• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Monsters]Monster Makers

Status
Zamknięty.
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Name Potwora: Krol Demonow
HP:20000
EXP: 34000
Wali Z: Energy(po 700) i z (sd po 1000)
Odg?osy: odemnie nikt nie wyjdzie ?ywy!
Wrazliwy: Na Nic
Odporny W Calosci Na: fire

Bardzo Mi On Potrzebny Za Napisanie Skryptu REPUT!!!:)
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

nazwa szalony gm
loot 1-100cc ,golden helmet,magic plate armor,boots of haste,blessed shield
wyglond jak gm
wali z sd po 1000-9000 i z exevo gran mas vis po 10000-10000
przywoluje 0-8 ferumbrasy
speed 9000
exp 999999
hp 900000
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Witam mam nadzieje ze dostane odpowied? na moj? pro?be :

cleit : 8.1

nazwa potwora : poacher

wygl?d : taki jak na rl

loot : Leather Legs (Normalnie), Leather Helmet (Normalnie), Trap (Rzadko), Bow (Normalnie), 0-15 Arrow (Normalnie), Poison Arrow (Normalnie), Bread (Normalnie), Roll (Normalnie), 0-25 gold

hp : 90

exp : 70

odg?osy : pokonalem robin hooda , gin scierwo

Edit: Sir Rafallek w prawdzie to nie m?j temat ale postara?em sie cos dla ciebie wykombiowac ;pp :

nie pda?es wygl?du wi?c zrobi?em wygl?d dwarfa ;p pomysla?em ze noobe powinien byc karze?ek z w?sami ;pp :

zrob plik Noob.xml i wpisz :

Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="dwarf" nameDescription="a dwarf" race="blood" experience="50" speed="170" manacost="320">
  <health now="185" max="185"/>
  <look type="69" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="6007"/>
  <targetchange interval="2000" chance="0"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="1"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="1"/>
    <flag convinceable="1"/>
    <flag pushable="1"/>
    <flag canpushitems="0"/>
    <flag canpushcreatures="0"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag staticattack="90"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="melee" interval="2000" skill="20" attack="20"/>
  </attacks>
  <defenses armor="8" defense="10"/>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="0"/>
    <immunity fire="0"/>
    <immunity poison="1"/>
    <immunity lifedrain="0"/>
    <immunity paralyze="0"/>
    <immunity outfit="0"/>
    <immunity drunk="0"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <voices interval="5000" chance="10">
    <voice sentence="FrI It4nZ Pl4x!!!!!1111"/>
  </voices>
  <loot>
    <item id="3976" countmax="10" chance1="50000" chancemax="0"/>
    <item id="2148" countmax="15" chance1="100000" chancemax="0"/>
    <item id="2388" chance="6666"/>
    <item id="2386" chance="5000"/>
    <item id="2484" chance="20000"/>
    <item id="2530" chance="6666"/>
    <item id="2649" chance="10000"/>
    <item id="5880" chance="10000" countmax="5" /> -- iron ore
    <item id="1987" chance="100000">
      <inside>
        <item id="2787" countmax="2" chance1="20000" chancemax="0"/>
      </inside>
    </item>
  </loot>
</monster>

nast?pnie w pliku monster.xml dodaj linijke :

Kod:
<monster name="Noob" file="Noob.xml"/>

loot taki jak z dwarfa , doda?bym fote ale nie mge dawac link?w

pozdrawiam i ?ycze sukces?w GM Jardi
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

