• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wersja:7.6,Actions
Potrzebuje skryptu ,kt?ry polega na tym ,?e jak klikne np. na ?ciane to zmienia mi si? Outfit na jaki to ju? ty podaj i ,?eby to trwa?o np.5 Min
Dzi?kuje i Pozdrawiam!
No dobra. Skrypt action:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local outfit = xxx  -- Na jaki looktype ma zmieniac
local naIle = 5*60*1000   -- Na ile ma zmieniac

doSetCreatureOutfit(cid,outfit,naIle)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Your outfit has been changed")
end
Powinno dzia?a?. Wpisz w konfiguracji na jaki looktype ma zmienia?.

Pozdro,
Gelio

@down x2
... A ty wog?le wiesz jak to wrzuci? do otsa?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Dzieki,ale ten drugi to mozesz zrobic nawet tak ze jak gp poloze to je teleportuje.

@EDIT:Da sie??
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ok Gelio ,ale na co ja mam klikn????Bo nie ma podane w co mam kliknac xD??


@Gelio
Lol no raczej wiem w actions itp
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wersja:8.10
rodzaj transformacja
mozesz mi zrobic trans.. jak powiem SJJ1 to mi dodaje 1000 zycia i 1000 many oraz jak sie da to wieksze hity z reki o 200


oraz rune zmienia oufit id runy 2263 na 10 min
z gory thx
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wersja:8.10
rodzaj transformacja
mozesz mi zrobic trans.. jak powiem SJJ1 to mi dodaje 1000 zycia i 1000 many oraz jak sie da to wieksze hity z reki o 200
oraz rune zmienia oufit id runy 2263 na 10 min
z gory thx
Na 1:
Spell:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)

local condition = createConditionObject(CONDITION_ATTRIBUTES)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_SKILL_FIST, 50)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 5*24*60*60*1000)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_STAT_MAXHITPOINTS, 1000)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_STAT_MAXMANAPOINTS, 1000)

setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end

Na 2:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local out = xxx -- Na jaki looktype ma zmienic
local czas = 10*60*1000  -- Na jaki czas

doSetCreatureOutfit(cid, out, czas)
doRemoveItem(item, 1)
end
Konfiguracja na g?rze.

Pozdro,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

nie dziala nic nie podwyrzsza
e a zrobisz mi rune o id 2294 dodaje do hit o 1000 z reki i zeby pisalo transformacja i z effekt 29 z gory dziex
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Tibia : 7.6
Rodzaj : Skrypt na niewizialna pajeczyne
Prosze cie o skrypt ze jak ide widze pajeczyne A jak przejde przez drzwi ona znika
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Tibia : 7.6
Rodzaj : Skrypt na niewizialna pajeczyne
Prosze cie o skrypt ze jak ide widze pajeczyne A jak przejde przez drzwi ona znika
Nie pisz double post?w. A wog?le jest item paj?czyna na 7.6?

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Siema gelio mam sprawe znam sie lekko na skryptach ale mam problem;/
1.
Npc
mianowicie ksiadz po polsku ale tak zeby dawal obraczki z nikami partnerow i zeby byly fajerwerki w kosciele prosze o pomoc dam reputa

Oto skrypt npc
Kod:
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local following = false
local attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
  	if focus == cid then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
          talk_start = 0
  	end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
  	return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
  	msg = string.lower(msg)

  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell the first addon for 5k and the second addon for 10k.')
  		focus = cid
  		talk_start = os.clock()

  	elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

	elseif focus == cid then
		talk_start = os.clock()

		if msgcontains(msg, 'first addon') then
			selfSay('Do you want to buy the first addon for 5k?')
			talk_state = 1

		elseif msgcontains(msg, 'second addon') then
			selfSay('Do you want to buy the second addon for 10k?')
			talk_state = 2	
		
		elseif talk_state == 1 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,5000) then
					addon(cid, 1)
				else
					selfSay('Sorry, you don\'t have enough money.')
				end
 			end
			talk_state = 0

		elseif talk_state == 2 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,10000) then
					addon(cid, 2)
				else
					selfSay('Sorry, you don\'t have enough money.')
				end
 			end
			talk_state = 0
			
		elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
			selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
			focus = 0
			talk_start = 0
		end
	end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
	doNpcSetCreatureFocus(focus)
	if (os.clock() - talk_start) > 30 then
  		if focus > 0 then
  			selfSay('Next Please...')
  		end
  			focus = 0
  	end
 	if focus ~= 0 then
 		if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
 			selfSay('Good bye then.')
 			focus = 0
 		end
 	end
end
Napisz mi tylko czy zrobisz jak tak to prosze o szybkosc z gory thx
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

No dobra. Skrypt action:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local outfit = xxx  -- Na jaki looktype ma zmieniac
local naIle = 5*60*1000   -- Na ile ma zmieniac
doSetCreatureOutfit(cid,outfit,naIle)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Your outfit has been changed")
end
Powinno dzia?a?. Wpisz w konfiguracji na jaki looktype ma zmienia?.
Pozdro,
Gelio
@down x2
... A ty wog?le wiesz jak to wrzuci? do otsa?

Chcia?em Ci powiedzie? ,?e pod 7.6 nie ma Funkcj local outfit i local naIle
Jak co? to changeOutfit(cid,***) i time = 110 -- 2:00 minutes
Wiec jakbys mog? to popraw Ok??
Ja mam tak ,ale i tak co? nie dzia?a
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item == 1100 then
outfitpos = {x=246, y=449, z=7}
outfit = getThingfromPos(outfitpos)
time = 110 -- 2:00 minutes
changeOutfit(cid,75)
doSetCreatureOutfit(cid,topos,outfit,time)
doPlayerSendTextMessage(cid,"Your outfit has been changed",16)
end
end
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@UP
Funkcj local outfit i local naIle

To nie funckja.. to zmienna..
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj:NPC
Wersja: 8.1
Skrypt tworz?cy npc kt?ry zleca zabi? potwora, a potem po jego pokonaniu dawa? by exp. Albo chocia? taki kt?ry dawa? by exp za przyniesienie jakie? rzeczy.

Z g?ry dzi?ki. jestem laikiem wi?c jak czego? brakuje m?wcie to z edytuje post.

Przyk?adowy npc:

local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local iname = ''
local iid = ''
local allow_pattern = '^[a-zA-Z0-9 -]+$'
local invited = {}
local player = 0

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)


if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Hello ' .. getCreatureName(cid) .. '! I can Create guild, and invite Member.')
focus = cid
talk_state = 0
talk_start = os.clock()
cname = getCreatureName(cid)

elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. getCreatureName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()
playerguid = getPlayerGUID(cid)

if msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. getCreatureName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end

if talk_state <= 1 then

if msgcontains(msg, 'found guild') or msgcontains(msg, 'create guild') then
selfSay('So, You want create guild? What name it should have?')
talk_state = 2

elseif msgcontains(msg, 'invite') or msgcontains(msg, 'new member') then
if (getPlayerGuildRank(cid) == "leader") then
selfSay('So, Who You want to Invite?')
talk_state = 3
end

elseif msgcontains(msg, 'join') or msgcontains(msg, 'new member') then
selfSay('So, You want join to guild ' .. invited[2] .. '?')
talk_state = 4
end
else -- talk_state != 0
talk_start = os.clock()

if talk_state == 2 then
guildname = msg
if msgcontains(guildname, allow_pattern) and talk_state == 2 then
doPlayerSetGuildId(cid, playerguid)
setPlayerGuildName(cid, guildname)
doPlayerSetGuildRank(cid, "leader")
selfSay('OK, guild ' .. guildname .. ' was created.')
talk_state = 0
end
end

if talk_state == 4 then
if msgcontains(msg, 'yes') then
if (cname == invited[0]) then
doPlayerSetGuildId(cid, invited[1])
setPlayerGuildName(cid, invited[2])
selfSay('OK, you joined to guild.')
talk_state = 0
elseif (cname == invited[0]) then
selfSay('Sorry, You are not invited to any guild.')
end

end
end

if talk_state == 3 then
invitedname = msg
if msgcontains(invitedname, allow_pattern) then
invited[0] = invitedname
invited[1] = playerguid
invited[2] = getPlayerGuildName(cid)
selfSay('OK, player ' .. invited[0] .. ' was invited.')
player = player + 3
talk_state = 0
end
end

if msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. getCreatureName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end

end
end
end

function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if focus > 0 then
x, y, z = creatureGetPosition(focus)
myx, myy, myz = selfGetPosition()

if ((myy-y==0) and (myx-x<=0 and myx-x>=-4)) then
selfTurn(1)
end
if ((myy-y==0) and (myx-x>=0 and myx-x<=4)) then
selfTurn(3)
end
if ((myx-x==0) and (myy-y<=0 and myy-y>=-4)) then
selfTurn(2)
end
if ((myx-x==0) and (myy-y>=0 and myy-y<=4)) then
selfTurn(0)
end
if ((myy-y==-2) and (myx-x>=-1 and myx-x<=1)) then
selfTurn(2)
end
if ((myy-y==2) and (myx-x>=-1 and myx-x<=1)) then
selfTurn(0)
end
if ((myx-x==2) and (myy-y>=-1 and myy-y<=1)) then
selfTurn(3)
end
if ((myx-x==-2) and (myy-y>=-1 and myy-y<=1)) then
selfTurn(1)
end
if ((myy-y==-3) and (myx-x>=-2 and myx-x<=2)) then
selfTurn(2)
end
if ((myy-y==3) and (myx-x>=-2 and myx-x<=2)) then
selfTurn(0)
end
if ((myx-x==3) and (myy-y>=-2 and myy-y<=2)) then
selfTurn(3)
end
if ((myx-x==-3) and (myy-y>=-2 and myy-y<=2)) then
selfTurn(1)
end
if ((myy-y==-4) and (myx-x>=-3 and myx-x<=3)) then
selfTurn(2)
end
if ((myy-y==4) and (myx-x>=-3 and myx-x<=3)) then
selfTurn(0)
end
if ((myx-x==4) and (myy-y>=-3 and myy-y<=3)) then
selfTurn(3)
end
if ((myx-x==-4) and (myy-y>=-3 and myy-y<=3)) then
selfTurn(1)
end
end

if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

rodzaj actions
wersja 8.10
e a zrobisz mi rune o id 2294 co dodaje do hit o 1000 z reki i zeby pisalo transformacja i z effekt 29 z gory dziex
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzak : Actions
wersja 7.6
:
Potrzebuje takiego skryptu:
-Gdy gracz ma arrow lub burst arrow lub bolts mniej ni? 100 to zwi?ksza mu t? liczb? do pe?nej setki

thx
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzak : Actions
wersja 7.6
:
Potrzebuje takiego skryptu:
-Gdy gracz ma arrow lub burst arrow lub bolts mniej ni? 100 to zwi?ksza mu t? liczb? do pe?nej setki
thx
A mo?e by?, ?e jak kliknie na nie?

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

No,ja potrzebuje...

Typ:Actions
Wersja:8.22 TFS
Opis:Chodzi mi o to ?e jak gracz u?yje d?wigni to nauczy go wszystkich czar?w :)

Z g?ry dzi?ki(nie z nieba).
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@Gelio Na klikanie zrobi?em sam ale jest to bardzo k?opotliwe klika? na strza?y co 2 potwory. Jakos nie moge ustawic aby bursty/bolty/pbolty nie znika?y po strzale
( Spearlosingchance mam = 0 ) wi?c potrzebuje takiego w?asnie skryptu ?e bez klikania. Mo?e jakby jako? zastosowac function onThink? :/
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@Gelio Na klikanie zrobi?em sam ale jest to bardzo k?opotliwe klika? na strza?y co 2 potwory. Jakos nie moge ustawic aby bursty/bolty/pbolty nie znika?y po strzale
( Spearlosingchance mam = 0 ) wi?c potrzebuje takiego w?asnie skryptu ?e bez klikania. Mo?e jakby jako? zastosowac function onThink? :/
A mo?esz poda? prototyp tej funkcji, bo nigdy jej nie widzia?em.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

No,ja potrzebuje...
Typ:Actions
Wersja:8.22 TFS
Opis:Chodzi mi o to ?e jak gracz u?yje d?wigni to nauczy go wszystkich czar?w :)
Z g?ry dzi?ki(nie z nieba).
Skrypt
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local spells = {'utevo lux', 'exura', 'exori'}   -- Tu wpisujesz inkatacje wszystkich spelli, ktore ma dac

if (getPlayerStorageValue(cid,5558) == -1) then
	for i=1, #spells do
		doPlayerLearnSpell(cid, spells[i])
	end
	doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_MAGIC_GREEN)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have learnt all spells")
else
	doPlayerSendCancel(cid,"You have learnt all spells already")
end
end
Na g?rze wpisujesz inkatacje (to co w spells: words="tutaj inkatacja") wszystkich czar?w.

Pozdro,
Gelio

@down
Nie da ;/
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry