• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Wielki Quest [8.0]

Status
Zamknięty.

ersiu

Active User
Dołączył
Kwiecień 7, 2008
Posty
95
Liczba reakcji
7
Skrypt napisany przeze mnie!
UWAGA, UWAGA! BY? TO SKRYPT NA KONKURS OTFANS.PL(dawno temu), LECZ NIESTETY KONKURS ZOSTA? ODWO?ANY! ; <
POSTANOWI?EM SI? PODZIELI? Z WAMI ?W QUESTEM!


skrypt mojego questu sk?ada si? z 19 skrypt?w,
a dok?adnie to 14 skrypt?w actions, 4 skrypty movements,
a tak?e jeden skrypt npc!

narpiew dam skryty, potem wyja?nie w jakiej kolejno?ci maja
wyst?powa?, jakie posiadaj? w?a?ciwo?ci itd.

Narpiew pobawimy sie actions, ktorych jest najwiecej. ; ))
data/actions/scripts:

mlot.lua, w ktorym nic nie zmieniamy, gdzie go postawic opisze w dalszej czesci,
w kt?rej b?d? opisywa? wykonanie questu.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local hp = item.actionid
local dmg = (getPlayerLevel(cid) + math.random(1, 40))

if(item2.itemid==1353)then
doSendAnimatedText(topos, dmg, 181)
if(hp > dmg)then
doSendAnimatedText(topos, dmg, 181)
doSetItemActionId(item.uid, item.actionid - dmg)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Zaatakowales kamien swoim mlotem, kamien zostal trafiony za "..dmg.."!")
elseif(hp <= dmg)then
doSetItemActionId(item.uid, 0)
doSendMagicEffect(topos, 2)
doRemoveItem(item2.uid, 1)
kamyczki=doCreateItem(3610, 1, topos)
doSetItemActionId(kamyczki, 8888)
doRemoveItem(item.uid, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Zniszczyles kamien, lecz twoj mlot takze ulegl zniszczeniu!")
end
end
end

skrzynka.lua, tu tak?e nic nie zmieniamy. ;))
local pose = pozycja gdzie nas teleportueje do NPC!
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
[b]local pose={x=498, y=470, z=7} -- pozycja gdzie teleportuje gracza.[/b]
if(getPlayerStorageValue(cid, 666)<TRUE)then
doTeleportThing(cid, pose)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Porozmawiaj z NPC!")
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Wykonales juz ten quest!")
doTeleportThing(cid, getPlayerMasterPos(cid))
end
end

rozsypany_mlotek.lua, nie nalezy nic tutaj zmieniac, ten skrypt
jest potrzebny do wykonania dalszej czesci u npc
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)


if(item2.actionid==8888)then
if(getPlayerStorageValue(cid, 8888)==TRUE)then
prezent=doPlayerAddItem(cid, 1990, 1)
doSetItemSpecialDescription(prezent, "To jest prezent dla Hixaxu, prosze, wrecz mu go!")
setPlayerStorageValue(cid, 8888, 2)
end
end
end

skrzynka2.lua, to takze jest quest, ale trzeba go otworzyc kluczem,
nic tu nie zmieniamy.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if(item.actionid==5555)then
if(getGlobalStorageValue(888)<1)then
add=doPlayerAddItem(cid, 2186, 1)
doSetItemActionId(add, 6666)
setGlobalStorageValue(888,1)
doSetItemSpecialDescription(add, "Ta roszczka potrafi otwierac podziemia w specjalnych miejscach!")
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "W skrzynce znalazles rozdzke, dzieki ktorej otworzysz przjscie na dol, w specjalnych miejscach!")
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Otworzyles skrzynke, lecz ona byla pusta.")
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Aby otworzyc ta skrzynke potrzebny jest klucz Hixaxu")
end
end


klucz.lua, jest to skrypt klucza do powy?szego skryptu.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

if(item2.uid==item.actionid)then
doSetItemActionId(item2.uid, 5555)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Skrzynia jest otwarta!!!")
end
end

rozdzka.lua, moonlight wand do otwierania podziemi. ; ))
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local open={x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z, stackpos=0}
local xd=getThingfromPos(open)

if(xd.uid==2222 and item.actionid==6666)then
doTransformItem(xd.uid, 4834)
doRemoveItem(item.uid, 1)
doSendMagicEffect(open, 2)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Otworzyles zejscie na dol!")
end
end

krew.lua, jest to skrypt odpowiedzialny za polozenie zdechlego wampira w
specjalne miejsce, a potem wylanie na niego krwi, dzieki temu otwieraja sie nam drzwi.

local vamp = pozycja gdzie ma lezec wampir
local drzwi = pozycja gdzie sa drzwi, ktore mamy otworzyc.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local vamp={498, 422, 8} // Pozycja gdzie ma lezec wampir!
local drzwi={x=502, y=420, z=8, stackpos=1}//pozycja gdzie otworza sie drzwi po polaniu krwia

local xd=getThingfromPos(drzwi)


if(topos.x==vamp[1] and topos.y==vamp[2] and topos.z==vamp[3])then
if(item2.itemid==2956 and item.type==2)then
doTransformItem(xd.uid, 5102)
doRemoveItem(item.uid, 1)
doSendMagicEffect(drzwi, 15)
doSendMagicEffect(topos, 15)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Drzwi zostaly otworzone")
end
end
end

skrzynka3.lua, ona stoi przy pokoiku z wampirami, z skrzynki mozna brac tyle ile sie chce.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

doPlayerAddItem(cid, 2006, 2)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Otrzymales szklanke krwi.')
end

skrzynka4.lua, z tej skrzynki bierzemy lopate, moze wzisc tylko jedna osoba.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if(item.actionid==0)then
doPlayerAddItem(cid, 2554, 9)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Otrzymales lopate(uzyj jej do ugaszenia ognia).')
doSetItemActionId(item.uid, 555)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'To jest puste.')
end
end

lopata.lua, skrypt dzieki ktoremu ugasimy ogien!!
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local xdd={x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z, stackpos=0}
local xds={x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z, stackpos=1}
local xd=getThingfromPos(xdd)
local xs=getThingfromPos(xds)

if(item.itemid==2554)then


if(xd.itemid==103 and xs.itemid<=0)then
if(item.actionid<=100)then
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Napelniles lopate, teraz posyp piachem ogien!')
doSetItemActionId(item.uid, 1000)
else
doPlayerSendCancel(cid, 'lopata jest pelna!')
end
elseif(xs.itemid==1506)then
if(item.actionid==1000)then
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Przygasiles ogien!')
doSetItemActionId(item.uid, 0)
doTransformItem(xs.uid, 1507)
else
doPlayerSendCancel(cid, 'Lopata jest pusta')
end
end
end
end

drzewo.lua, z drzewa trzeba zerwac pomaranczki, po to aby w?o?y?
je do sokowir?wki. ; ))
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

 if(item2.itemid==4006 and item.actionid==6666)then
 doTransformItem(item2.uid, 4008)
 doPlayerAddItem(cid, 2675, 5)
 end


end

sokowirowka.lua, z pomaranczek robimy specjaln? lemoniade! ; ))
local sok = pozycja gdzie maja lezec pomarancze.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local sok={x=499, y=395, z=8, stackpos=255} // pozycja pomaranczek

local soczek=getThingfromPos(sok)
if(soczek.itemid==2675 and soczek.type==5)then
doRemoveItem(soczek.uid, 5)
local create=doCreateItem(2006, 5, sok)
doSetItemActionId(create, 2000)
local eff={x=sok.x, y=sok.y, z=sok.z}
doSendMagicEffect(2, eff)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Stworzyles lemoniade oddaj ja krolowi pod jego pomnikiem!')
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Poloz obok dzwigni 5 pomaranczy!')
end

end

lemoniada.lua, jest to przedostatni skrypt actions, odpowiada on za polozenie
lemoniady w odpowiednim miejscu, a dzieki temu pojawi sie skrzynka z nagroda.

local lemoniada = pozycja gdzie ma lezec lemoniada
local quest = pozycja gdzie pojawi sie skrzynka z nagrod?.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

ocal lemoniada={x=501, y=392, z=8, stackpos=255} -- pozycja gdzie ma lezec lemoniada
local quest={x=499, y=391, z=8} -- pozycja gdzie pojawi sie skrzynka z questem
local lem=getThingfromPos(lemoniada)

if(lem.itemid==2006 and lem.type==5 and lem.actionid==2000)then
doRemoveItem(lem.uid, 1)
local crt=doCreateItem(1740, 1, quest)
doSetItemActionId(crt, 8000)
doSendMagicEffect(2, quest)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Musisz polozyc tuta lemoniade z sokowirowki!')
end

end

final.lua, skrzynka z kt?rej bierzemy nagrod?!; )

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local prize = 6579 -- ID nagrody
local count = 1 -- ilosc nagrody
if(getPlayerStorageValue(cid, 666)==-1)then
doPlayerAddItem(cid, prize, count)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'You have found '..getItemName(prize)..'.')
setPlayerStorageValue(cid, 666, 1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'It is empty.')
end
end

do actions.xml dodajemy:
Kod:
<action actionid="8888" script="rozsypany_kamyk.lua" />
<action itemid="2391" script="mlot.lua" />
<action itemid="2090" script="klucz.lua" />
<action uniqueid="6666" script="skrzynka.lua" />
<action itemid="1750" script="skrzynka2.lua" />
<action itemid="2186" script="rozdzka.lua" />
<action itemid="2006" script="krew.lua" />
<action uniqueid="2000" script="skrzynka3.lua" />
<action uniqueid="2001" script="skrzynka4.lua" />
<action itemid="2554" script="lopata.lua" />
<action itemid="4006" script="drzewo.lua" />
<action uniqueid="2244" script="sokowirowka.lua" />
<action uniqueid="2233" script="lemoniada.lua" />
<action actionid="8000" script="final.lua" />
A wi?c wszystkie actions scripts s? gotowe, teraz idziemy do movements!!!

data/movements/scripts:

podloga.lua, skrypt odpowiadajacy za wciskanie sie podlogi,
a takze o jej ponowne wyciskanie tylko po wejsciu,
aby sie automatycznie nie wyciskala przy zejsciu. ; )
Kod:
function onStepIn(cid, item, pos)
  if(item.itemid==425)then
  doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
  elseif(item.itemid==426)then
  doTransformItem(item.uid, item.itemid-1)
  end
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 2)
end
 
Ostatnia edycja:
podloga2.lua, polega na tym, aby ustawic t? przyciskajac? si? pod?oge,
specjalnie po to zosta? zrobiony skrypt wy?ej.
we wszystkich pose ustawaimy pozycje podlogi, a podloga musi byc ustawiona taka przeplatanka
1. id. 425, 2. id. 426, 3. id. 425, 4. id. 426 itd.
function onStepIn(cid, item, pos)
if(item.itemid==426)then
local pose1={x=501, y=495, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 1 ktora trzeba nacisnac
local pose2={x=502, y=495, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 2 ktora trzeba nacisnac
local pose3={x=503, y=495, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 3 ktora trzeba nacisnac
local pose4={x=510, y=495, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 4 ktora trzeba nacisnac
local pose5={x=511, y=495, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 5 ktora trzeba nacisnac
local pose6={x=512, y=495, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 6 ktora trzeba nacisnac
local pose7={x=501, y=502, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 7 ktora trzeba nacisnac
local pose8={x=502, y=502, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 8 ktora trzeba nacisnac
local pose9={x=503, y=502, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 9 ktora trzeba nacisnac
local pose10={x=510, y=502, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 10 ktora trzeba nacisnac
local pose11={x=511, y=502, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 11 ktora trzeba nacisnac
local pose12={x=512, y=502, z=7, stackpos=0} -- pozycja kratki nr. 12 ktora trzeba nacisnac

local pos1=getThingfromPos(pose1)
local pos2=getThingfromPos(pose2)
local pos3=getThingfromPos(pose3)
local pos4=getThingfromPos(pose4)
local pos5=getThingfromPos(pose5)
local pos6=getThingfromPos(pose6)
local pos7=getThingfromPos(pose7)
local pos8=getThingfromPos(pose8)
local pos9=getThingfromPos(pose9)
local pos10=getThingfromPos(pose10)
local pos11=getThingfromPos(pose11)
local pos12=getThingfromPos(pose12)
if(pos1.itemid==425 and pos2.itemid==426 and pos3.itemid==425 and pos4.itemid==426 and pos5.itemid==425 and pos6.itemid==426 and pos7.itemid==425 and pos8.itemid==426 and pos9.itemid==425 and pos10.itemid==426 and pos11.itemid==425 and pos12.itemid==426)then
doTransformItem(pos1.uid, 426)
doTransformItem(pos2.uid, 426)
doTransformItem(pos3.uid, 426)
doTransformItem(pos4.uid, 426)
doTransformItem(pos5.uid, 426)
doTransformItem(pos6.uid, 426)
doTransformItem(pos7.uid, 426)
doTransformItem(pos8.uid, 426)
doTransformItem(pos9.uid, 426)
doTransformItem(pos10.uid, 426)
doTransformItem(pos11.uid, 426)
doTransformItem(pos12.uid, 426)
local add=doPlayerAddItem(cid, 2391, 1)
doSetItemActionId(add, 666)
doSetItemSpecialDescription(add, "Tym mlotem zniszczysz nawet najtwardze kamienie!")
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Dostales mlot, ktorym zniszczysz najtwardsze kamienie!")
doTransformItem(item.uid, item.itemid-1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Zapadnie sa zle ustawione!")
end
end
end
vamp.lua, po wejsciu na krateke(w pokoi z t? krwi? i cia?em wampira)
po wej?ciu na pod?oge o action id 666 pojawia si? nam wampir, aby sk?d? mie?
cia?o wampira! ; )
Kod:
function onStepIn(cid, item, pos)

 if(item.actionid==666)then
 doSummonCreature("Vampire", pos)
 doSetItemActionId(item.uid, 0)
 end
end

ogien.lua
po wej?ciu w ten ogie? o id 1506 i action di 6666 zostajemy ranieni za 1000
wi?c po to zosta?a stworzona ?opata, aby ugasi? ogie?! ; ))
Kod:
function onStepIn(cid, item, pos)

 if(item.actionid==6666)then
 if(item.itemid==1506)then
 doCreatureAddHealth(cid, -1000)
 doSendAnimatedText(pos, 1000, 181) 
 end
 end
end

do movements.xml dodajemy:
Kod:
<movevent event="StepIn" itemid="425" script="podloga.lua" />
<movevent event="StepIn" itemid="426" script="podloga.lua" />
<movevent event="StepIn" uniqueid="9999" script="podloga2.lua" />
<movevent event="StepIn" actionid="666" script="vamp.lua" />
<movevent event="StepIn" actionid="6666" script="ogien.lua" />
ok, przyszedl teraz czas na ostatni skrypt czyli NPC!

