Co nowego?
Tibia.net.pl

PO ZMIANIE SKRYPTU FORUM MOGĄ WYSTĘPOWAĆ PROBLEMY Z LOGOWANIEM. "ZRESETUJ HASŁO(klik)", ABY SIĘ ZALOGOWAĆ .

JEŻELI NIE PAMIĘTASZ STAREGO E-MAILA ZAJRZYJ NA NASZEGO "DISCORDA(klik)" LUB "NAPISZ E-MAILA(klik)"

Tibia [8.6] - TFS 4.0 / 3.777 - Licznik Potworów

robert100

Aktywny użytkownik
Dołączył
Kwiecień 30, 2011
Posty
43
Liczba reakcji
0
Witam prosiłbym was o przerobienie skryptu tak żeby pokazywało co 10 zabity potworów Zabiles 10 Demonów / Zabiłeś 20 Demonów

function onKill(cid, target)
if(isPlayer(target) ~= TRUE) then
local name = getCreatureName(target)
local monster = monsters[string.lower(name)]
if(monster) then
local killedMonsters = getPlayerStorageValue(cid, monster)
if(killedMonsters == -1) then
killedMonsters = 1
end
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Zabiles " .. killedMonsters .. " " .. name .. "'s.")
setPlayerStorageValue(cid, monster, killedMonsters + 1)
end
end
return TRUE
end

Zmienienie jakiej kolwiek wartosci z 1 na 10 nie pomaga..
Jesli tutaj dam +10 setPlayerStorageValue(cid, monster, killedMonsters + 1) to wtedy liczy jednego potwora jako 10. Czegoś tutaj brakuje, lecz nie wiem czego i proszę o pomoc.... Pozdrawiam!
 

kamioool

Stały bywalec
Dołączył
Październik 18, 2008
Posty
102
Liczba reakcji
5
@robert100

Nie było tu sprawdzenia czy liczba jest multiplikacja liczby 10, ten kod powinien działać:

INI:
function onKill(cid, target)
if(isPlayer(target) ~= TRUE) then
local name = getCreatureName(target)
local monster = monsters[string.lower(name)]
if(monster) then
local killedMonsters = getPlayerStorageValue(cid, monster)
if(killedMonsters == -1) then
killedMonsters = 1
end
if killedMonsters % 10 == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Zabiles " .. killedMonsters .. " " .. name .. "'s.")
end
setPlayerStorageValue(cid, monster, killedMonsters + 1)
end
end
return TRUE
end
 
Do góry