EDIT 1 - DLA EKRZYSIA1

Witam ponownie - ekrzysio1 prosi?es o potwora o nazwie krol demonow :
w folderze data/monster zrob plik krol demonow.xml i wklej do niego :
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Krol Demonow" nameDescription="a Krol Demonow" race="blood" experience="34000" 
speed="400" manacost="10000">
  <health now="20000" max="20000"/>
  <look type="35" corpse="5995"/>
  <targetchange interval="5000" chance="8"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="1"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag staticattack="40"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="Sudden Death" interval="3000" chance="50" range="7" min="-900" max="-1000"/>
    <attribute key="areaEffect" value="sudden death"/>
   <attack name="energy" interval="3000" chance="70" length="8" spread="0" min="-600" max="-700">
      <attribute key="areaEffect" value="energy"/>
    </attack>
  </attacks>
  <defenses armor="66" defense="66">
    <defense name="healing" interval="1000" chance="15" min="190" max="250">
      <attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
    </defense>
  </defenses>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="0"/>
    <immunity fire="1"/>
    <immunity poison="0"/>
    <immunity lifedrain="0"/>
    <immunity paralyze="0"/>
    <immunity outfit="0"/>
    <immunity drunk="0"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <summons maxSummons="2">
    <summon name="Demon" interval="2500" chance="10" max="2"/>
  </summons>
  <voices interval="5000" chance="10">
    <voice sentence="MUHAHAHAHA!" yell="1"/>
    <voice sentence="odemnie nikt nie wyjdzie zywy" yell="1"/>
    </voices>
<loot>
 	<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
 	<item id="2148" countmax="25" chance1="100000" chancemax="0"/>
 	<item id="2393" chance="1428"/> --giantsword
 	<item id="2514" chance="500"/> --mastermind shield
 	<item id="2432" chance="1200"/> --fire axe
 	<item id="2472" chance="130"/> --magic plate armor
 	<item id="5906" countmax="5" chance="10000"/> -- demon dust
	<item id="5954" countmax="5" chance="10000"/> -- demon horn
        <item id="2164" chance="200"/> --might ring
        <item id="2176" chance="3000"/> --orb
        <item id="1982" chance="1300"/> --purpel tome
        <item id="7368" countmax="4" chance="1200"/>
        <item id="2165" chance="1400"/> --stealth ring
 	<item id="1987" chance="100000">
 	<inside>
        <item id="2214" chance="500"/> --ring of healing
        <item id="2396" chance="600"/> --ice rapier
        <item id="2179" chance="1100"/> --golden ring
        <item id="2795" countmax="6" chance="20000"/>
  	<item id="2678" countmax="3" chance1="10000" chancemax="0"/>
 	<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
 	<item id="2151" countmax="4" chance1="4000" chancemax="0"/>
 	<item id="2462" chance="1200"/> --devil helmet
	<item id="2149" countmax="3" chance1="11000" chancemax="0"/>
 	<item id="2171" chance="800"/> --platinum amulet
 	<item id="2387" chance="20000"/> --double axe
 	<item id="2520" chance="700"/> --demon shield
 	<item id="2418" chance="1500"/> --golden sickle
 	<item id="7382" chance="4100"/> --demonrage sword 
 	<item id="2377" chance="3333"/> --two-handed sword
<item id="2470" chance="400"/> --golden legs
 	</inside>
 	</item>
</loot>
</monster>
nast?pnie do data/monster/monster.xml dodaj linijke :
Kod:
<monster name="Krol Demonow" file="Krol Demonow.xml"/>
Nie napisa?es jak ten potow?r ma wygl?dac wi?c zrobi?em wygl?d demona , jednak je?li chcesz ?eby mia? wygl?d morgarotha zmie? linijke :
Kod:
<look type="35" corpse="5995"/>
na t? :
Kod:
<look type="12" head="0" body="94" legs="79" feet="79" corpse="6068"/>
nie napisa?es tak?e jaki loot wi?c ustawi?em taki jak w zwyk?ym demonie ;pp

pozdrawiam i ?ycze sukces?w GM Jardi

EDIT 2 : To juz chyba ostatnie zam?wienie - dla ma?lana . W data/monster zrob plik Szalony gm.xml i wklej w nim :

Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Szalony gm" nameDescription="Szalony gm" race="blood" experience="999999" speed="9000" manacost="0">
  <health now="900000" max="900000"/>
  <look type="266" head="0" body="113" legs="132" feet="0" corpse="6068"/>
  <targetchange interval="5000" chance="20"/>
  <strategy attack="65" defense="5"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="1"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag staticattack="90"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="Sudden Death" interval="1000" chance="68" radius="8" target="0" min="-1000" max="-9000">
      <attribute key="areaEffect" value="sudden death"/>
    </attack>
    <attack name="Ultimate Explosion" interval="1000" chance="66" range="7" radius="7" target="1" min="-9000" 

max="-10000">
      <attribute key="areaEffect" value="Ultimate Explosion"/>
      </attack>
    </attacks>
  <defenses armor="188" defense="145">
    <defense name="healing" interval="1000" chance="15" min="1000" max="3000">
      <attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
    </defense>
    <defense name="speed" interval="2000" chance="8" speedchange="480" duration="6000">
      <attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
    </defense>
  </defenses>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="1"/>
    <immunity fire="1"/>
    <immunity poison="1"/>
    <immunity lifedrain="1"/>
    <immunity paralyze="1"/>
    <immunity outfit="1"/>
    <immunity drunk="1"/>
    <immunity invisible="1"/>
  </immunities>
<summons maxSummons="8">
    <summon name="Ferumbras" interval="2500" chance="10" max="8"/>
  </summons>
  <voices interval="5000" chance="10">
    <voice sentence="BOW TO THE POWER OF THE RUTHLESS SEVEN!" yell="1"/>
    <voice sentence="DESTRUKCJA!" yell="1"/>
    <voice sentence="CHAOS!" yell="1"/>
    <voice sentence="SMIERC DLA WSZYSTKICH!" yell="1"/>
  </voices>
  <loot capacity="5000">
    <item id="2160" countmax="100" chance="10000"/>
<item id="2471" countmax="1" chance="4000"/>
<item id="2472" countmax="1" chance="4000"/>
<item id="2195" countmax="1" chance="8000"/>
<item id="2523" countmax="1" chance="5000"/>
     </loot>
</monster>

nast?pnie wejd? w data/monster/monster.xml i dodaj linijke :

Kod:
<monster name="Szalony gm" file="Szalony gm.xml"/>

Napiszcie chocia? czy dzia?a ;pp

Pozdrawiam i ?ycze sukces?w a tak?e weso?ych swiat ;););)
 
Ostatnia edycja:
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Szalony GM uzupe?nij se lot
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
  <monster name="Szalony GM" nameDescription="a Szalony GM" tp="1" race="fire" species="fire" experience="999999" speed="900" manacost="0">
    <health now="900000" max="900000"/>
    <look type="75" head="100" body="100" legs="100" feet="100" corpse="2916"/>
    <targetchange interval="60000" chance="0"/>
    <strategy attack="100" defense="0"/>
    <flags>
      <flag summonable="0"/>
      <flag attackable="1"/>
      <flag hostile="1"/>
      <flag illusionable="0"/>
      <flag convinceable="0"/>
      <flag pushable="0"/>
      <flag canpushitems="1"/>
      <flag staticattack="80"/>
      <flag lightlevel="0"/>
      <flag lightcolor="0"/>
      <flag targetdistance="1"/>
      <flag runonhealth="0"/>
    </flags>
    <attacks>
         <attack name="suddendeath" interval="5500" chance="90" min="-1000" max="-9000"/>
         <attack name="Great Energy Beam" interval="5500" chance="90" min="-300" max="-450"/>
    </attacks>
    <defenses armor="40" defense="45">
    </defenses>
    <immunities>
      <immunity physical="0"/>
      <immunity energy="1"/>
      <immunity fire="1"/>
      <immunity poison="1"/>
      <immunity lifedrain="0"/>
      <immunity paralyze="1"/>
      <immunity outfit="1"/>
      <immunity drunk="1"/>
      <immunity invisible="0"/>
    </immunities>
    <summons max="8">
      <summon name="Ferumbras" interval="2000" chance="50"/>
    </summons>
    <loot>
      <item id="ID CC" countmax="ILE MAX" chance1="10000" chancemax="0"/>
      <item id="ID NP ARMORU" chance="1000"/>
        </inside>
      </item>
    </loot>
  </monster>
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Nazwa:Gremlin
Exp:1000
HP:2100
Wyglad:Goblin
Loot:Demon Shield (bardzo rzadko), present box ( rzadko a w presnet boxie od 0-5 platinum coins), runa sd 5 strza??w (rzadko) gold coin, mace, sword
Wali:wali z pazorow tak po ok.100-300., na odleglosc z sd ale wali rzadko po 200-250
Mowi: Zapomnij o dalszym ?yciu
Summonuje: 3 bog raidery
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Nazwa: Trainer
HP: 999999
Exp: 750
Loot: 1-100 gp zawsze
Wygl?d: id itemu 5787
Dodatkowo si? nie rusza, nie ucieka, nie mo?na convincowa?, summonowa?, nie ?wieci, przesuwa itemy, jest odporny na wszystko opr?cz physical.
Atak: melee od 0 do 1 co 2 sekundy
Leczy si? (ca?e HP)

Jak to zrobicie to nice ;] Sam bym umia?, ale chce przetestowa? was/ciebie.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Nazwa potworka:Quara Sealis
Hp:4320
Exp:1728
Lot:g.legs<rzadko>,g.armor<b.rzadko>,1-3fish fin<normalnie>,1-10shrimp<normalnie>,10-200gp,Boots of Waterwalking<b.rzadko>
Wali z ?apy po 1000-1200,a z wody z 1500
Leczy si? rzadko po 500hp
Jest wra?liwy:na ogie?,nie widzi niewidzialnych
Wygl?da jak Quara Constrictor
przywo?uje:nic

mam nadzieje,?e kto? odpowie.Jest to pod OTS 8.1
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

A ja mam ma?? pro?b? czy mo?ecie lot pisa? mniej wi?cej tak
Golden shield (tu id) 1 szt.
bo to mocno usprawni nasze dzia?anie gdy? nie chce mi si? szuka? w items.xml ka?dego itemu po kolei a id wszystkich nie znam

