What's new

Skrypty & Kody Tibia 7.60 - przerobienie skryptu.

Status
Not open for further replies.

Dark Magican

Senior User
Joined
Apr 13, 2009
Messages
677
Reaction score
42
Cze??, ostatnio m?cz? si? nad przerobieniem skryptu, pod tibi? 7.60 ot??:

Chc?, aby po u?yciu danego itemu, dostawa?o si? przedmiot - zale?nie od skill?w, czyli np. je?eli mamy skille poni?ej 25, dostajemy mace, je?eli 30, dostajemy katane i tak dalej i tak dalej. Skrypt pocz?tkowy:


Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

 if(os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, sv))then
 
				skill_level = getPlayerSkill(cid,0)
                 random_number = math.random(0,(100+skill_level/10))
				 
				  if(os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, sv))then
				 if random_number<skill_level then
					 	 doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Niestety, uszkodziles roslie.")
						setPlayerStorageValue(cid, sv, os.time()+1)
						doPlayerAddSkillTry(cid,0,50)
				 end
				 end
				 end
				  if(os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, sv))then
            if random_number==skill_level then
					doCreateItem(2799, 1, frompos)
					setPlayerStorageValue(cid, sv, os.time()+5)
					doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Brawo, udalo Ci sie zerwac 1 kwiatka.")
					doPlayerAddSkillTry(cid,0,50)
				end
				end
				end
 
Status
Not open for further replies.
Top