• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Status
Zamknięty.
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#MlodY71

PHP:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local playerPos = getCreaturePosition(cid)
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureHealth(cid))
doSendAnimatedText(playerPos, "I heal", 210)
end
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

@Up
Sorry, ?e Ci si? wpierdalam w temat ale MlodY chcia? skrypt, kt?ry leczy full hp a Tw?j leczy o aktualn? ilo?? hp powinno to wygl?da? tak:
PHP:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) 
local playerPos = getCreaturePosition(cid) 
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid) - getCreatureHealth(cid)) 
doSendAnimatedText(playerPos, "I heal", 210) 
end
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

@UP:
PHP:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local p = (getCreatureMaxHealth(cid)-getCreatureHealth(cid))
if getCreatureHealth(cid) == getCreatureMaxHealth(cid) then
doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), "Full HP", TEXTCOLOR_RED)
else
doCreatureAddHealth(cid, p)
doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), "Uleczono o "..p.." HP", TEXTCOLOR_RED)
end
return true
end
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Ch?opaki, dzi?ki na prawd? za Wasze starania, ale wystarczy? mi skrypt ErMex`a, wszystko dzia?a jak nale?y, ustawi?em i tak?e daje maksimum HP. Jednak mam spraw? do Was. Ot?? czy s? jakie? generatory kolor?w w tym kodzie (PHP o ile si? nie myl?) z w?asnego do?wiadczenia wiem, ?e 16 to pomara?czowy, 210 to ???ty, 160 taki r??owy.
I czy kto? na GG: 194494 m?g? pom?c jak pisa? te kody i wgl.? :/ (Zielony)
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#MlodY71
To nie jest temat do zadawania takich pyta?. Ja kolory sprawdzam komend? '/y numer' w grze (czasem jest to m?cz?ce).

#Advertajment
Ja ka?dy sw?j skrypt testuje.
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

PHP:
color_black = 0
color_blue = 5
color_green = 18
color_teal = 35
color_lightgreen = 66
color_darkbrown = 78
color_lightblue = 89
color_darkpurple = 112
color_brown = 120
color_grey = 129
color_darkred = 144
color_darkpink = 152
color_purple = 154
color_darkorange = 156
color_red = 180
color_pink = 190
color_orange = 192
color_darkyellow = 205
color_yellow = 210
color_white = 215
color_none = 255
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

1)
Typ:Actions
Opis skryptu:
Manaruna , kt?ra w zale?no?ci od mlvl i lvla daje tylko mane i chce aby tak? manarun? mo?na by?o u?ywa? razem z uhami , sd itd.. Zale?y mi te? , aby mo?na by?o ustawi? exchausted dla tej manaruny.
2) Typ: Do ko?ca nie wiem , ale to chyba globalevents.
Opis:Po zabiciu 600 demon?w otrzymujemy ceremonial ankh (ID:6561)
3)Typ:NPC
Opis: NPC kt?ry sprzedaje hallowed axe , lecz musimy mie? na nie okre?lone itemy : axe, ceremonial ankh i 10 cc.
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Potrzebuj? skrypt xD
Typ: Actions
Opis Skryptu: Po naci?ni?ciu na item o AID 2001 dostajemy citizen addon 1 po nacisni?ciu na item o AID o 50 (2051) wiekszym dostajemy drugi addon. po nacisnieciu na item o AID 2002 dostajemy hunter addon 1 a po nacisnieciu na item o 50 wiekszy 2 addon huntera i tak dalej xD

Za pomoc dzi?kuj? :)
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#tollaks
1) Nie robi? run, spell bo mnie to nudzi :/
2) Mia?em i komp mi si? nagle wy??czy? nie zapisuj?c w?wczas skryptu :/
3) Zrobi? w wolnej chwili tak samo jak ponpunkt 2.

#Atyhlon
Mam nadzieje, ?e do czego? Ci si? to przyda bo troch? musia?em si? wysili? przy wpisywaniu ka?dej warto?ci.
PHP:
-- By ErMex
local tablica = {
	[3001] = {addon = 1, looktype = {136, 128}, text = "1 addon Citizen"},
	[3002] = {addon = 2, looktype = {136, 128}, text = "2 addon Citizen"},
	[3003] = {addon = 1, looktype = {137, 129}, text = "1 addon Hunter"},
	[3004] = {addon = 2, looktype = {137, 129}, text = "2 addon Hunter"},
	[3005] = {addon = 1, looktype = {138, 130}, text = "1 addon Mage"},
	[3006] = {addon = 2, looktype = {138, 130}, text = "2 addon Mage"},
	[3007] = {addon = 1, looktype = {139, 131}, text = "1 addon Knight"},
	[3008] = {addon = 2, looktype = {139, 131}, text = "2 addon Knight"},
	[3010] = {addon = 1, looktype = {140, 132}, text = "1 addon Noblewoman"},
	[3011] = {addon = 2, looktype = {140, 132}, text = "2 addon Noblewoman"},
	[3012] = {addon = 1, looktype = {141, 133}, text = "1 addon Summoner"},
	[3013] = {addon = 2, looktype = {141, 133}, text = "2 addon Summoner"},
	[3014] = {addon = 1, looktype = {142, 134}, text = "1 addon Warrior"},
	[3015] = {addon = 2, looktype = {142, 134}, text = "2 addon Warrior"},
	[3016] = {addon = 1, looktype = {147, 143}, text = "1 addon Barbarian"},
	[3017] = {addon = 2, looktype = {147, 143}, text = "2 addon Barbarian"},
	[3018] = {addon = 1, looktype = {148, 144}, text = "1 addon Druid"},
	[3019] = {addon = 2, looktype = {148, 144}, text = "2 addon Druid"},
	[3020] = {addon = 1, looktype = {149, 145}, text = "1 addon Wizard"},
	[3021] = {addon = 2, looktype = {149, 145}, text = "2 addon Wizard"},
	[3022] = {addon = 1, looktype = {150, 146}, text = "1 addon Oriental"},
	[3023] = {addon = 2, looktype = {150, 146}, text = "2 addon Oriental"},
	[3024] = {addon = 1, looktype = {155, 151}, text = "1 addon Pirate"},
	[3025] = {addon = 2, looktype = {155, 151}, text = "2 addon Pirate"},
	[3026] = {addon = 1, looktype = {156, 152}, text = "1 addon Assassin"},
	[3027] = {addon = 2, looktype = {156, 152}, text = "2 addon Assassin"},
	[3028] = {addon = 1, looktype = {157, 153}, text = "1 addon Beggar"},
	[3029] = {addon = 2, looktype = {157, 153}, text = "2 addon Beggar"},
	[3030] = {addon = 1, looktype = {158, 154}, text = "1 addon Shaman"},
	[3031] = {addon = 2, looktype = {158, 154}, text = "2 addon Shaman"},
	[3032] = {addon = 1, looktype = {252, 251}, text = "1 addon Norsewoman"},
	[3033] = {addon = 2, looktype = {252, 251}, text = "2 addon Norsewoman"},
	[3034] = {addon = 1, looktype = {269, 268}, text = "1 addon Nightmare"},
	[3035] = {addon = 2, looktype = {269, 268}, text = "2 addon Nightmare"},
	[3036] = {addon = 1, looktype = {270, 273}, text = "1 addon Jester"},
	[3037] = {addon = 2, looktype = {270, 273}, text = "2 addon Jester"},
	[3038] = {addon = 1, looktype = {279, 278}, text = "1 addon Brotherhood"},
	[3039] = {addon = 2, looktype = {279, 278}, text = "2 addon Brotherhood"},
	[3040] = {addon = 1, looktype = {288, 289}, text = "1 addon Demonhunter"},
	[3041] = {addon = 2, looktype = {288, 289}, text = "2 addon Demonhunter"},
	[3042] = {addon = 1, looktype = {324, 325}, text = "1 addon Yalaharian"},
	[3043] = {addon = 2, looktype = {324, 325}, text = "2 addon Yalaharian"},
	[3044] = {addon = 1, looktype = {329, 328}, text = "1 addon Weeding"},
	[3045] = {addon = 2, looktype = {329, 328}, text = "2 addon Weeding"},
	[3046] = {addon = 1, looktype = {336, 335}, text = "1 addon Warmaster"},
	[3047] = {addon = 2, looktype = {336, 335}, text = "1 addon Warmaster"},
	}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local zmienna = tablica[item.actionid]
	if getPlayerSex(cid) == PLAYERSEX_MALE then
		doPlayerAddOutfit(cid, zmienna.looktype[1], zmienna.addon)
		doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR, "Otrzymales "..zmienna.text..".")
	elseif getPlayerSex(cid) == PLAYERSEX_FEMALE then
		doPlayerAddOutfit(cid, zmienna.looktype[2], zmienna.addon)
		doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR, "Otrzymalas "..zmienna.text..".")
	end
return true
end
PHP:
<action fromaid="3001" toaid="3047" event="script" value="twoja nazwa.lua"/>
Mam nadzieje, ?e wiesz o co chodzi. Jak co? to priv nie w temacie.

