Dark Magican
Senior User
- Joined
- Apr 13, 2009
- Messages
- 677
- Reaction score
- 42
Cze??, ostatnio m?cz? si? nad przerobieniem skryptu, pod tibi? 7.60 ot??:
Chc?, aby po u?yciu danego itemu, dostawa?o si? przedmiot - zale?nie od skill?w, czyli np. je?eli mamy skille poni?ej 25, dostajemy mace, je?eli 30, dostajemy katane i tak dalej i tak dalej. Skrypt pocz?tkowy:
Chc?, aby po u?yciu danego itemu, dostawa?o si? przedmiot - zale?nie od skill?w, czyli np. je?eli mamy skille poni?ej 25, dostajemy mace, je?eli 30, dostajemy katane i tak dalej i tak dalej. Skrypt pocz?tkowy:
Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if(os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, sv))then
skill_level = getPlayerSkill(cid,0)
random_number = math.random(0,(100+skill_level/10))
if(os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, sv))then
if random_number<skill_level then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Niestety, uszkodziles roslie.")
setPlayerStorageValue(cid, sv, os.time()+1)
doPlayerAddSkillTry(cid,0,50)
end
end
end
if(os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, sv))then
if random_number==skill_level then
doCreateItem(2799, 1, frompos)
setPlayerStorageValue(cid, sv, os.time()+5)
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Brawo, udalo Ci sie zerwac 1 kwiatka.")
doPlayerAddSkillTry(cid,0,50)
end
end
end