Po pierwsze, szanuj? za pomys? ze stworzeniem serwera z klimatem RPG w rzucie izometrycznym, jako grafik wiem, ?e narysowanie ca?ej architektury, natury, efekt?w oraz postaci zar?wno grywalnych, potwor?w, oraz NPC, wymaga ogrom czasu i zaparcia, dlatego szacunek dla Shikate za dobre wyniki. Niestety, o ile klimat RPG czu?, tak klimatu mangi/anime, przynajmniej wed?ug mnie, zabrak?o. Spowodowane jest to stylem, w jakim tworzy Shikate. Sprity od niego s? na og?lnie wysokim poziomie, ale zawieraj? jeden mankament - jego styl cieniowania, kt?ry sprawia, ?e wszystko co widzia?em na screenach z tego tematu, jest na sw?j spos?b rozmyte, nienaturalne i w niekt?rych przypadkach sztuczne (efekt topazu) - szczeg?lnie to wida? w przypadku wody, piasku, tekstur na kamiennych ?cianach podziemi, tekstur pod?ogi w depo (na samym depo r?wnie?), tekstur kamiennej pod?ogi z ostatniego screena z pliku edycja-4-pl oraz ro?linach/drzewkach wi?kszego formatu. Po drugie, chcia?bym niejako skrytykowa? Shikate za ca?kowite zepsucie wody, nie ma ona ani promila efektu wody, jest to jedna, wielka, ?le wykonana tekstura odrzucaj?ca efektem plastiku - radzi?bym poprawi? to, piasek oraz niestety wi?kszo?? nadto pocieniowanych, oteksturowanych element?w. Po trzecie, kapsu?a z ostatniego screena z zapowiedz? Piccolo wygl?da ohydnie, ani to sfera, ani okr?g, cienie s? krzywe (
), za? wn?trze ca?kowicie ?le odwzorowane ( polecam przestudiowa?
). Ponadto, wewn?trzne "okienko" nie powinno by? wypuk?e od wewn?trz, tylko wkl?s?e. Ostatnia kwestia jak? chcia?bym poruszy?, jest PVP. Bior?c pod uwag? styl RPG, izometri?, tematyk? serwera, a tak?e fakt, ?e w dzisiejszych czasach gry opieraj? si? w g??wnej mierze w?a?nie na PVP, jak Wy to rozwi?zali?cie? Jak u was to b?dzie wygl?da?, zaprosili?cie teamy do testowania/balansowania?