PS: Je?li jest jaki? skrypter kt?ry napisa?by to kr?cej to pisa? na priv. Ch?tnie bym pozna? nowe sposoby.
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: Monster
Opis: Ma to by? potworek kt?ry ma posta? normalniej sciany.Oraz nie bije,nie rusza si? stoi ciagle w miejscu.
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#dejwidmr

PHP:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Kongra" nameDescription="a kongra" race="blood" experience="115" speed="200" manacost="0">
	<health now="340" max="340"/>
	<look typeex="1025" corpse="6043"/>
	<targetchange interval="5000" chance="20"/>
	<strategy attack="100" defense="0"/>
	<flags>
		<flag summonable="0"/>
		<flag attackable="1"/>
		<flag hostile="1"/>
		<flag illusionable="1"/>
		<flag convinceable="0"/>
		<flag pushable="0"/>
		<flag canpushitems="1"/>
		<flag canpushcreatures="0"/>
		<flag targetdistance="1"/>
		<flag staticattack="90"/>
		<flag runonhealth="10"/>
	</flags>
	<attacks>
	</attacks>
	<defenses armor="18" defense="14">
		</defense>
	</defenses>
	<elements>
		<element firePercent="20"/>
		<element earthPercent="10"/>
		<element energyPercent="5"/>
		<element icePercent="-15"/>
		<element deathPercent="-5"/>
	</elements>
	<voices interval="5000" chance="10">
		<voice sentence="Hugah!"/>
		<voice sentence="Ungh! Ungh!"/>
		<voice sentence="Huaauaauaauaa!"/>
	</voices>
	<loot>
		<item id="2148" countmax="40" chance="100000"/><!-- gold coin -->
		<item id="5883" chance="1000"/><!-- ape fur -->
		<item id="1987" chance="100000"><!-- bag -->
			<inside>
				<item id="2676" countmax="11" chance="5000"/><!-- banana -->
				<item id="2200" chance="2000"/><!-- protection amulet -->
				<item id="2209" chance="3857"/><!-- club ring -->
				<item id="2166" chance="1529"/><!-- power ring -->
				<item id="2463" chance="1667"/><!-- plate armor -->
				<item id="7618" chance="1467"/><!-- health potion -->
			</inside>
		</item>
	</loot>
</monster>
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Che pro?i? o pomoc w skrypcie,znalaz?em sam skrypt na addon bonusy i niewie
Typ: W?asnie nie wiem sam
Opis: Che pro?i? o pomoc w skrypcie,znalaz?em sam skrypt na addon bonusy i niewiem gdzie go wkleic.Oraz prosze o zrobienie linijke do xml.
To ten skrypt:
//edit
I jak mo?esz to jeszcze usu? Warmaster Addon bo to ma by? skrypt pod 8.54
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

#dejwidmr
Folder Creaturescripts...


Do login.lua:
Kod:
registerCreatureEvent(cid, "Nazwa_Skryptu")
Do Creaturescripts.xml:
Kod:
	<event type="outfit" name="nazwa_skryptu" event="script" value="nazwa_skryptu.lua"/>
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

To zn?w ja xD
Typ: NPC
Opis Skryptu: Ma on polega? na tym, ?e podchodzimy do NPC, piszemy hi -> spells (pokazuje nam liste czar?w kt?re mo?na kupic, zamiast pisac nazwy wpisz numerki 1,2... i czar?w ma by? 9) -> nazwa czaru i wtedy dostajemy dany czar, niech ka?dy kosztuje 2000 GP.

Ponadto napisa? by?, jak zrobi?, ?eby nie dostawa?o si? czar?w za level?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: NPC task
Opis Skryptu: npc ktory daje misje za zabicie danej ilo?ci potwor?w dostaje sie exp
przyk?ad npc daje misje na zabicie 100 demon?w zgadzasz sie zabijasz wracasz do npc dostajesz exp, i potem kolejn? misje to piszesz "misja1","misja2" ... i tak dalej
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ: creaturescript?
Opis Skryptu: Witam mam pytanko jest mozliwosc napisania skryptu aby przy sagach potwor atakowal tylko gracza z okreslonym storage i sag?... ?
Chyba napisalem jasno;pp :d
pozdrawiam
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Typ:niewiem chyba Actions
Opis Skryptu: potrzebuje skrypt na sagi. To znaczy ?e NPC daje mi questa na naprzyk?ad zabicie 10 jeleni i jak wykonam to dostane nagrode i moge innego questa wzi?sc. I prosze poda? mi instrukcje jak nast?pne questy b?de mia? napisa?.
 
Odp: Support Scripts - tworzymy/naprawiamy

Temat zamykam na pro?b? autora.
 
Status
Zamknięty.
Do góry