• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

-Skrypt Train room system

Status
Zamknięty.

panczo 1995

Advanced User
potrzebuje skryptu ktory po nacisnieciu na drzwi przeteleportuje nas do training roomu i przy tym jeszcze wyskoczy jakis napis za pomoc rep :)
 

Our partners and their custom servers:

Odp: Train room system

Zr?b w data/actions/scripts plik drzwi.lua i wklej do niego:

Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)


	local position = {x = 1000, y = 1000, z = 7}  --- pozycja gdzie ma teleportowac
	local napis = "Welcome in Training Room!"     --- napis jaki ma sie wyswietlac


	doTeleportThing(cid, position, TRUE)
	doCreatureSay(cid, napis, TALKTYPE_ORANGE_1)

	return TRUE
end

Ustaw w RME action_id tych drzwi na np. 9993 i wklej do actions.xml to:

Kod:
<action actionid="9993" script="drzwi.lua"/>
 
Odp: Train room system

Nie do konca mi o to chodzilo bo do kazdych drzwi bede musial robic osobno skrypt nie da sie jaos latwiej tego rozpisac zeby wszystko bylo w 1 skrypcie i bez pozycji?
 
Odp: Train room system

Nie wiem czy dok?adnie o to chodzi?o, ale zrobi?em tak, ?e je?li klikniemy na drzwi znajduj?ce si? na p??noc od nas to teleportuje nas 1 kratk? za drzwi, je?li na po?udnie to 1 kratk? do do?u od drzwi i tak dalej:


Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)

	local napis = "Welcome in Training Room!"     --- napis jaki ma sie wyswietlac

	local poz = getCreaturePosition(cid)
		if (poz.y-1 == toPosition.y) then
			pozycja = {x=toPosition.x, y=toPosition.y-1, z=toPosition.z}
		elseif (poz.y+1 == toPosition.y) then
			pozycja = {x=toPosition.x, y=toPosition.y+1, z=toPosition.z}
		elseif (poz.x+1 == toPosition.x) then
			pozycja = {x=toPosition.x+1, y=toPosition.y, z=toPosition.z}
		elseif (poz.x-1 == toPosition.x) then
			pozycja = {x=toPosition.x-1, y=toPosition.y, z=toPosition.z}
		end
		
	
	doTeleportThing(cid, pozycja, TRUE)
	doSendMagicEffect(pozycja, 10)
	doCreatureSay(cid, napis, TALKTYPE_ORANGE_1)


	return true
end
 
Odp: Train room system

O to wlasnie chodzilo super wszystko dziala tylko jeszcze mala prosba mozesz do tego dodac ze jak skonczymy trenowac i nacisniemy na drzwi aby wyjsc to pojawi sie napis i teleportuje nas na dana pozycje? :)
 
Odp: Train room system

Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)

	local napis_wejscie = "Welcome in Training Room!"     --- napis jaki ma sie wyswietlac przy wejsciu
	local napis_wyjscie = "Good training!"    		--- napis jaki ma sie wyswietlac przy wyjsciu
	local exit = {x=1000, y=1000, z=7}  	       --- gdzie ma nas teleportowac po wyjsciu

if (getTilePzInfo(fromPosition) == true) then 

	local poz = getCreaturePosition(cid)
		if (poz.y-1 == toPosition.y) then
			pozycja = {x=toPosition.x, y=toPosition.y-1, z=toPosition.z}
		elseif (poz.y+1 == toPosition.y) then
			pozycja = {x=toPosition.x, y=toPosition.y+1, z=toPosition.z}
		elseif (poz.x+1 == toPosition.x) then
			pozycja = {x=toPosition.x+1, y=toPosition.y, z=toPosition.z}
		elseif (poz.x-1 == toPosition.x) then
			pozycja = {x=toPosition.x-1, y=toPosition.y, z=toPosition.z}
		end
		
	
	doTeleportThing(cid, pozycja, true)
	doSendMagicEffect(pozycja, 10)
	doCreatureSay(cid, napis_wejscie, TALKTYPE_ORANGE_1)
else

	doTeleportThing(cid, exit, true)
	doSendMagicEffect(pozycja, 10)
	doCreatureSay(cid, napis_wyjscie, TALKTYPE_ORANGE_1)
end
	return true
end

Mo?e tak. Je?li jeste?my w pz to teleportuje nas do training roomu, ale je?li jeste?my poza pz, to po klikni?ciu teleportuje nas na dan? pozycj?.
 
Odp: Train room system

A da rade jakos zrobic bez tego pz? bo np przy jednych drzwiach dziala normalnie wrzuca nas do training romu i wyrzuca na pozycje a np przy 2 wrzuca do training romu i wyrzuca przed niego caly czas z tym 1 napisem ;/
 
Odp: Train room system

Poka? na screenie jak wygl?da przyk?adowy kawa?ek training roomu, tylko ?eby by?o wida? drzwi.
 
Odp: Train room system

W takim razie nie wiem czemu nie dzia?a Ci skrypt UP, ale mo?esz spr?bowa? doda? drugi warunek, ale nie wiem czy co? to da:


Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)

	local napis_wejscie = "Welcome in Training Room!"     --- napis jaki ma sie wyswietlac przy wejsciu
	local napis_wyjscie = "Good training!"    		--- napis jaki ma sie wyswietlac przy wyjsciu
	local exit = {x=1000, y=1000, z=7}  	       --- gdzie ma nas teleportowac po wyjsciu

if (getTilePzInfo(fromPosition) == true) then 

	local poz = getCreaturePosition(cid)
		if (poz.y-1 == toPosition.y) then
			pozycja = {x=toPosition.x, y=toPosition.y-1, z=toPosition.z}
		elseif (poz.y+1 == toPosition.y) then
			pozycja = {x=toPosition.x, y=toPosition.y+1, z=toPosition.z}
		elseif (poz.x+1 == toPosition.x) then
			pozycja = {x=toPosition.x+1, y=toPosition.y, z=toPosition.z}
		elseif (poz.x-1 == toPosition.x) then
			pozycja = {x=toPosition.x-1, y=toPosition.y, z=toPosition.z}
		end
		
	
	doTeleportThing(cid, pozycja, true)
	doSendMagicEffect(pozycja, 10)
	doCreatureSay(cid, napis_wejscie, TALKTYPE_ORANGE_1)
        return true
elseif (getTilePzInfo(fromPosition) == false) then 

	doTeleportThing(cid, exit, true)
	doSendMagicEffect(pozycja, 10)
	doCreatureSay(cid, napis_wyjscie, TALKTYPE_ORANGE_1)
end
	return true
end
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry Bottom