data/npc/scripts
tworzymy hixaxu.lua, w tym skrypcie trzeba zmieni? pozycje na jak? nas wysy?a npc
zaznaczy?em j? kolorem w skrypcie
Pozycja teleportuj?ca na pocz?tek questa
Pozycja teleportuj?ca na dalsz? cze?? questa
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local following = false
local attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if (msgcontains(msg, 'cze') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
if(getPlayerStorageValue(cid, 8888)==-1 or getPlayerStorageValue(cid, 8888)==1)then
selfSay('Witam ' .. creatureGetName(cid) .. ', slyszalem, ze zniszczyles kamien dostepu! jezeli nie wiesz co robic dalej spytaj mnie...')
elseif(getPlayerStorageValue(cid, 8888)==2)then
selfSay('Jezeli chcesz mi oddac moj prezencik napisz "oddaj"!')
elseif(getPlayerStorageValue(cid, 8888)==3)then
selfSay('jezeli chesz isc dalej, napisz "dalej".')
end
focus = cid
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'cze') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Nie przeszkadzaj ' .. creatureGetName(cid) .. '!')

elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()

if msgcontains(msg, 'dalej') then
if(getPlayerStorageValue(cid, 8888)==3)then
selfSay('/send ' .. creatureGetName(cid) ..', 502 461 7')
talk_state = 0
else
selfSay('a wiec chesz wiedziec co dale, tak?')
talk_state = 1
end

elseif msgcontains(msg, 'klucz') then
if(getPlayerStorageValue(cid,8888)==3)then
selfSay('moge ci dac moj klucz, czy go chcesz?')
talk_state = 3
else
selfSay('jaki klucz? nie wiem o czym mowisz.')
end


elseif msgcontains(msg, 'oddaj') then
selfSay('a wiec chesz mi oddac prezent, tak?')
talk_state = 2

elseif talk_state == 1 then
if msgcontains(msg, 'tak') then
if(getPlayerStorageValue(cid,8888)==-1)then
selfSay('A wiec, tak, w pozostalosiach po moim kamieniu jest ukryty prezent dla mnie, lecz ja nie moge wychodzic z mojego pokoju, daje ci moc, dzieki ktorej bedziesz mogl wziasc ow prezen, gdy mi go oddasz powiem ci co dalej!')
selfSay('Spectore Almastero!')
setPlayerStorageValue(cid, 8888, 1)
selfSay('/send ' .. creatureGetName(cid) ..', 507 499 7')
end
end
talk_state = 0

elseif talk_state == 2 then
if msgcontains(msg, 'tak') then
if(getPlayerStorageValue(cid,8888)==2)then
selfSay('OKEY! lec wykonuj dalej swego questa, idz droga na ktora zostaniesz przeniesiony!')
selfSay('/send ' .. creatureGetName(cid) ..', 502 461 7')
setPlayerStorageValue(cid,8888,3)
else
selfSay('o nie! to nie moj prezent, wracaj na poczatek questa!')
selfSay('/send ' .. creatureGetName(cid) ..', 507 499 7')
end
end
talk_state = 0



elseif talk_state == 3 then
if msgcontains(msg, 'tak') then
if(getPlayerStorageValue(cid,8888)==3)then
selfSay('Masz, uzywaj go rozwarznie!')
local add=doPlayerAddItem(cid, 2090, 1)
doSetItemSpecialDescription(add, "Klucz Hixaxa!")
doSetItemActionId(add, 8883)
selfSay('/send ' .. creatureGetName(cid) ..', 507 499 7')
end
end
talk_state = 0


elseif msgcontains(msg, 'nara') or msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('NARA ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
doNpcSetCreatureFocus(focus)
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end



a XMLke do npcka robimy tak?:
Hixaxu.xml
Kod:
<?xml version="1.0"?>

<npc name="Hixaxu" script="data/npc/scripts/hixaxu.lua" access="3" lookdir="3">
	<health now="1" max="1"/>
	<look type="134" head="94" body="62" legs="81" feet="60"/>
</npc>
 
OPIS QUESTU, jak zrobic, jak wykonac!

