• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Status
Zamknięty.
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

ErMex napisał:
Dodaje, ?e nie robimy skrypt?w z pokemonami zwi?zanymi!

ps. Moderatorzy - musia?em to zrobi?... Nerwy mi padaj? jak widz? co? takiego.
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Witam kolejny raz.
Typ: (Globalevents)
Opis: (Skrypt ma polega? ?e mam teleport i nad tym teleportem ma si? wy?wietla? napis i efekt..oj ale zadanie jest utrudnione maj? si? pokazywa? kilka efekt?w a ten sam napis..tutaj daje linka



Dodatkowe: (Chcia?bym mie? skrypt jak najszybciej..Wielkie dzi?ki dla Oskara za trud.)
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

PHP:
local config = {
				['Welcome'] = {pos = {x=1031,y=1018,z=7}},
				['Start Items'] = {pos = {x=1027,y =1014,z=7}},
				['Expy'] = {pos = {x=1034,y=1014,z=7}}
				}
local effects = {CONST_ME_TELEPORT,CONST_ME_MAGIC_GREEN,42,12}

function onThink(cid, interval, lastExecution)
	for k, v in pairs(config) do
		doSendMagicEffect(v.pos, effects[math.random(1, #effects)])
		doSendAnimatedText(v.pos, k, math.random(1, 255))
	end
return true
end
W effects wpisuj efekty albo liczbowo albo s?ownie. Bez r??nicy.

#down
Impossible.

#2 down
Jest taki skrypt i dzia?a.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

typ : chyba movement
Opis: mozemy wziac tylko 10 itemow o wyznaczonym id nie mozemy wziac 11 (chodzi mi o mana potiony)
gdy probujemy wziac jedenasty mamy komunikat, ze nie mozemy wziac kolejnego.
edit:mozliwe, widzialem:p
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: chyba actions
Opis: kolejka klikam na wagonik i przejrzdzam wyznaczon? trase (nie teleportacja)
Dodatkowa: widzia?em to na jakim? ots roler caster mi niedzia?a
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Da?bym sobie g?ow? uci?? ?e pisa?em u was pro?b? ale ok.

Typ:spells
Opis:Ma on dzia?a? na zasadzie zwoju z diablo.Z miejsca u?ycia tp nas do naszego miasta(w kt?rym mieszkamy).Po nast?pnym u?yciu znika i tp nas tam gdzie u?yli?my jej 1 raz.
Dodatkowe:Ma to by? czar tworz?cy run? o w?a?nie takich w?a?ciwo?ciach.Zakl?cie ma by? dla druida i sorca+ ich promocje.Ma by? na 15 lvl i zabiera? 50 many oraz 1 soula.Z g?ry dzi?kuj?
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

PHP:
local config = {
				storage = 5436,
				itemid = 2260,
				charges = 2
				}

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if item.itemid == config.itemid and isPlayer(itemEx.uid) then
	if item.type >= config.charges then
		local pos = getCreaturePosition(cid)
		local new = '_'..pos.x..'_'..pos.y..'_'..pos.z
		doPlayerSetStorageValue(cid, config.storage, tostring(new))
		doTeleportThing(cid, getPlayerMasterPos(cid))
		doSendMagicEffect(getPlayerMasterPos(cid), CONST_ME_POFF)
		doItemSetAttribute(item.uid, "aid", 1)
	else
		local list = tostring(getPlayerStorageValue(cid, config.storage)):explode('_')
		doTeleportThing(cid, {x=list[2],y=list[3],z=list[4]})
		doSendMagicEffect({x=list[2],y=list[3],z=list[4]}, CONST_ME_POFF)
		doRemoveItem(item.uid)
	end
end
return true
end
Runy u?ywasz na sobie. Czar dasz rad? sam zrobi?, to raptem jedna linijka w spells.xml.
 
Odp: Support Scripts - naprawiamy / tworzymy

Odp: Support Scripts - naprawiamy / tworzymy

Skrypt: (Prosze o skrypt na Add Points Dokladniej jezeli ktos wbije 225lvl dostaje automatycznie 100pkt i Pisze U have 100PKT in sms shop.)
Opis skryptu:
Dodatkowe: ()

Z gory dzieki!
 
Odp: Support Scripts - naprawiamy / tworzymy

Odp: Support Scripts - naprawiamy / tworzymy

PHP:
local config = {
				[225] = 100,
				[350] = 150
				}

function onAdvance(cid, skill, oldLevel, newLevel)
for k, v in pairs(config) do
if isPlayer(cid) and skill == SKILL__LEVEL and newLevel == k then
	db.executeQuery("UPDATE `accounts` SET `premium_points` = `premium_points` + " .. v .. " WHERE `id` = " .. getPlayerAccountId(cid) .. ";")
	doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Dostales '..v..' premium points.')
end
end
return true
end

#down
Skulle to w C++ si? pobawi? trzeba.
Trade system, w kt?rym p?aci si? czym? innym ni? goldem tak?e wymaga ingerencji w C++.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Borykam si? z dwoma skryptami, kt?re bardzo potrzebuj?:

Pierwszy skrypt

'Skull system'
Typ: creaturescripts? :)
Opis: Skrypt ma polega? na tym, ?e mamy wszystkie rodzaje skulli w takiej kolejno?ci ( od lewej najs?absze i na prawo ju? lepsze ) I ?eby te skulle zdoby? potrzebujemy x frag?w.

Dla przyk?adu:
White skull - 1 frag
Green skull - 2 frags
Yellow - 3 frags
Red - 4 frags ( nie tracimy przy tym itemk?w itp. jak zginiemy )
Black - 5 frags ( nie powoduje gorszych, ani te? nie zwi?ksza obra?e? od innych graczy itp. i te?, ?e nie tracimy ?adnych item?w itd. )

Chodzi mi po prostu ?eby otrzymywa? same skulle jako "wynagrodzenie" bez ?adnych szk?d jakie wyrz?dzaj? w RL tibi. Tylko same skulle :)


Drugi skrypt

Typ: NPC
Opis: Skrypt polega na tym, ?e NPC, kt?ry sprzedaje runy, sprzedaje te runy nie za kase, a na przyk?ad za jaki? item. ?eby?cie mieli mniej pracy chodzi mi tylko o runy, nie potrzeba mi tutaj potk?w, jaki? wand?w / spellbook?w itp. tylko same runy za item
( z ?aski swojej wpiszcie id - 1111 ) to ?atwiej b?dzie mi zmieni? ID jak co? :)
NPC koniecznie musi u?ywa? funkcji
shopModule:addBuyableItem

Dodatkowe: Chcia?bym z miejsca podzi?kowa? za czas po?wi?cony na napisanie dla mnie tych dw?ch skrypt?w.

Serdecznie pozdrawiam.


EDIT

To odno?nie tego NPC m?g?by? zrobi? ewentualnie bez shopmodu?a? Tylko wtedy ?eby nie by?o mo?liwo?ci sprzedania jednej runy, a ca?y backpack runek z jednym u?yciem do ka?dej runy :)
?eby? nie mia? du?o pracy prosi?bym jedynie o backpacki z runami ( sd, uh, mw, explo, avalanche, paralyze )

Z g?ry dzi?kuje :)
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ : Actions
Opis: Kr?tki skrypcik na item dodajacy level
Dodatkowe: brak
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Witam kiedy otrzymam swoj skrypt?
Typ: chyba actions
Opis: chodzi mi o podloge przez ktora gracz bedzie mogl przejsc majac vipa jesli nie ma odpycha go na to samo miejsce z ktorego chcial przejsc chyba wiecie o co chodzi.
Dodatkowe:
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ : Actions
Opis: Kr?tki skrypcik na item dodajacy level
Dodatkowe: brak
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local cfg = {
	level = 3,
	efekt = 30
	}
doPlayerAddLevel(cid, cfg.level)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED, "Otrzymujesz "..cfg.level.." level.")
doSendMagicEffect(fromPosition, cfg.efekt)
return true
end

#Elvascoo
Zaraz co? popr?buje.
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

A jak z moim z NPC?:(
Bo tak przegl?dam od czasu do czasu z nadziej?, ?e ju? mo?e gotowy, a tu dupa:p
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Witam kiedy otrzymam swoj skrypt?
http://tibia.net.pl/kosz-biblioteki/403629-8-54-vip-system-na-konto-i-dni.html
S? tam drzwi. Mo?esz je przerobi? na pod?og?.

#cwaniakoz
PHP:
local keywordHandler = KeywordHandler:new() 
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler) 
NpcSystem.parseParameters(npcHandler) 
local talkState = {} 
function onCreatureAppear(cid)            npcHandler:onCreatureAppear(cid)            end 
function onCreatureDisappear(cid)        npcHandler:onCreatureDisappear(cid)            end 
local keywordHandler = KeywordHandler:new() 
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler) 
NpcSystem.parseParameters(npcHandler) 
local talkState = {} 
function onCreatureAppear(cid)                          npcHandler:onCreatureAppear(cid)                        end 
function onCreatureDisappear(cid)                       npcHandler:onCreatureDisappear(cid)                     end 
function onCreatureSay(cid, type, msg)                  npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg)                end 
function onThink()                                      npcHandler:onThink()                                    end 
function creatureSayCallback(cid, type, msg) 
        if(not npcHandler:isFocused(cid)) then 
                return false 
        end 
local talkUser = NPCHANDLER_CONVBEHAVIOR == CONVERSATION_DEFAULT and 0 or cid 
local config = { 
                {runa = 2268, cena_za_sztuke = 255, jaki_bp = 5926},
				{runa = 2273, cena_za_sztuke = 255, jaki_bp = 2002},
				{runa = 2293, cena_za_sztuke = 255, jaki_bp = 1999},
				{runa = 2313, cena_za_sztuke = 255, jaki_bp = 2001},
				{runa = 2274, cena_za_sztuke = 255, jaki_bp = 2002},
				{runa = 2278, cena_za_sztuke = 255, jaki_bp = 5949}
                } 
for _, v in pairs(config) do
	if msgcontains(msg, getItemNameById(v.runa)) then
		selfSay('Do you want buy '..getItemNameById(v.runa)..' for '..v.cena_za_sztuke * 20 ..'?', cid)
		talkState[talkUser] = 1
	elseif msgcontains(msg, 'yes') and talkState[talkUser] == 1 then
		if doPlayerRemoveMoney(cid, v.cena_za_sztuke * 20) then
			local bp = doPlayerAddItem(cid, v.jaki_bp, 1)
			for i = 1, 20 do
				doAddContainerItem(bp, v.runa, 1)
			end
			selfSay('Here you are.', cid)
			return true
		else
			selfSay('You do not have enough money.', cid)
			return true
		end
	end
end 
return true 
end 
npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback) 
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Witam kiedy otrzymam swoj skrypt?
Utw?rz w data/movements/scripts/ plik o nazwie mov_vip.lua a w nim dodaj to:
Kod:
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
local cfg = {
	storage = getPlayerStorageValue(cid, 6845), -- storage id zmieniasz tylko "6845" na swoje
	powitanie = "Witamy!", -- tekst gdy przechodzimy przez kratke
	errors = "Sorry, nie masz vip" -- tekst gdy niemamy vip
	}

