What's new

Weapons Star Wand

Status
Not open for further replies.

Edzio021

Active User
Joined
Dec 22, 2009
Messages
84
Reaction score
8
Witam na pocz?tku napisze skrypt nie jest m?j ale szuka go wiele os?b wi?c go dodaje..Jest to r??d?ka kt?ra nazywa sie StarWand..Ta r??d?ka przydaje si? na wielu Ots-ach jako item do sms shopa :D

a wi?c zaczynamy

Fotka r??d?ki jak wygl?da w grze:

38.jpg


Wchodzimy w nazwa pliku z ots-em/data/items/items.xml znajdz item 7735 i zamieniamy na to:
<item id="7735" article="the" name="star wand">
<attribute key="description" value="This holy wand radiates huge ammount of light."/>
<attribute key="weight" value="20"/>
<attribute key="attack" value="1"/>
<attribute key="hitChance" value="100"/>
<attribute key="weaponType" value="wand"/>
<attribute key="range" value="7"/>
</item>

Nast?pnie wejdz do W nazwa pliku z ots-em/data/weapons/weapons.xml dodaj to:

<wand id="7735" script="starshoter.lua">
<vocation name="Druid"/>
<vocation name="Elder Druid"/>
<vocation name="Sorcerer"/>
<vocation name="Master Sorcerer"/>
</wand>

i na koniec wejdz wejdz nazwa pliku z ots-em/data/weapons/scripts/ stworz plik o nazwie starshoter.lua i wklekj do niego to

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKSHIELD, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_HOLY)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.2, -25, -0.2, -3)
local manaNeededPerTarget = 20
local hitExtraTargets = 3
local hitExtraTargetsInRange = 2
function getCreaturesInRange(position, radiusx, radiusy, showMonsters, showPlayers)
local creaturesList = {}
for x = -radiusx, radiusx do
for y = -radiusy, radiusy do
if not (x == 0 and y == 0) then
if getTilePzInfo({x = position.x+x, y = position.y+y, z = position.z}) ~= TRUE then
creature = getTopCreature({x = position.x+x, y = position.y+y, z = position.z, stackpos = STACKPOS_TOP_CREATURE})
if (creature.type == 1 and showPlayers == 1) or (creature.type == 2 and showMonsters == 1) then
table.insert(creaturesList, creature.uid)
end
end
end
end
end
return creaturesList
end
function onUseWeapon(cid, var)
local ret = doCombat(cid, combat, var)
if(ret == LUA_ERROR) then
return LUA_ERROR
end
doCreatureAddMana(cid, -manaNeededPerTarget)
local target = variantToNumber(var)
local hitplayers = 0
if(target ~= 0) then
if(isPlayer(target) == TRUE) then
hitplayers = 1
end
local nowHit = 0
local randomId = 0
local otherTargets = getCreaturesInRange(getCreaturePosition(target), hitExtraTargetsInRange, hitExtraTargetsInRange, 1, hitplayers)
if(#otherTargets > 0) then
for i = 1, hitExtraTargets do
if(getCreatureMana(cid) > manaNeededPerTarget) then
randomId = math.random(1, #otherTargets)
nowHit = otherTargets[randomId]
if(isCreature(nowHit) == TRUE) then
table.remove(otherTargets, randomId)
ret = doCombat(cid, combat, numberToVariant(nowHit))
if(ret ~= LUA_ERROR) then
doCreatureAddMana(cid, -manaNeededPerTarget)
end
end
if(#otherTargets == 0) then
break
end
else
break
end
end
end
end
return TRUE
end

W pliku wy?ej mamy takie linijki jak: Prosze przecztac mo?e sie przyda

local manaNeededPerTarget = 20 - tyle many bierze jak trafia w jeden cel (trafi w 3 cele to wezmie 60 many)
local hitExtraTargets = 3 - ile celi maksymalnie moze trafic
local hitExtraTargetsInRange = 2 - w jakim zasiegu od celu 'glownego' ma szukac innych celi

Kiedy gracz wali w potwora to tylko inne potwory sa atakowane (skull nie zlapie).
Kiedy gracz wali w czlowieka to inni gracze i potwory sa atakowane (jak wali w kogos z skullem to moze walnac w kogos bez skull i zalapac skulla, raczej nie dla low level bron do ataku ludzi).
Sila ataku zalezy od mlvl i level.

Footka:

starshoterjb3.png


Napisze jeszcze raz skrypt nie jest m?j..Lecz troszke go poprawi?em i sprawdzi?em dzia?a w 100%.Je?li b?dziesz mia? jaki? problem ze skryptem napisz to cos poradzimy :p
 

kola0018

User
Joined
Jul 10, 2009
Messages
45
Reaction score
0
Age
35
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

na pewno si? przyda
 

Elasir

Active User
Joined
Oct 4, 2011
Messages
88
Reaction score
1
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

@kola000018 dam Ci i @Edzio021 podzi?kowanie .:)
Tobie za to ?e jeste? nieliczn? osob? kt?ra pisze "na pewno" a nie "napewno" Lol?
I @Edzio021 za Skrypt:p thx ;)
 

Eradixus

New User
Joined
Dec 19, 2012
Messages
8
Reaction score
0
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Super skrypt! :D
Powiedz tylko jak zmniejszy? exhaust i zwi?kszy? troszk? hity.
B?d? bardzo wdzi?czny ;P
 

darchior

Advanced User
Joined
Jul 1, 2011
Messages
315
Reaction score
23
Age
26
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Skrypt robiony na szybko oko 5 minut.
Nie zbalansowany wog. po co go tutaj wstawi?e? ?
@dla Rep.
 

triedge

Advanced User
Joined
Sep 8, 2009
Messages
341
Reaction score
21
Age
31
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Trzepi? sobie posty, widzia?em ju? nie jeden temat z takimi "nowo?ciami"

Dlaczego widz? tw?j drugi temat i ten sam opis?

BTW. dlaczego przyda si? do SMS shopa, i dlaczego KA?DY ROBI OTSA ?EBY ZARABIA?? :p wa?ne ?eby dedyk si? op?aci? reszta to zabawa..

co do r??d?ki nie pasuje mi jako? 2/10 blee.
 

Infelicity

Why bother...
Joined
Dec 30, 2011
Messages
1,091
Reaction score
59
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

dlaczego kazdy robi otsa zeby zarabiac? czlowieku co ty chcesz od zycia skoro kupisz cos za swoje pieniadze nawet nie miejac nic w zamian. Napracowales sie tworzac otsa a tak naprawde masz z tego tylko ddosy i hackerow?

Star wand dziala, to sie liczy
 
Status
Not open for further replies.
Top