Witam, posiadam skrypt na reborn system, polega to na tym ?e wbijasz XX level posta? reloga si? do temple przyk?adowo resetuje si? tylko level a skille ,hp i mana zostaja tak?e eq :>
W bazie danych wykonaj:
Kod:
ALTER TABLE `players` ADD `reborns` INT NOT NULL DEFAULT 0;
do lib/function.lua dodaj
Kod:
function getPlayerReborn(n)
return db.getResult("SELECT reborns FROM players WHERE name="..db.escapeString(n)..""):getDataInt("reborns")
end
do creaturescripts/scripts/login.lua dodaj:
Kod:
registerCreatureEvent(cid, "onLookReborn")
do creaturescripts/creaturescripts.xml dodaj:
Kod:
<event type="look" name="onLookReborn" event="script" value="reborn/lookReborn.lua"/>
lookReborn.lua :
Kod:
function onLook(cid, thing, position, lookDistance)
if(isPlayer(thing.uid)) then
local r = getPlayerReborn(getCreatureName(thing.uid))
if r <= 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid, 20, ""..getCreatureName(thing.uid).." nie ma zadnego rebornu.")
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 20, ""..getCreatureName(thing.uid).." ma "..r.." reborn/?w.")
end
end
return true
end
Kod:
function reborn(n)
db.executeQuery("UPDATE players SET reborns=("..getPlayerReborn(n).." + 1), level="..confReborn.newLevel..", experience = "..confReborn.newExp..", posx="..confReborn.rebornPos.x..", posy="..confReborn.rebornPos.y..", posz="..confReborn.rebornPos.z.." WHERE name = "..db.escapeString(n).."")
end
do creaturescripts/scripts/login.lua dodaj:
Kod:
registerCreatureEvent(cid, "doReborn")
do creaturescripts/creaturescripts.xml dodaj:
Kod:
<event type="advance" name="doReborn" event="script" value="reborn/reborn.lua"/>
Skonfiguruj skrypt w pliku reborn.lua
Kod:
confReborn = {
levelToReborn = 100000, -- lvl wymagany na reborn
newLevel = 8, -- lvl gracza po rebornie
newExp = 4200, -- ilosc expa gracza po rebornie, musi odpowiadac lvlowi!
rebornPos = {x = 1000, y = 1000, z = 7}, -- pos gracza po rebornie
blokady = false, --[[ aby wlaczyc blokady wpisz true
aby byly wylaczone wpisz false]]--
-- TE LINIJKI MAJA ZNACZENIE TYLKO, JEZELI BLOKADY SA WLACZONE
hoursToReborn = 48, -- godzin do nastepnego rebornu jezeli gracz ma MNIEJ niz 10 reborn
hourstoHighReborn = 96, -- godzin do nastepnego rebornu jezeli gracz ma 10 lub wyzszy reborn
}
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
if skill == SKILL__LEVEL and newlevel >= confReborn.levelToReborn then
if confReborn.blokady then
if(os.time() < getPlayerStorageValue(cid,48720)) then
return true
end
end
local n = getCreatureName(cid)
doWriteLogFile("data/logs/reborns.txt", "[".. getCreatureName(cid) .."]: z "..getPlayerReborn(n).." do ".. getPlayerReborn(n)+1 ..".\n")
if confReborn.blokady then
if getPlayerReborn(n) > 10 then
cd = confReborn.hoursToHighReborn * 60 * 60 -- na godziny godzin
else
cd = confReborn.hoursToReborn * 60 * 60 -- 48 godzin
end
setPlayerStorageValue(cid,48720,os.time()+cd)
end
doRemoveCreature(cid)
reborn(n)
end
return true
end
Pomog?em ? Repucik plax : >
Wrazie problem?w pisa? pod tematem..
A co do skryptu nie jest dopracowany czyli ?e po ka?dym rebie zwieksza?o sie DMG czar?w itp, + zmiejsza?o expo :/
Ale mo?na tam doda? blokady czyli wbijasz 1 reborn na xx dni/godzin.