	if cfg.storage == 1 then
	doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED, cfg.powitanie)
	else
	doPlayerSendCancel(cid, cfg.errors)
	doTeleportThing(cid, fromPosition)
	doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED, cfg.errors)
	end
	return true
	end
Nast?pnie do data/movements/movements.xml dodaj linijk?:
Kod:
	<movevent type="StepIn" actionid="5550" event="script" value="mov_vip.lua"/>
Teraz na mapie daj jakie? pod?odze actionid = 5550. To jest movements... i je?li mo?na do wzoru gdzie macie "Dodatkowe:" dodawajcie storage jakiego mamy u?y?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Dzieki za skrypt potrzebuje jeszcze jednego.
Typ : tego niewiem
Opis: po daniu exita na trainach wywala dopiero po 24h
Dodatkowe: brak
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

@Oskar
Dzi?ki wielkie za skrypt tylko mi chodzi?o o to ?eby kupowa? te bp runek za jaki? item :) M?g?by? to z edytowa??:)
Niech ID tego itemu b?dzie dla przyk?adu - 1111




EDIT
Znalaz?em ju? keyword i jest ma?y b??d poniewa? gdy napisze "20 explosion rune" to i tak sprzedaje mi backpack z sd, i tak jest z reszt? runek
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Dzieki za skrypt potrzebuje jeszcze jednego.
W config.lua ustawiasz:
PHP:
stopAttackingAtExit = false

#up
PHP:
local keywordHandler = KeywordHandler:new() 
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler) 
NpcSystem.parseParameters(npcHandler) 
local talkState = {} 
function onCreatureAppear(cid)            npcHandler:onCreatureAppear(cid)            end 
function onCreatureDisappear(cid)        npcHandler:onCreatureDisappear(cid)            end 
local keywordHandler = KeywordHandler:new() 
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler) 
NpcSystem.parseParameters(npcHandler) 
local talkState = {} 
function onCreatureAppear(cid)                          npcHandler:onCreatureAppear(cid)                        end 
function onCreatureDisappear(cid)                       npcHandler:onCreatureDisappear(cid)                     end 
function onCreatureSay(cid, type, msg)                  npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg)                end 
function onThink()                                      npcHandler:onThink()                                    end 
function creatureSayCallback(cid, type, msg) 
        if(not npcHandler:isFocused(cid)) then 
                return false 
        end 
local talkUser = NPCHANDLER_CONVBEHAVIOR == CONVERSATION_DEFAULT and 0 or cid 
local config = { 
                {runa = 2268, cena_za_bp = 5},
				{runa = 2273, cena_za_bp = 5},
				{runa = 2293, cena_za_bp = 5},
				{runa = 2313, cena_za_bp = 5},
				{runa = 2274, cena_za_bp = 5},
				{runa = 2278, cena_za_bp = 5}
                } 
local item_jako_waluta = 6527
				
for _, v in pairs(config) do
	if msgcontains(msg, getItemNameById(v.runa)) then
		selfSay('Do you want sell '..getItemNameById(v.runa)..' for '..v.cena_za_bp..'?', cid)
		talkState[talkUser] = 1
	elseif msgcontains(msg, 'yes') and talkState[talkUser] == 1 then
		if getPlayerItemCount(cid, v.runa) >= 20 then
			for i = 1, 20 do
				doPlayerRemoveItem(cid, v.runa, 1)
			end
			doPlayerAddItem(cid, item_jako_waluta, v.cena_za_bp)
			selfSay('Here you are.', cid)
			return true
		else
			selfSay('You do not have enough '..getItemNameById(v.runa)..'s.', cid)
			return true
		end
	end
end 
return true 
end 
npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback) 
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: Creaturescripts
Opis: Chodzi mi o to aby obok nazwy potwora by? jego poziom np "You see Rotworm [18]" Mam ju? skrypt na monster level.
Dodatkowe: Je?eli co? wi?cej b?dzie potrzebne to piszcie zedytuje, to b?dzie funkcjja onLook.
 
Status
Zamknięty.
Do góry