1.Pierw ustawiamy pod?og?, za co odpowiada skrypt movements o nazwie Pod?oga2.lua, gdy ju? ustawimy
wchodzimy na kratk? kt?rej dajemy uniqueid na 9999!
2.Je?eli ustawimy dobrze otrzymamy specjalnego war hammera, kt?rym rozwalimy kamie?
zagradzaj?cy przejscie dalej, stawiamy kamie? w przej?ciu o id 1353 a tak?e actionid 5000.
3. klikaj?c use with war hammerem na kamie? zadajemy mu obra?enia, kamie? ma losow? ilo?? ?ycia(1000+)
4.Dochodzimy do skrzynki o id. 1746, a takze uniqueid 6666, ktora teleportuje nas do npc.
5.Rozmawiamy z NPC
09:06 azi [62]: cze
09:06 Hixaxu: Witam azi, slyszalem, ze zniszczyles kamien dostepu! jezeli nie wiesz co robic dalej spytaj mnie...
09:06 azi [62]: co dalej?
09:06 Hixaxu: a wiec chesz wiedziec co dale, tak?
09:06 azi [62]: tak
09:06 Hixaxu: A wiec, tak, w pozostalosiach po moim kamieniu jest ukryty prezent dla mnie, lecz ja nie moge wychodzic z mojego pokoju, daje ci moc, dzieki ktorej bedziesz mogl wziasc owprezen, gdy mi go oddasz powiem ci co dalej!
09:06 Hixaxu: Spectore Almastero!
6. Idziemy do miesjca gdzie sa pozostalosci po kamieniu.
7. klikamy use na pozostalosci po kamieniu i otrzymujemy prezent.
8.zn?w dzi?ki skrzynecce udajemy si? do hixaxu
9. rozmawiamy z nim!
09:08 azi [62]: cze
09:08 Hixaxu: Jezeli chcesz mi oddac moj prezencik napisz "oddaj"!
09:08 azi [62]: oddaj
09:08 Hixaxu: a wiec chesz mi oddac prezent, tak?
09:09 azi [62]: tak
09:09 Hixaxu: OKEY! lec wykonuj dalej swego questa, idz droga na ktora zostaniesz przeniesiony!
10. Idziemy dalej az dojdziemy do skrzynki ID 1750, uniqueid 8883
11. Okazuje si?, ?e potrzebujemy klucz
12. wracamy do Hixaxu, rozmawiamy z nim:
09:10 azi [62]: cze
09:10 Hixaxu: jezeli chesz isc dalej, napisz "dalej".
09:10 azi [62]: klucz
09:10 Hixaxu: moge ci dac moj klucz, czy go chcesz?
09:10 azi [62]: tak
09:10 Hixaxu: Masz, uzywaj go rozwarznie!
13. znow Hixaxu teleportnol nas do miejsca z przesuwaniem poglogi,
lecz my to mamy za soba, znow do niego idziemY!
14. piszemy do niego:
09:12 azi [62]: cze
09:12 Hixaxu: jezeli chesz isc dalej, napisz "dalej".
09:12 azi [62]: dalej
15. mamy klucz, idziemy dalej.
16. Klikamy use with kluczem na skrzynke, dzieki temu ja otwieramy!
17. Klikamy use na skrzynke, dostajemy nagrode!
18. Kladziemy nagrode(roda) na podlodze o id 966, a takze uniqueid 2222
19. klikamy use na roda
20. Mamy otworzone przejscie
21. schodzimy na dol
22. Dochodzimy do pokoiku z zamknietymi drzwiami, skrzynka z krwia!
23. dajemy tu podloge o action id 666, z ktorej powstaja wampiry!
24. gdy powstanie wampir zabijamy go
25. kladziemy w wyznaczone miejsce w skrypcie.
26. idziemy do skrzynki o ID 1738, uniqueid 2000
27. dostajemy buteleczke krwi, polewamy nia wampira, ktory lezy
w wyznaczonym miejsciu(miejsce wyznaczamy w skrypcie krew.lua)
28. Mamy otwarte drzwi, idziemy dalej!
29. Dochodzimy do ogni o id 1506 i actionid 666, a takze do skrzynki
o id 1740 i uniqueid 2001
30. Poniewaz ognie zadaja obrazenia po 1000, nie mozemy po nich przejsc
wiec bierzemy ze skrzynki lopate.
31. klikamy na ziemie use with lopata, a potem tak samo na ogien, dzieki
temu przygaszamy ogien i nie zadaje obrazen
32. Dochodzimy do final roomu!
33. Zrywamy pomaranczki z drzewka o id 4006, uniqueid 6666.
34. Kladziemy pomarancze na blacie(wyznaczonym w skrypcie sokowirowka.lua)
35. Pociagamy dzwignie(id 1945, unique 2244)
36. Z pomaranczek mamy lemoniade
37. K?adziemy j? w wyznaczonym miejscu(skrypt lemoniada.lua)
38. ciagniemy kolejna dzwignie(id 1945, uique 2233)
39. Pojawia nam sie skrzynka
40. Bierzemy nagrode(u mnie i w skrypcie jest to "Tibia Doll")
KONIEC! ; ))


Nie zmie?ci?o si? w 1 po?cie - trza by?o 3! :>
 
WoW gratulacj?, ?e jeszcze s? ludzie na ?wiecie kt?rym chce si? tyle pisa? skrypt?w i maj? tyle ciekawych pomys??w. Naprawd? ?wietna robota! 10/10
 
WOW
GRATULUJ? CI ZA TO ?E NAPISA?E? SKRYPT I WYJA?NI?E? JAK GO PRZEJ??!!!
Przyda si? na m?j OTS :-)
Nam?czy?e? si? bardzo wi?c + b?dzie :)
Doskona?a robota 100/10 :D

Pozdrawiam
Adrian - DareDevil
 
LooL brak sl?w ?eby to opisa?!!Gratulacje;)
A mo?na wiedzie? jak d?ugo robile? ten skrypt?;)
 
Je?li b?dzie tu spam to zamkn? i po wlepiam warny!
 
Mi cos nie chodzi :( ale skrypt wyglada na zajebisty ! Musialo ci zajac z 5h jak nie mniej , bez przerwy ;] 9/10 bo mi nie chodzi ;P
 
1. mlot.lua nie chodzi :( bez tego si? jako? obeszlo :D
2. skrzynia, kt?ra teleportuje do Hixaxu gdy robie na nia use to zamiast telportowac pisze, sorry not possible :(.
3. Wiele b??d?w z NPC np. nie teleportuje, tlyko pod swoim say pize jakies send co? tam :)
4. daje sobie we znaki mlot.lua error poniewa? nie ma rozwalonego kamienia i jego szcz?tk?w i nie a jak wzi??? prezent dla Hixaxu.
5. W skrzyni gdzie ma by? moonlight rod potzrebnmy jest klucz wi?c wracam do Hixaxu i chcem klucz lecz nie moge poniewa? nie da?em mu prezentu i nie mam jak otworzy? przej?cia :) Bo nie mam tegop moonlight rod :D.
6. W final roomie gdy klikam use na drzewo z pomara?czami to pisze sorry not possible czy jakos tak :) ale w ka?dym razie ?adnych pomara?czy mi nie da?o :(
TO TO Chyba TYLKO :D te b??dy xD :D:D
 
#Emil_6
na jakim ots testowa?e??

na pewno dzia?a bo na konkurs by?o - testowa?em 3x. ; )
 
Chyba na powa?nie wzi??e? ten konkurs Wielke GZ skrypt... ?e ci si? chcia?o to pisa?...

11/10

PzDr Metiss
 
Zajebi*** skrypt . ^^ . Jakby? m?g? dodaj jeszcze jakie? ss'y . :)


Pozdrawiam, Scoorp.
 
a Bedzie dzia?a? po 8.1 bo w temacie jest ?e pod 8.0 xD
a pozatym skrypt wyglada na Bardzo fajny ;]
 
Status
Zamknięty.
Do góry