Autor: Rabbcio
Jest to m?j b. b. stary skrypt, dlatego mo?e by? jako? dziwnie napisany. [10.09.09]
Opis:
U?ywaj?c kilofa uderzamy w kamie?[ustawienie id w configu]...
Korzystaj?c z algorytmu "1-100+(liczba skilla/10)" losuje liczb?, je?eli liczba jest mniejsza ni? nasz skill losuje liczbe od 1-3(itemy).
Je?li wylosuje 1 wtedy daje gp: od 1-do ilo?ci skilla
Je?li wylosuje 2 wtedy losuje liczbe od 1-(200+liczba skilla/10) i gdy ta liczba jest mniejsza od naszego skilla dostajemy od 1 do (ilo?? skilla/10) platynek.
Je?li wylosuje 3 wtedy losuje liczbe od (1-400+liczba skilla/10) i gdy ta liczba jest mniejsza od naszego skilla wtedy daje od 1-(ilo?? skilla/20) crystal coin?w
Kod:
[LUA]function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local item2 = {2148,2152,2160} --> jakie itemy maja leciec
local count = 1
local skaly = {1355} --> w jakie ska?y mo?e bi?
if isInArray(skaly, itemEx.itemid) == TRUE then
if math.random(1, (100 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) <= getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) then
local randomChance = math.random(1, table.maxn(item2))
if randomChance == 1 then
count = math.random(1, (1 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING)))) --> jak wylosuje gp(item nr 1) to ile ma leciec
doPlayerAddItem(cid,item2[randomChance],count)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wydobyles "..count.." Gold.")
elseif randomChance == 2 then
if math.random(1, (200 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) <= getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) then
count = math.random(1, (1 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) --> jak wylosuje platinum(item nr 2) to ile ma leciec
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wydobyles "..count.." Platinum.")
doPlayerAddItem(cid,item2[randomChance],count)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nic nie wydobyles")
end
elseif randomChance == 3 then
if math.random(1, (400 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) <= getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) then
count = math.random(1, (1 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 20))) --> jak wylosuje crystal(item nr 3) to ile ma leciec
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wydobyles "..count.." Crystal.")
doPlayerAddItem(cid,item2[randomChance],count)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nic nie wydobyles")
end
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nic nie wydobyles")
end
doPlayerAddSkillTry(cid, SKILL_FISHING, 1)
end
return true
end[/LUA]
zapisujemy to pod nazw? /.../tools/kilof.lua ,
a w actions.xml piszemy:
[XML]<action itemid="2553" event="script" value="tools/kilof.lua"/>[/XML]
Przy biciu skillujemy fishinga, mo?emy si? nieco pobawi? w cliencie i zmnieni? nazwe skilla i b?dzie mining, ale tego ju? nie opisze bo mo?ecie znale?? to na google.pl, je?li b?dzie co? niezrozumia?e prosz? tu pisa?.
Jest to m?j b. b. stary skrypt, dlatego mo?e by? jako? dziwnie napisany. [10.09.09]
Opis:
U?ywaj?c kilofa uderzamy w kamie?[ustawienie id w configu]...
Korzystaj?c z algorytmu "1-100+(liczba skilla/10)" losuje liczb?, je?eli liczba jest mniejsza ni? nasz skill losuje liczbe od 1-3(itemy).
Je?li wylosuje 1 wtedy daje gp: od 1-do ilo?ci skilla
Je?li wylosuje 2 wtedy losuje liczbe od 1-(200+liczba skilla/10) i gdy ta liczba jest mniejsza od naszego skilla dostajemy od 1 do (ilo?? skilla/10) platynek.
Je?li wylosuje 3 wtedy losuje liczbe od (1-400+liczba skilla/10) i gdy ta liczba jest mniejsza od naszego skilla wtedy daje od 1-(ilo?? skilla/20) crystal coin?w
Kod:
[LUA]function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local item2 = {2148,2152,2160} --> jakie itemy maja leciec
local count = 1
local skaly = {1355} --> w jakie ska?y mo?e bi?
if isInArray(skaly, itemEx.itemid) == TRUE then
if math.random(1, (100 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) <= getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) then
local randomChance = math.random(1, table.maxn(item2))
if randomChance == 1 then
count = math.random(1, (1 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING)))) --> jak wylosuje gp(item nr 1) to ile ma leciec
doPlayerAddItem(cid,item2[randomChance],count)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wydobyles "..count.." Gold.")
elseif randomChance == 2 then
if math.random(1, (200 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) <= getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) then
count = math.random(1, (1 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) --> jak wylosuje platinum(item nr 2) to ile ma leciec
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wydobyles "..count.." Platinum.")
doPlayerAddItem(cid,item2[randomChance],count)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nic nie wydobyles")
end
elseif randomChance == 3 then
if math.random(1, (400 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 10))) <= getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) then
count = math.random(1, (1 + (getPlayerSkill(cid, SKILL_FISHING) / 20))) --> jak wylosuje crystal(item nr 3) to ile ma leciec
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wydobyles "..count.." Crystal.")
doPlayerAddItem(cid,item2[randomChance],count)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nic nie wydobyles")
end
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nic nie wydobyles")
end
doPlayerAddSkillTry(cid, SKILL_FISHING, 1)
end
return true
end[/LUA]
zapisujemy to pod nazw? /.../tools/kilof.lua ,
a w actions.xml piszemy:
[XML]<action itemid="2553" event="script" value="tools/kilof.lua"/>[/XML]
Przy biciu skillujemy fishinga, mo?emy si? nieco pobawi? w cliencie i zmnieni? nazwe skilla i b?dzie mining, ale tego ju? nie opisze bo mo?ecie znale?? to na google.pl, je?li b?dzie co? niezrozumia?e prosz? tu pisa?.