M?g?by? mi zrobi? plik na npc (to znaczy poda?), bo do prawie ka?dego jest inny.M?g?by? zrobi? mi Santa Clausa pod 8.31?
Jak co? to mam Silnik Eldin Worda na TFS 0.3
Lua Script Error: [MoveEvents Inferface]
data/movements/script/kratka.luanStepIn
luaDoSetItemActionId<>. Item not found
-- remove ammunation? (bolts/arrows)
removeammunation = "yes"
-- remove ammunation? (bolts/arrows)
removeammunation = "no"
-- remove rune charges? (sd/hmm/gfb)
removerunecharges = "yes"
-- remove rune charges? (sd/hmm/gfb)
removerunecharges = "no"
Nie, na angielskim by?em. A co do RL Addon to o co chodzi? Item sellera moge zrobi?, ale musze rozkmini? ten nowy system npc.Teraz sprawa do Gelio
Zrobi?by? mi Rl Addon system Pod tibie 8.3 chyba wiesz o co chodzi
A tak ?e prosi?bym o Addon item sellera te? pod tom wersje tibi
Z g?ry thx
Pozdrawiam Merine
Jasne jasne. Prosze:Moje zamowienie to:
Typ:Actions czy movements
Wersja:8.22 TFS
Opisrzwi tylko dla danego nicku.
@Down:Czyta?em poradnik trza ustawic na "no".
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local nicki = {"GoD Gelio pro skrypter eVul nick", "Super nick, ktory moze przejsc przez drzwi"} -- Nick gracza, ktory mozesz przejsc
local pozycja1 = {x=2123, y=123, z=7} -- Pozycja po jednej stronie drzwi (na wprost drzwi), z tej pozycji bedzie sie przechodzic na pozycje2
local pozycja2 = {x=123, y=123, z=7} -- Pozycja po drugiej stronie drzwi (na wprost drzwi), z tej pozycji bedzie sie przechodzic na pozycje1
local cancelMessage = "Masz nie wlasciwa nazwe" -- Wiadomosc, jaka ma sie wyswietlic. Poczatkowo: Nie nazywasz sie GoD Gelio pro skrypter eVul nick.
local playerpos = getPlayerPosition(cid) -- Tego nie ruszaj
for i=1, #nicki do
if (getPlayerName(cid) == nicki[i]) then
if (playerpos == pozycja1) then
doTeleportThing(cid,pozycja2)
elseif (playerpos == pozycja2) then
doTeleportThing(cid,pozycja1)
end
else
doPlayerSendCancel(cid,cancelMessage)
end
end
end
Powinno dzia?a?:Mam pytanie / pro?be o skrypta
Wersja : 7.6 ( Mazurski 6.6.7 )
Czy da si? wykona? skrypt na item ( lub runke nie wa?ne ) kt?ra zmienia outfit?
Je?li si? da prosz? o wykonianie![]()
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local looktype = 1 -- Na jaki looktype zamienia
local naIle = 5*24*60*60*1000 -- Na ile zamienia. Poczatkowo na 5 dni. Chyba ze reset serva.
doSetCreatureOutfit(cid,looktype,naIle)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Your outfit has been changed")
end
A jest na mazurskim funkcja dodawania pacca? Jak nie to si? nie da.Werska tibi 7.6 ( mazurski 6.6.7 )
1. Czy da sie zrobic niekt?re czary tylko dla PACC? ( jak? )
2. Prosi?bym o skrypt gdy u?yje si? itemu (id 2345) na siebie dodaje ci pacca z promocja na X dni , po u?yciu item znika :]
RL Addon System- nie wiem czy to jest do ko?ca system z RL ale chodzi mi o NPC'a kt?ry robi addon w zamian za itemyNie, na angielskim by?em. A co do RL Addon to o co chodzi? Item sellera moge zrobi?, ale musze rozkmini? ten nowy system npc.
