What's new

Runy i eliksiry

Xarid

Advanced User
Reaction score
Dnia 17 maja 2010 roku, na g??wnej stronie pojawi? si? news.

Oryginalna wersja :
Recently, we started a developer note on our discussion board asking for your opinion about to make potions and runes stackable with the summer update. We received lots of feedback there which we evaluated carefully. It resulted in a couple of adjustments and helped us to finalise the concept.

Are you interested in reading about the results? Then check out the in the starting post of our newly created player discussions thread "Runes and Potions". There, you exchange opinions and thoughts on the adjustments with other players and leave feedback on the topic.

Read on!
Your Community Managers

Przet?umaczona wersja :

Niedawno zwr?cili?my uwag? na z pro?b? o opini? na temat propozycji zmiany, aby eliksiry i runy "stackowa?y" si?. Mia?oby to zosta? wprowadzone wraz z wej?ciem w ?ycie aktualizacji letniej. Otrzymali?my wiele opinii na ten temat, kt?re zosta?y dok?adnie przeanalizowane, co doprowadzi?o do kilku zmian i pomog?y nam z sfinalizowaniem tej koncepcji.

Czy chcia?by? dowiedzie? si? wi?cej na temat tej zmiany? Sprawd? w po?cie rozpoczynaj?c? nowo powsta?? dyskusje "Runy i eliksiry". S? to wymiany pogl?d?w i my?li w sprawie zmiay, mo?esz zapozna? si? opiniami inncych graczy i wystawi? w?asn? opini? na ten temat.

Czytaj dalej!
Wasi Community Managers

Notka moderatorska:
Kosz.