data/actions/scripts:
Code:
local cfg =
{
czas_ladowania = 15,
storage = 54312
}
local function ladowanie(cid)
doCreatureSay(cid, 'Winda przyjechala!', TALKTYPE_MONSTER_YELL)
doSetStorage(cfg.storage, 1)
end
local wielkosc_windy = {2,2} --{poycja x, poycja y}
function onUse(cid, item, frompos, itemEx, topos)
local tablica = {
[2460] = {wiadomosc = 'wyzsze pietro'}, -- wyzsze pietro
[2461] = {wiadomosc = 'nizsze pietro'} -- nizsze pietro
}
local s = tablica[item.actionid]
if(s) then
if(getStorage(cfg.storage) == 1)then
local v = getSpectators(getThingPos(item.uid), wielkosc_windy[1], wielkosc_windy[2])
if v ~= nil then
for _, pid in pairs(v) do
if isPlayer(pid) then
local k = getThingPos(pid)
k.z = k.z + (item.actionid == 2460 and -1 or 1)
doTeleportThing(pid, k, true)
doSendMagicEffect(getThingPos(pid), CONST_ME_TELEPORT)
end
end
end
doSetStorage(cfg.storage, 0)
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Przenosles sie na '..s.wiadomosc..'.')
elseif(getStorage(cfg.storage) == 0)then
doSetStorage(cfg.storage, 2)
doCreatureSay(cid, 'Winda przyjedzie za '..cfg.czas_ladowania..' sekund.', TALKTYPE_MONSTER_YELL)
return addEvent(ladowanie, cfg.czas_ladowania * 1000, cid)
else
return doCreatureSay(cid, 'Cierpliwosci,', TALKTYPE_MONSTER_YELL)
end
end
return true
end
Code:
<action actionid="2460;2461" event="script" value="winda.lua"/>
Code:
* Mo?liwo?? ustawienia czasu po, kt?rym przyje?d?a winda
* Wiadomo?? gdy winda przyjedzie
* Mo?liwo?? ustawienia wielko?ci windy (wi??e si? to z ilo?ci? graczy, kt?r? przewozi)
* Napis czy jedziemy na wy?sze pi?tro czy ni?sze
* Napis, kt?ry wy?wietla czas do przyjechania windy
Notka moderatorska: |
"Po edycji mojego skryptu przez Oskara w og?le nie poznaje, ze to by? m?j skrypt". S?owa ErMex'a. W sumie to ja go napisa?em, ale ciul. |