Pozdro,
Gelio
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Franek" script="data/npc/scripts/bank.lua" walkinterval="2000" floorchange="0">
<mana now="100" max="100"/>
<health now="100" max="100"/>
<look type="144" head="115" body="121" legs="34" feet="56" addons="2" />
</npc>
[QUOTE="Gelio, post: 0"]Czy zrobi?? Tak
Skrypt(po d?ugich godzinach(no mo?e minutach) wreszcie napisa?em):
[CODE]local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
talkState = 0
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
function creatureSayCallback(cid, type, msg)
if(npcHandler.focus ~= cid) then
return FALSE
end
if (msgcontains(msg, 'yes') and talkState == 0) then
if (getPlayerLevel(cid) >= 8) then
npcHandler:say('Gdzie chcesz mieszkac? Masz do wyboru Liberty Bay, Karmia, Desert, Venore albo Inferno.')
talkState = 1
else
npcHandler:say('Musisz miec 8 poziom albo wyzej zeby wyjsc z wyspy nowych.')
end
elseif (msgcontains(msg, 'karmia') and talkState == 1) then
npcHandler:say('W takim tazie bedziesz mieszkal w miescie Karmia. Kim chcesz byc? Masz do wyboru Mag, Druid, Palladyn albo Rycerz. Jaka jest twoja decyzja?')
talkState = 2
miasto = 2
elseif (msgcontains(msg, 'liberty bay') and talkState == 1) then
npcHandler:say('W takim tazie bedziesz mieszkal w miescie Liberty Bay. Kim chcesz byc? Masz do wyboru Mag, Druid, Palladyn albo Rycerz. Jaka jest twoja decyzja?')
talkState = 2
miasto = 1
elseif (msgcontains(msg, 'desert') and talkState == 1) then
npcHandler:say('W takim tazie bedziesz mieszkal w miescie Desert. Kim chcesz byc? Masz do wyboru Mag, Druid, Palladyn albo Rycerz. Jaka jest twoja decyzja?')
talkState = 2
miasto = 3
elseif (msgcontains(msg, 'venore') and talkState == 1) then
npcHandler:say('W takim tazie bedziesz mieszkal w miescie Venore. Kim chcesz byc? Masz do wyboru Mag, Druid, Palladyn albo Rycerz. Jaka jest twoja decyzja?')
talkState = 2
miasto = 4
elseif (msgcontains(msg, 'inferno') and talkState == 1) then
npcHandler:say('W takim tazie bedziesz mieszkal w miescie Inferno. Kim chcesz byc? Masz do wyboru Mag, Druid, Palladyn albo Rycerz. Jaka jest twoja decyzja?')
talkState = 2
miasto = 4
elseif (msgcontains(msg, 'mag') and talkState == 2) then
npcHandler:say('Chcesz byc poteznym magiem. Czy taka jest twoja wola?')
talkState = 3
profesja = 1
elseif (msgcontains(msg, 'druid') and talkState == 2) then
npcHandler:say('Chcesz byc druidem. Czy taka jest twoja wola?')
talkState = 3
profesja = 2
elseif (msgcontains(msg, 'palladyn') and talkState == 2) then
npcHandler:say('Chcesz byc zdolnym palladynem. Czy taka jest twoja wola?')
talkState = 3
profesja = 3
elseif (msgcontains(msg, 'rycerz') and talkState == 2) then
npcHandler:say('Chcesz byc silnym rycerzem. Czy taka jest twoja wola?')
talkState = 3
profesja = 4
elseif (msgcontains(msg, 'tak') and talkState == 3) then
npcHandler:say('Powodzenia.')
talkState = 0
if (miasto == 1) then
doTeleportThing(cid,{x=547, y=708, z=7})
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=547, y=708, z=7})
elseif (miasto == 2) then
doTeleportThing(cid,{x=438, y=504, z=7})
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=438, y=504, z=7})
elseif (miasto == 3) then
doTeleportThing(cid,{x=359, y=493, z=7})
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=359, y=493, z=7})
elseif (miasto == 4) then
doTeleportThing(cid,{x=402, y=384, z=6})
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=402, y=384, z=6})
elseif (miasto == 5) then
doTeleportThing(cid,{x=481, y=429, z=7})
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=481, y=429, z=7})
end
doPlayerSetVocation(cid,profesja)
end
return TRUE
end
npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback)
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
... Nie za du?o jak na jedn? pro?b?? Zrobi?, jak rozkminie nowy npc system.1 pro?ba
The Forgotten Server 8.22
Poprosilbym o NPC Skupuj?cy wszystkie Nowe itemy tjragonbone Staff,Cranial Basher
tak Jakby Rashid no i Addon items a tak?e ?eby sprzedawa? Blessy
du?o wymagam?
2 pro?ba skrypt na TFSa 8.22 Obsidian Knife i Blessed Wooden Stake bo mi nie chodzi a krypty nie ?api?![]()