Edzio021
Active User
- Dołączył
- Grudzień 22, 2009
- Posty
- 84
- Liczba reakcji
- 8
Witam na pocz?tku napisze skrypt nie jest m?j ale szuka go wiele os?b wi?c go dodaje..Jest to proca kt?ra nazywa sie SlinghShot..Ta proca przydaje si? na wielu Ots-ach jako item do sms shopa
a wi?c zaczynamy
Fotka Procy jak wygl?da w grze:
Wchodzimy w nazwa pliku z ots-em/data/items/items.xml znajdz item o ID:5907 i zamieniamy na to:
Nast?pnie wejdz do W nazwa pliku z ots-em/data/weapons/weapons.xml dodaj to:
i na koniec wejdz wejdz nazwa pliku z ots-em/data/weapons/scripts/ stworz plik o nazwie proca.lua i wklekj do niego to
Atak Procy jest nast?puj?cy:
Oczewi?cie mo?emy to zmieni? zmieniaj?c w pliku items/items.xml znajdz item o ID:5907 i poszukaj:
Kolor Czerwony oznacza atak naszej procy ustawiamy sobie ile chcemy
Kolor Niebieski oznacza nasza obrone i ustawiamy sobie r?wnie? ile chcemy
Kolor Fioletowy oznacza czy nasza bro? b?dzie dwur?czna czy nie..Je?li chcemy zeby by?a jednor?czna musimy to skasowa? je?eli chcemy zeby by?a dwur?czna zostawiamy
Napisze jeszcze raz skrypt nie jest m?j..Lecz troszke go poprawi?emi,zrobi?em ma?y poradniczek co i jak i sprawdzi?em.Dzia?a w 100%.Je?li b?dziesz mia? jaki? problem ze skryptem napisz to cos poradzimy
a wi?c zaczynamy
Fotka Procy jak wygl?da w grze:

Wchodzimy w nazwa pliku z ots-em/data/items/items.xml znajdz item o ID:5907 i zamieniamy na to:
<item id="5907" article="a" name="slingshot">
<attribute key="description" value="It's the famous magic Slingshot."/>
<attribute key="weight" value="200"/>
<attribute key="attack" value="72"/>
<attribute key="defense" value="36"/>
<attribute key="maxHitChance" value="80"/>
<attribute key="slotType" value="two-handed"/>
<attribute key="weaponType" value="distance"/>
<attribute key="range" value="7"/>
</item>
Nast?pnie wejdz do W nazwa pliku z ots-em/data/weapons/weapons.xml dodaj to:
<distance id="5907" level="120" range="5" enabled="1" exhaustion="0" script="proca.lua">
<vocation id="3"/>
<vocation id="7"/>
</distance>
i na koniec wejdz wejdz nazwa pliku z ots-em/data/weapons/scripts/ stworz plik o nazwie proca.lua i wklekj do niego to
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 40)
function onGetFormulaValues(cid, level, skill, attack, factor)
return -((2*skill + level) * 1.2 ), -((2*skill + level) * 2.2 )
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "onGetFormulaValues")
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Atak Procy jest nast?puj?cy:
You see a slingshot (Atk:72, Def:36).
It can only be wielded properly by paladins and royal paladins of level 120 or higher.
It weighs 2.00 oz.
It's the famous magic Slingshot.
Oczewi?cie mo?emy to zmieni? zmieniaj?c w pliku items/items.xml znajdz item o ID:5907 i poszukaj:
<attribute key="attack" value="xxx"/>
<attribute key="defense" value="xxx"/>
<attribute key="slotType" value="two-handed"/>
Kolor Czerwony oznacza atak naszej procy ustawiamy sobie ile chcemy
Kolor Niebieski oznacza nasza obrone i ustawiamy sobie r?wnie? ile chcemy
Kolor Fioletowy oznacza czy nasza bro? b?dzie dwur?czna czy nie..Je?li chcemy zeby by?a jednor?czna musimy to skasowa? je?eli chcemy zeby by?a dwur?czna zostawiamy
Napisze jeszcze raz skrypt nie jest m?j..Lecz troszke go poprawi?emi,zrobi?em ma?y poradniczek co i jak i sprawdzi?em.Dzia?a w 100%.Je?li b?dziesz mia? jaki? problem ze skryptem napisz to cos poradzimy
