• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Skrypty & Kody Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

Status
Zamknięty.

woj132

Active User
Dołączył
Maj 18, 2010
Posty
57
Liczba reakcji
1
Tak jak w temacie u?ywam spella, to paral dzia?a, lecz cel si? upija przy paralu, co? mo?e w kodzie ?le?
Od razu m?wi?, ?e wszystko to czysta edycja, sam nie pisa?em.

Tu obszar parala:
[LUA]local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 17)

local condition = createConditionObject(CONDITION_PARALYZE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000)
setConditionFormula(condition, -0.7, 0, -0.7, 0)
setCombatCondition(combat, condition)

arr = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

local swirustwojpan = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, swirustwojpan)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end [/LUA]

Tu Wave parala:
[LUA]local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 17)

local condition = createConditionObject(CONDITION_PARALYZE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000)
setConditionFormula(condition, -0.7, 0, -0.7, 0)
setCombatCondition(combat, condition)

arr = {
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 3, 0, 0}
}

local swirustwojpan = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, swirustwojpan)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end [/LUA]

Tu poison:
[LUA]local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 74)

local condition = createConditionObject(CONDITION_POISON)
setConditionParam(condition, 5, CONDITION_PARAM_EFFECT, 30)
addDamageCondition(condition, 2, 3000, -500)
addDamageCondition(condition, 10, 3000, -100)
setCombatCondition(combat, condition)

arr = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

local swirustwojpan = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, swirustwojpan)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end [/LUA]

tu ama:
[LUA]local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 30)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1000.3, -30, -100, 0)

local condition = createConditionObject(CONDITION_FIRE)
setConditionParam(condition, 5, CONDITION_PARAM_EFFECT, 30)
addDamageCondition(condition, 5, 3000, -500)
setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
[/LUA]
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

No tak, ale gdzie niby drunka dopisa?em?
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

Masz tak jak napisa?em wy?ej?
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

W tym kodzie kt?ry zamie?ci?e? nie ma nic o upijaniu.
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

No tak, ale jak uzyje to potwor chodzi jak "pijany"
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

Mo?e wina silnika?
Ma podmienione kody
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

z tfa 0.3.6pl r96 na 101 da?em i to samo.
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

Kurde mo?e monster dam co? ma. Albo masz, ?e ten item jest ustawiony na 2 skrypty i tak jest, bo co innego???
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

@up
Jak by byly 2 skrypty to drugi by nadpisal pierwszy i dzialal by tylko jeden, lub zaleznie od tego czy byl by unique czy nie wywalilo by blad w konsoli, ze jest duplikat.
@top
Paralujesz potwora. Sproboj paralowac druga postac. Sprawdz jakie stany ma postac. Drunk i paral jednoczesnie? Moze tylko paral ale sam condition parala na postaci sprawia, ze chodzi jak pijana?
Wtedy bedziesz wiedziec, czy problem jest w tym, ze stala parala nadaje jednoczesnie state drunka i parala, albo, ze state parala jednoczesnie ma funkcje drunka.
Sprawdz source to bedziesz wszystko wiedzial... A najlepiej podaj link do tego konkretnego ktorego uzywasz.
 
Odp: Skrpyt na parala dzia?a, ale upija

Troch? p??no, bo czasu ma?o :P

taki r96

... potem sprawdze pvp

@edit z telefonu:
W playera dobrze dziala i nadaje mu status "paralyzed" tylko tego moba upija dodatkowo
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry