NygusDB
Advanced User
- Joined
- Mar 5, 2013
- Messages
- 164
- Reaction score
- 7
Witam. Jak ka?dy wie, w silniku WoDBO / DBKO mo?na kupi? 999 item?w naraz, i lekko zlagowa? server (z ka?d? pr?b? lagi si? nasilaj?).
Problem tkwi w funkcji pobieraj?cej ilo?? kupowanych przedmiot?w. Ot?? wygl?da ona tak:
Ma ona ustawion? blokad?, ?e nie mo?na kupi? naraz wi?cej item?w ni? 2000. Jednak to i tak za du?o.
Aby zapobiec lagom, wchodzimy w data/npc/scripts/lib i otwieramy plik npc.lua
Szukamy w nim cz??ci
i zamieniamy j? na
100 lub ile tam komu potrzeba. Dzi?ki temu owy spos?b na lagowanie ots jest zminimalizowany.
Problem tkwi w funkcji pobieraj?cej ilo?? kupowanych przedmiot?w. Ot?? wygl?da ona tak:
PHP:
-- getCount function by Jiddo
function getCount(msg)
b, e = string.find(msg, "%d+")
if b == nil or e == nil then
count = 1
else
count = tonumber(string.sub(msg, b, e))
end
if count > 2000 then
count = 2000
end
return count
end
Ma ona ustawion? blokad?, ?e nie mo?na kupi? naraz wi?cej item?w ni? 2000. Jednak to i tak za du?o.
Aby zapobiec lagom, wchodzimy w data/npc/scripts/lib i otwieramy plik npc.lua
Szukamy w nim cz??ci
PHP:
if count > 2000 then
count = 2000
end
PHP:
if count > 100 then
count = 100
end