Venuto
Advanced User
- Joined
- Jan 15, 2016
- Messages
- 252
- Reaction score
- 2
Witam
Od bardzo d?ugiego czasu chcia?bym stworzy? sw?j w?asny ots pod 7.6 lecz dowiedzia?em si? i? 7.72 jest lepszym rozwi?zaniem, nawet znalaz?em silnik na OTlandzie ([7.72] RealOTX with CastSystem - OpenSource) mog? poda? link tylko nie wiem czy to jest dozwolone na tym forum i moje pytanie jest nast?puj?ce czy owy silnik jest najlepszy z dost?pnych? z opisu wynika, ?e ma konkretne nowo?ci cast system, war system, offline training, stamina, shared exp itd. czy mia? ju? kto? styczno?? z tym silnikiem i mo?e go poleci?? Druga sprawa w RME nie ma opcji by robi? mapk? pod klienta 7.72 i czy 7.6 b?dzie zgodna z owym silnikiem? mo?e to i g?upie pytanie ale nie mam zielonego poj?cia o tworzeniu otsa lecz na ten moment jedyne na czym chcia? bym si? skupi? to zrobienie surowej mapki bez npc, potwork?w itd. po prostu samo po?o?enie w raz z budynkami i r??nymi lokacjami a gdy ju? si? naucz? jak ogarnia? skrypty zacz?? bym tworzy? npc itd. ale to tylko szczeg?? by omin?? pytania po co si? zabieram za robienie otsa skoro nic nie potrafi?. Tak?e licz? na wyrozumia?o?? i pomoc w mych pytaniach mam nadziej?, ?e z wasz? pomoc? w ko?cu zrobi? co? swojego jakie plany co do otsa? RPG/4fun z w?asn? mapk?, w tibie gram od ponad 10 lat i mam spore do?wiadczenie co do samej gry wi?c mam pomys?y co do projektu.
Opis silnika:
- Engine: OTX 2.X.S.4 LORD ZEDD (Latest revision)
- Real Map 7.72
- Real Npcs 7.72
- Real Monsters
- Real Spells
- CastSystem
- AntiDupe Items
- WarSystem (Withouth Shields)
- AutoStack
- Offiline Training
- Stamina (Work with !stamina)
- Stacked Parcels/Boxes/Crates etc is blocking movement
- Loot message on screen
- Party Shared Exp
- Spells unlocked by reaching required magic level for specific spell
- Bank system
- All functions introduced since 7.4 at 9.85 - And many more....
Od bardzo d?ugiego czasu chcia?bym stworzy? sw?j w?asny ots pod 7.6 lecz dowiedzia?em si? i? 7.72 jest lepszym rozwi?zaniem, nawet znalaz?em silnik na OTlandzie ([7.72] RealOTX with CastSystem - OpenSource) mog? poda? link tylko nie wiem czy to jest dozwolone na tym forum i moje pytanie jest nast?puj?ce czy owy silnik jest najlepszy z dost?pnych? z opisu wynika, ?e ma konkretne nowo?ci cast system, war system, offline training, stamina, shared exp itd. czy mia? ju? kto? styczno?? z tym silnikiem i mo?e go poleci?? Druga sprawa w RME nie ma opcji by robi? mapk? pod klienta 7.72 i czy 7.6 b?dzie zgodna z owym silnikiem? mo?e to i g?upie pytanie ale nie mam zielonego poj?cia o tworzeniu otsa lecz na ten moment jedyne na czym chcia? bym si? skupi? to zrobienie surowej mapki bez npc, potwork?w itd. po prostu samo po?o?enie w raz z budynkami i r??nymi lokacjami a gdy ju? si? naucz? jak ogarnia? skrypty zacz?? bym tworzy? npc itd. ale to tylko szczeg?? by omin?? pytania po co si? zabieram za robienie otsa skoro nic nie potrafi?. Tak?e licz? na wyrozumia?o?? i pomoc w mych pytaniach mam nadziej?, ?e z wasz? pomoc? w ko?cu zrobi? co? swojego jakie plany co do otsa? RPG/4fun z w?asn? mapk?, w tibie gram od ponad 10 lat i mam spore do?wiadczenie co do samej gry wi?c mam pomys?y co do projektu.
Opis silnika:
- Engine: OTX 2.X.S.4 LORD ZEDD (Latest revision)
- Real Map 7.72
- Real Npcs 7.72
- Real Monsters
- Real Spells
- CastSystem
- AntiDupe Items
- WarSystem (Withouth Shields)
- AutoStack
- Offiline Training
- Stamina (Work with !stamina)
- Stacked Parcels/Boxes/Crates etc is blocking movement
- Loot message on screen
- Party Shared Exp
- Spells unlocked by reaching required magic level for specific spell
- Bank system
- All functions introduced since 7.4 at 9.85 - And many more....