? w stylu GM DOOR (tylko gm i wy?ej postawieni mog? przez nie przej??),lecz mi nie wychodzi?o bo nie widzia?em jak mam zdoby? group id gracza (nieznajoma mi zmiennia lua > sql),wi?c zrobi?em takie cudo kt?re dzia?a w 100%.
ots/movements/sripts/xxx.lua
ots/movements/movents.xml
Jak to dzia?a ?
Ot?z GM,CM,GOD s? odporni na ataki w TFS 0.3.6 i wy?szych (ni?ej nie prubowa?em) wi?c spisuje si? znakomicie.
Nadajecie kratkom r??ne uid (ale najlepiej ?eby by?y pod rz?d np 8,9,10) i wype?niacie w movements.xml
Skrypt idiotyczny ale te? genialny xd
100% by me
ots/movements/sripts/xxx.lua
PHP:
function onStepIn(cid, item)
local hp = getCreatureHealth(cid)
doCreatureAddHealth(cid, -hp)
end
PHP:
<movevent type="StepIn" fromuid="xxxx" touid="xxxx" event="script" value="xxx.lua"/>
Ot?z GM,CM,GOD s? odporni na ataki w TFS 0.3.6 i wy?szych (ni?ej nie prubowa?em) wi?c spisuje si? znakomicie.
Nadajecie kratkom r??ne uid (ale najlepiej ?eby by?y pod rz?d np 8,9,10) i wype?niacie w movements.xml
Skrypt idiotyczny ale te? genialny xd
100% by me