@up@up
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
  <monster name="Trainer" nameDescription="a trainer" tp="1" race="blood" species="blood" experience="750" speed="210" manacost="0">
    <health now="999999" max="999999"/>
    <look type="35" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2916"/>
    <targetchange interval="60000" chance="0"/>
    <strategy attack="100" defense="0"/>
    <flags>
      <flag summonable="0"/>
      <flag attackable="1"/>
      <flag hostile="1"/>
      <flag illusionable="0"/>
      <flag convinceable="0"/>
      <flag pushable="0"/>
      <flag canpushitems="1"/>
      <flag staticattack="80"/>
      <flag lightlevel="0"/>
      <flag lightcolor="0"/>
      <flag targetdistance="1"/>
      <flag runonhealth="0"/>
    </flags>
    <attacks>
      <attack name="melee" interval="2000" min="-0" max="-1"/>
    </attacks>
    <defenses armor="0" defense="1">
      <defense name="Ultimate Healing" interval="2000" chance="50" min="999999" max="999999"/>
    </defenses>
    <immunities>
      <immunity physical="0"/>
      <immunity energy="1"/>
      <immunity fire="1"/>
      <immunity poison="1"/>
      <immunity lifedrain="1"/>
      <immunity paralyze="1"/>
      <immunity outfit="1"/>
      <immunity drunk="1"/>
      <immunity invisible="1"/>
    </immunities>
    <voices interval="1000" chance="10">
    </voices>
    <loot>
    </loot>
  </monster>

Niestety nie potrafi? zrobi? wygl?du itemu napiszesz mi jak ?
@up
Kto? ci gdzie? na forum ju? da?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

8.1
ilo?? exp to sobie sam zrobie
Loot golden set i od 50cc do 100cc
Nazwa Black Dragon
Wyglad jak normalny dragon tylko ze czarny i zielone oczy
wali od 6k do 10 z sd i z jakiegos ue death

8.1
NAZWA Ice Wizard
exp hp sam se ustawie
wali podnad 10k z jakis lodowych czarow
loot od 1 do 5 golden nugget
i jakies itemki blessed shield mpa
wyglad tak zeby bylo widac ze lodowy niech to bedzie wizard full addon
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

No to tak:

8.4
Nazwa: Zabuster
Loot: 2-3 kupki po 10-40 gp (tzn otwieramy i mamy na przyk?ad 37gp 14gp 22gp)
Wygl?d: ...sam sobie ustawie
HP:1105hp/max
EXP: 2850
Ataki:
leczy si? po 50-100 hp/tura
u?ywa czaru "exeta res" czyli je?li go przywo?am, i zaznacz? ?eby bi? na przyk?ad takiego dragona, to dragon b?dzie go bi? (summona ofc)
ataki melee 10-80 HP
atak "spear" tzn rzuca spearem w cel, 1-20 HP
Summony: -
Odg?osy: ...sobie ustawie

Do roboty ; o
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Ja potrzebuje corpse(cialo po zginieciu :P) Azerusa (azerus ma looktype 309 jbc)
Jakbys potrafil to zrobic to bylbym wdzieczny ;]
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Nazwa:Pakun
silnik:8.1
Ilo?? HP:60000
exp:100.000
Z Czego ma uderza?: z Wiatru ten czar chyba sie nazywa Exevo gran mas frigo
wygl?d pies
co wypada: dajcie jakies itemy fajne::D
 
Ostatnia edycja:
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Nazwa: Training Monk (nie ma w silniku)
Silnik: 8.31 TFS
Ilo?? HP: 1234567890
Exp: 1
Nic z niego nie pada. Wygl?d zwyk?ego monka.
?eby bi? zawsze po 1.
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Ja potrzebuje 2 potworki z rl tibi a mianowicie "Azerusa" i "Zombie"
chce zeby maly rl loota hity i hp no oczywiscie pod klienta 8.4
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Witam prosi? bym o potworka kt?ry nie bije graczy ale inne potwory. Nazwa Najemnik, bije tylko z dystansu, hp 500, hity 5-30, TIBIA 8.31

Dzi?kuje i pozdrawiam:)
 
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

A ja bym chcial monstera ktory nieatakuje tylko ucieka ale za to leczy inne potworki wokolo pot tibie 8.4 reszte to sam zrobie tylko zrobcie mi ten kawalek <attack> i <defense>.


//juz nietrzeba sam zrobilem
 
Ostatnia edycja:
Odp: Monster Makers

Odp: Monster Makers

Siemka RaOyl, te? przy??czam sie do Teamu, (bed? robi? pod tibie 7.6):cool:
 
Status
Zamknięty.
Do góry