• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

Weapons Star Wand

Status
Zamknięty.

Edzio021

Active User
Witam na pocz?tku napisze skrypt nie jest m?j ale szuka go wiele os?b wi?c go dodaje..Jest to r??d?ka kt?ra nazywa sie StarWand..Ta r??d?ka przydaje si? na wielu Ots-ach jako item do sms shopa :D

a wi?c zaczynamy

Fotka r??d?ki jak wygl?da w grze:

38.jpg


Wchodzimy w nazwa pliku z ots-em/data/items/items.xml znajdz item 7735 i zamieniamy na to:
<item id="7735" article="the" name="star wand">
<attribute key="description" value="This holy wand radiates huge ammount of light."/>
<attribute key="weight" value="20"/>
<attribute key="attack" value="1"/>
<attribute key="hitChance" value="100"/>
<attribute key="weaponType" value="wand"/>
<attribute key="range" value="7"/>
</item>

Nast?pnie wejdz do W nazwa pliku z ots-em/data/weapons/weapons.xml dodaj to:

<wand id="7735" script="starshoter.lua">
<vocation name="Druid"/>
<vocation name="Elder Druid"/>
<vocation name="Sorcerer"/>
<vocation name="Master Sorcerer"/>
</wand>

i na koniec wejdz wejdz nazwa pliku z ots-em/data/weapons/scripts/ stworz plik o nazwie starshoter.lua i wklekj do niego to

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKSHIELD, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_HOLY)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.2, -25, -0.2, -3)
local manaNeededPerTarget = 20
local hitExtraTargets = 3
local hitExtraTargetsInRange = 2
function getCreaturesInRange(position, radiusx, radiusy, showMonsters, showPlayers)
local creaturesList = {}
for x = -radiusx, radiusx do
for y = -radiusy, radiusy do
if not (x == 0 and y == 0) then
if getTilePzInfo({x = position.x+x, y = position.y+y, z = position.z}) ~= TRUE then
creature = getTopCreature({x = position.x+x, y = position.y+y, z = position.z, stackpos = STACKPOS_TOP_CREATURE})
if (creature.type == 1 and showPlayers == 1) or (creature.type == 2 and showMonsters == 1) then
table.insert(creaturesList, creature.uid)
end
end
end
end
end
return creaturesList
end
function onUseWeapon(cid, var)
local ret = doCombat(cid, combat, var)
if(ret == LUA_ERROR) then
return LUA_ERROR
end
doCreatureAddMana(cid, -manaNeededPerTarget)
local target = variantToNumber(var)
local hitplayers = 0
if(target ~= 0) then
if(isPlayer(target) == TRUE) then
hitplayers = 1
end
local nowHit = 0
local randomId = 0
local otherTargets = getCreaturesInRange(getCreaturePosition(target), hitExtraTargetsInRange, hitExtraTargetsInRange, 1, hitplayers)
if(#otherTargets > 0) then
for i = 1, hitExtraTargets do
if(getCreatureMana(cid) > manaNeededPerTarget) then
randomId = math.random(1, #otherTargets)
nowHit = otherTargets[randomId]
if(isCreature(nowHit) == TRUE) then
table.remove(otherTargets, randomId)
ret = doCombat(cid, combat, numberToVariant(nowHit))
if(ret ~= LUA_ERROR) then
doCreatureAddMana(cid, -manaNeededPerTarget)
end
end
if(#otherTargets == 0) then
break
end
else
break
end
end
end
end
return TRUE
end

W pliku wy?ej mamy takie linijki jak: Prosze przecztac mo?e sie przyda

local manaNeededPerTarget = 20 - tyle many bierze jak trafia w jeden cel (trafi w 3 cele to wezmie 60 many)
local hitExtraTargets = 3 - ile celi maksymalnie moze trafic
local hitExtraTargetsInRange = 2 - w jakim zasiegu od celu 'glownego' ma szukac innych celi

Kiedy gracz wali w potwora to tylko inne potwory sa atakowane (skull nie zlapie).
Kiedy gracz wali w czlowieka to inni gracze i potwory sa atakowane (jak wali w kogos z skullem to moze walnac w kogos bez skull i zalapac skulla, raczej nie dla low level bron do ataku ludzi).
Sila ataku zalezy od mlvl i level.

Footka:

starshoterjb3.png


Napisze jeszcze raz skrypt nie jest m?j..Lecz troszke go poprawi?em i sprawdzi?em dzia?a w 100%.Je?li b?dziesz mia? jaki? problem ze skryptem napisz to cos poradzimy :P
 

Our partners and their custom servers:

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

@kola000018 dam Ci i @Edzio021 podzi?kowanie .:)
Tobie za to ?e jeste? nieliczn? osob? kt?ra pisze "na pewno" a nie "napewno" Lol?
I @Edzio021 za Skrypt:P thx ;)
 
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Super skrypt! :D
Powiedz tylko jak zmniejszy? exhaust i zwi?kszy? troszk? hity.
B?d? bardzo wdzi?czny ;P
 
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Skrypt robiony na szybko oko 5 minut.
Nie zbalansowany wog. po co go tutaj wstawi?e? ?
@dla Rep.
 
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Trzepi? sobie posty, widzia?em ju? nie jeden temat z takimi "nowo?ciami"

Dlaczego widz? tw?j drugi temat i ten sam opis?

BTW. dlaczego przyda si? do SMS shopa, i dlaczego KA?DY ROBI OTSA ?EBY ZARABIA?? :P wa?ne ?eby dedyk si? op?aci? reszta to zabawa..

co do r??d?ki nie pasuje mi jako? 2/10 blee.
 
Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

Odp: Star Wand Dzia?ajacy w 100%

dlaczego kazdy robi otsa zeby zarabiac? czlowieku co ty chcesz od zycia skoro kupisz cos za swoje pieniadze nawet nie miejac nic w zamian. Napracowales sie tworzac otsa a tak naprawde masz z tego tylko ddosy i hackerow?

Star wand dziala, to sie liczy
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry Bottom