• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Sie 2025:
    Escura (Retro Open PvP) Mystera (Retro Open PvP) us_logo Penumbra (Retro Open PvP)

Weapons Slingshot - Proca dla Paladyna Dzia?a w 100% + Poradnik

Status
Zamknięty.

Edzio021

Active User
Dołączył
Grudzień 22, 2009
Posty
84
Liczba reakcji
8
Witam na pocz?tku napisze skrypt nie jest m?j ale szuka go wiele os?b wi?c go dodaje..Jest to proca kt?ra nazywa sie SlinghShot..Ta proca przydaje si? na wielu Ots-ach jako item do sms shopa

a wi?c zaczynamy

Fotka Procy jak wygl?da w grze:

Slingshot.gif


Wchodzimy w nazwa pliku z ots-em/data/items/items.xml znajdz item o ID:5907 i zamieniamy na to:

<item id="5907" article="a" name="slingshot">
<attribute key="description" value="It's the famous magic Slingshot."/>
<attribute key="weight" value="200"/>
<attribute key="attack" value="72"/>
<attribute key="defense" value="36"/>
<attribute key="maxHitChance" value="80"/>
<attribute key="slotType" value="two-handed"/>
<attribute key="weaponType" value="distance"/>
<attribute key="range" value="7"/>
</item>

Nast?pnie wejdz do W nazwa pliku z ots-em/data/weapons/weapons.xml dodaj to:


<distance id="5907" level="120" range="5" enabled="1" exhaustion="0" script="proca.lua">
<vocation id="3"/>
<vocation id="7"/>
</distance>

i na koniec wejdz wejdz nazwa pliku z ots-em/data/weapons/scripts/ stworz plik o nazwie proca.lua i wklekj do niego to

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 40)
function onGetFormulaValues(cid, level, skill, attack, factor)
return -((2*skill + level) * 1.2 ), -((2*skill + level) * 2.2 )
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "onGetFormulaValues")
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

Atak Procy jest nast?puj?cy:

You see a slingshot (Atk:72, Def:36).
It can only be wielded properly by paladins and royal paladins of level 120 or higher.
It weighs 2.00 oz.
It's the famous magic Slingshot.

Oczewi?cie mo?emy to zmieni? zmieniaj?c w pliku items/items.xml znajdz item o ID:5907 i poszukaj:

<attribute key="attack" value="xxx"/>
<attribute key="defense" value="xxx"/>
<attribute key="slotType" value="two-handed"/>

Kolor Czerwony oznacza atak naszej procy ustawiamy sobie ile chcemy
Kolor Niebieski oznacza nasza obrone i ustawiamy sobie r?wnie? ile chcemy
Kolor Fioletowy oznacza czy nasza bro? b?dzie dwur?czna czy nie..Je?li chcemy zeby by?a jednor?czna musimy to skasowa? je?eli chcemy zeby by?a dwur?czna zostawiamy

Napisze jeszcze raz skrypt nie jest m?j..Lecz troszke go poprawi?emi,zrobi?em ma?y poradniczek co i jak i sprawdzi?em.Dzia?a w 100%.Je?li b?dziesz mia? jaki? problem ze skryptem napisz to cos poradzimy :P
 
Odp: Slingshot - Proca dla Paladyna Dzia?a w 100% + Poradnik

dzi?ki przyda sie :D
 
Odp: Slingshot - Proca dla Paladyna Dzia?a w 100% + Poradnik

Senda333 je?li patrzysz na tego posta to zadzia?a :]
 
Odp: Slingshot - Proca dla Paladyna Dzia?a w 100% + Poradnik

Skoro ju? tak dobrze obja?niasz to napisz co trzeba poda? ?eby by?a jednor?czna.

@Up. lulek1998
Pod Xml nie zadzia?a
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 40)
function onGetFormulaValues(cid, level, skill, attack, factor)
return -((2*skill + level) * 1.2 ), -((2*skill + level) * 2.2 )
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "onGetFormulaValues")
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
^^
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry