What's new

Wywiad z Ognistym [U?ytkownik]

Status
Not open for further replies.

Kozaq

Advanced User
Joined
May 24, 2008
Messages
399
Reaction score
40
Wywiad przeprowadzony z Aktywnym Ognistym :]

Kozaq: Witam Ci? Ognisty, czy zechcia? by? udzieli? wywiadu dla Tibia.net.pl?

Ognisty: Jasne;)

Kozaq: To zacznijmy od podstaw, Imi?,wiek oraz twoje miejsce zamieszkania.

Ognisty: Na imi? mam Mateusz, lat 17, zamieszkuj? niewielk? wiosk? niedaleko miasta Pu?awy

Kozaq: Czy grasz/gra?e? w Tibie?

Ognisty: W tibie gram od ok 3 lat, kiedy? gra?em na rl, teraz nieraz z kolegami wbijamy na jakie?
otsy


Kozaq: A wi?c, jak zacz??a si? twoja przygoda z Tibi??

Ognisty: Do gry w tibie zach?cili mnie Drexav, Xemronn oraz kolega z klasy. Pocz?tkowo nie by?em zbyt pozytywnie nastawiony do tej gry, lecz z czasem zacz??em gra? coraz cz??ciej, a? po dzi? dzie?

Kozaq: Nick twojej pierwszej postaci, oraz na jakim ?wiecie by?a ona stworzona.

Ognisty: Mati Evix, ?wiat Kyra

Kozaq: Twoje najwi?ksze osi?gni?cia w Tibii?

Ognisty: 69 Elite Knight na ?wiecie Menera

Kozaq: Czy kiedy? zechcia? by? powr?ci? do Real Tibii?

Ognisty: Raczej nie, z ka?dym update tibia staje si? coraz gorsza, nie jest ju? taka sama jaka by?a kiedy?, zaczyna brakowa? w niej klimatu gry

Kozaq: Kilka pyta? wy?ej napisa?e? ?e od czasu do czasu gracie na otsach. Czy obecnie gdzie? gracie?

Ognisty: Obecnie nie gramy nigdzie, gdy gram ze Skalarkiem zmieniamy ots co godzin?, teraz czekamy na co? konkretnego typu New Line lub Eternal Kingdoms, poniewa? otsy stawiane przez amator?w szybko nam si? nudz?

Kozaq: A wi?c, podstawowe pytanie. Jak trafi?e? na forum? Jak zosta?e? Aktywnym, oraz jakie jest zadanie Aktywnych?