What's new

PHP Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

Status
Not open for further replies.

Thorge D

Advanced User
Joined
Jul 24, 2014
Messages
300
Reaction score
29
Autor: Maniu

Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

latestnews.php dodaj najlepiej na samej g?rze:
PHP:
$main_content .= '<script language="JavaScript"> 
TargetDate = "4/30/2010 8:00 PM"; 
CountActive = true; 
CountStepper = -1; 
LeadingZero = false; 
DisplayFormat = "<font size=\'3\' color=\'red\'><h1><center>Do startu War-OTS pozostalo:<br/> %%D%% dni, %%H%% godzin, %%M%% minut oraz %%S%% sekund!</center></h1></font>"; 
FinishMessage = "It is finally here!"; 
</script> 
<script language="JavaScript" src="http://scripts.hashemian.com/js/countdown.js"></script>';
 

sprytnaaaaa

Advanced User
Joined
Apr 20, 2011
Messages
342
Reaction score
4
Odp: Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

nie dzia?a :[
 

Sooh

Advanced User
Joined
Jun 26, 2014
Messages
489
Reaction score
26
Age
27
Odp: Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

To ustaw sobie dat? gwiazdki za rok ...

TargetDate = "12/24/2015 8:00 PM";
 

Netrunner

Banned
Joined
Apr 11, 2014
Messages
281
Reaction score
32
Odp: Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

AJAX W PHP, zajebisty modu? :D
 

PuzeeL

Active User
Joined
Nov 23, 2012
Messages
113
Reaction score
4
Odp: Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

Ludzie, tak debilni jestescie? Ciezko zauwazyc, ze data jest podana w formacie mm/dd/rrrr? Po hamerykansku? No kurwa, masz 20 miesiecy czy 12? Bo jakos kurwa mi tu nie pasuje data w postaci 20/12/2015...

@up
Ktos gdzies cos tam wrzucil ten skrypt na otsie i zaczeli go na otsach wszyscy uzywac, mimo, ze jest do pizdy. No ale, pare linijek kodu w jedno miejsce i dziala. A jak dziala, to po co sie meczyc i kombinowac?

Sorry za off-top
Czytaj?c archiwalne posty ka?dy tw?j post jest prawie taki sam wi?c nie dziwie sie ze masz ponad 2,5k post?w ...
Code:
A jak dziala, to po co sie meczyc i kombinowac?
Code:
A jak dziala, to po co sie meczyc i kombinowac?
Code:
A jak dziala, to po co sie meczyc i kombinowac?
Code:
A jak dziala, to po co sie meczyc i kombinowac?
Code:
A jak dziala, to po co sie meczyc i kombinowac?
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,777
Reaction score
661
Age
6
Odp: Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

Bo jak dziala, to po co sie meczyc i kombinowac? xD
Jak ktos bedzie chcial sobie ogarnac i sam jest ogarniety to wezmie cos ogarnietego. Jak ludzie ida na latwizne i biora to co jest pierwsze z brzegu, no to tak sobie sami stwierdzja, ze nie ma sie co meczyc i kombinowac, jak to dziala xD
A ja na pewno nie bede sie meczyc i kombinowac zeby tlumaczyc wszystkim tlukom co i jak maja robic krok po kroku zeby cos ogarnietego ogarnac skoro sami nie sa ogarnieci i nie potrafia, a co gorsza nawet nie chca ogarnac...
Tak. Pierdole od rzeczy, zebys wiedzial. Bo w ogole jaki sens maja te posty ktore teraz tu piszemy w tym temacie? xD
 

PuzeeL

Active User
Joined
Nov 23, 2012
Messages
113
Reaction score
4
Odp: Skrypt na odliczanie czasu do startu OTS

off-top lof
swoj? drog?, og?lnie zajebista przemowa :D
 
Status
Not open for further replies.
Top